XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Ik verwacht dat B&F uiteindelijk weinig klanten verliest nadat ze het fixen, men wilt immers geen cent meer betalen voor een bedrijf dat wel zuiver is.

helaas de trieste waarheid, als het al zo erg is dat je 3 keer op heterdaad word betrapt, mensen zijn helaas zo dom.

"Het late aanleveren van de samples had te maken met de feestdagen waarbij veel van onze externe partners gesloten waren."

Vandaar 02-01 volgens B&F

"Het late aanleveren van de samples had te maken met de feestdagen waarbij veel van onze externe partners gesloten waren."

Vandaar 02-01 volgens B&F

"We moesten eerst wachten tot de bestelde potten van XXL binnen waren, alvorens we deze konden herverpakken in onze eigen verpakkingen en opsturen voor een labtest."

Men zou voor de grap eens die eiwitrepen, die proteinpancakes, ect moeten testen :')

"We moesten eerst wachten tot de bestelde potten van XXL binnen waren, alvorens we deze konden herverpakken in onze eigen verpakkingen en opsturen voor een labtest."

Quoted for truth, ook al zal dit binnen een paar minuten wel weer verwijderd worden.

Zullen aardig wat mensen zwetend voor hun schermpje zitten gluren naar dit topic.

Men zou voor de grap eens die eiwitrepen, die proteinpancakes, ect moeten testen :')

Dit geldt eigenlijk voor alle producten uit hun huismerk (D3, Omega3, Magnificent, Nr.1, Cocktail, etc, etc...). Ben bang dat de eiwitten slechts een tipje van de sluier is....

Dit geldt eigenlijk voor alle producten uit hun huismerk (D3, Omega3, Magnificent, Nr.1, Cocktail, etc, etc...). Ben bang dat de eiwitten slechts een tipje van de sluier is....

Ik ook. Ik weet wel dat ik gewoon voortaan lekker bij XXL bestel.

Quoted for truth, ook al zal dit binnen een paar minuten wel weer verwijderd worden.

Zullen aardig wat mensen zwetend voor hun schermpje zitten gluren naar dit topic.

Lol werknemers van B&F zullen wel als gekken op de ! aan het drukken zijn bij elke post die hun niet aanstaat.

Zou me geen zorgen maken over Magnificent, valt niks te verneuken daar, zit maar dextro in, weet niet wat je i.p.v. dextro kan daar hebben dat goedkoper is.

gvd B&F liegebeest, ik neuk jullie allemaal de modder

Hoeveel kost het om zo een test te laten doen?

Denken jullie dat dit dan ook geld voor de Mass perfection?

en nu ben ik benieuwd naar een labtest van de 'Creapure' creatine

Waar ik mij meer zorgen om maak is de kwaliteit van de andere artikelen van het huismerk van B&F.

Ik gebruik zelf geen whey van B&F maar heb wel vitamine D, visolie, creatine en agmatine van het huismerk.
Wanneer deze artikelen onder gedoseerd blijken te zijn, zou ik dit erg vervelend vinden maar wat veel vervelender is, is wanneer deze artikelen bv gewoon ronduit slecht voor je gezondheid blijken te zijn. Vervuilde visolie of creatine van inferieure kwaliteit..

Nu snap ik waarom Reus toen zo snel niet meer B&F atleet was.

Terug
Naar boven