Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verwacht dat B&F uiteindelijk weinig klanten verliest nadat ze het fixen, men wilt immers geen cent meer betalen voor een bedrijf dat wel zuiver is.Mensen zijn zo naïef
Het was toch duidelijk dat deze ook te weinig eiwitten zouden bevatten. En B&F maar op hun woord blijven geloven![]()

- Labtest waarbij een pot isolaat en caseine direct naar het lab zijn verstuurd van B&F.
- Valt 22% en 23% lager uit qua eiwit dan label.
- B&F komt en post eigen labtest van vandaag waar wel correcte waardes uitkomen en zeggen dat er eens een test moet komen van een ECHT onafhankelijk instituut (want blijkbaar is Nutricontrol niet ECHT onafhankelijk). Kanttekening is dat de aankomst van de sample voor die test van 2 januari dateert (beetje laat sinds whey gate niet
, klinkt vissig).
- B&F zegt ook : "Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken."
In principe is alles een huismerkHelemaal klaar met huismerk B&F, trek bij deze ook alle huismerk producten in twijfel.
Je hebt zekerheid over inhoud met sups van XXL en sups die in België legaal mogen verkocht worden, omdat deze genotificeerd zijn (iedere batch, en dus niet steekproefgewijs).Maar waar kunnen nou die verschillen door verklaard worden dan? B&F claimt dat TLR International onafhankelijk is.
""Wij van WC eend adviseren WC Eend" zou inderdaad opgaan als wij dit zelf zouden onderzoeken. Echter hebben wij TLR International ingeschakeld, een groot en bekend lab dat geheel onafhankelijk is. Wij kunnen deze resultaten niet beïnvloeden of aanpassen, voel je vrij om eens contact met ze opnemen dan zullen ze dit bevestigen.
Daarnaast hebben we ook voorgesteld om alle producten van ons en concurrenten naar 1 onafhankelijk lab te sturen om zodoende een duidelijk beeld te scheppen. We staan voor de volle 100% achter de kwaliteit van onze producten."
Verklaard nog steeds de verschillen niet.
De aanleverdatum bij TLR is 2 januari. Dit is RUIM later dan wheygate, dat suggereert dat ze dus al eerder hebben getest, maar dat daar foute resultaten uitkwamen (en die zie je bijv. in de startpost).
Mensen zijn zo naïef
Het was toch duidelijk dat deze ook te weinig eiwitten zouden bevatten. En B&F maar op hun woord blijven geloven![]()
zijn er meer mensen wel eens opgevallen dat hun sample zakjes whey en veel fijnere structuur hebben dan wanneer je daadwerkelijk een pot opentrekt?
Ik heb beide liggen. ff checken.Onderkant pot, bovenkant sample.......![]()
Ik denk dat er flink wat mensen ontslagen werden bij b&f, want ik zie opeens andere mensen reacties geven in hun topic enzo![]()
ik zag het altijd zo al, maar als je ze naast elkaar legt is het verschil wel heel duidelijk!