AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Als jij het wil organiseren, dan doen we dat.
Alleen wil ik ff vermelden dat de vorige 2 organisators zijn gewoon verdwenen, ik maak geen grap!

Wij gebruiken voor de Micellar Casein Perfection de best verkrijgbare Micellar Casein van Fonterra. Beter is er niet kwa oplosbaarheid en structuur. De structuur die we voor de MCP hadden, was ook minder oplosbaar en minder van smaak. Door te kiezen voor deze variant betalen we inkoop iets meer, maar bieden daardoor wel de best verkrijgbare Micellar Casein aan. Dat doen we graag om een goed product aan te bieden. Echter blijft voorkeur natuurlijk altijd persoonlijk :)

Ralf

hehe ! SENSATIONEEL

*in reactie op mijn eerdere verwijt dat de structuur van de micellar niet klopt.

Alleen wil ik ff vermelden dat de vorige 2 organisators zijn gewoon verdwenen, ik maak geen grap!
Zou beter zijn dat iemand met een goede reputatie die hier al jaren rond hangt dat initiatief zou nemen.
Iemand die de forumleden daarmee vertrouwen..

Waarom geld uitgeven aan iets dat al door een onafhankelijk lab getest is?
Goede vraag.

Welke eiwitten stapt men naar over behalve XXL..?

Ruim 6 gram fructose in een Whey Isolaat het moet niet gekker worden.

Big T heeft wel belangrijkere dingen aan zijn hoofd.

Is wel zo, al wil ik wel de tijd nemen om een Paypal donatie-knop op het forum te zetten voor een inzamelactie als die echt nodig is en bijv. door een zeer neutraal/betrouwbaar persoon of instelling uitgevoerd kan worden. Na de inzameling stort ik dan het geld naar die persoon. Zelf alles organiseren ga ik echter niet doen.

Nieuwe labtesten Whey Perfection BenF.

Samplesize 2,51 kg
Sealed: NO

Klopt het dat een product die geanalyseerd wordt geen seal meer heeft?

ree zit momenteel in een psychiatrische kliniek hij kan niet komen buiten spelen vandaag.

Ja maar niet met het geld ouzo. Er is gewoon een test uitgevoerd de tweede keer. Overigens zie ik geen reden nog een test te doen. Het is duidelijk toch. Gewoon overstappen of genoeg nemen met ondergedoseerde b&f troep.

Ja en waarom is het 2,51 Kilo en bij Isolaat 2,236.... Ik heb niet veel verstand van die testen, maar weet wel dat de potten per 2,270 en 2kg gaan.

Nieuwe labtesten Whey Perfection BenF.

Samplesize 2,51 kg
Sealed: NO

Klopt het dat een product die geanalyseerd wordt geen seal meer heeft?

Ja en waarom is het 2,51 Kilo en bij Isolaat 2,236.... Ik heb niet veel verstand van die testen, maar weet wel dat de potten per 2,270 en 2kg gaan.

tumblr_m104ssx89B1r4rfoe.gif

B&F verkoopt alleen 2270 gram whey perfection volgens de site :roflol: En isolaat 2000 gram. Misschien vorm van compensatie? Stoppen ze er meer in :o

Terug
Naar boven