XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Opruimen die handel, schandalig dat hun gewoon door kunnen blijven doen, kan B&F niet aangeklaagd worden ? Want dit is toch wel een misdrijf imo

ja inderdaad.
Misschien kunnen ze verder gewoon glycine verkopen. volgens hun komen ze er toch op onverklaanbare wijze aan dus kunnen ze er beter nog wat aan verdienen.

Ik vroeg of mijn whey isolaat van September, als ik dat nu liet testen dezelfde waardes zou bevatten als hun huidige testuitslag claimt.. antwoord was ja. De vraag of zij dan bereid waren om de test te betalen werdt natuurlijk negatief beantwoord :D

Prutsers.

Lol, idd. Deze test zal er ook wel tussen komen te staan, kruisje bij. En hun eigen testen (nieuwe batch) is dan een V :p, vraag me af of dat nog telt dan.

ik (en denk dat ik zeker niet de enige ben) vertrouw B&F er niet helemaal op dat hun test onafhankelijk gebeurd is dus lijkt mij niet dat die er zomaar op kan. ook wel toevallig dat ALLE test van buitenstaanders fout zijn en die van B&F shop wel goed. dan klopt er iets niet.

ik (en denk dat ik zeker niet de enige ben) vertrouw B&F er niet helemaal op dat hun test onafhankelijk gebeurd is dus lijkt mij niet dat die er zomaar op kan. ook wel toevallig dat ALLE test van buitenstaanders fout zijn en die van B&F shop wel goed. dan klopt er iets niet.

Wordt doneren dan en een nieuwe test op de nieuwe batch :p All them money wasted.

Wordt doneren dan en een nieuwe test op de nieuwe batch :p All them money wasted.

dat is altijd een optie, maar ik ga er vanuit dat B&F verwacht dat dit weer gaat gebeuren dus nu wel kwaliteit spul verkoopt en dan na een tijdje weer over gaat op de VOLAC omdat daar dan waarschijnlijk meer winst mee te behalen van. Oplichters gaan altijd door.

sowieso is het een beetje waste of money om te gaan kijken hoe slecht de nieuwe batch van B&F shop is. Ook al valt de nieuwe batch goed uit de test ga ik uit principe niet meer naar B&F shop omdat ik geen oplichters wil steunen.

En nu zit er blijkbaar 20% whey isolaat in hun whey perfection.

Gvd wou net een foam roller twv van 43 E kopen en dan kom ik dit tegen, voortaan maar bij XXL bestellen.
Als werkende student zijn mijn gainz afhankelijk van whey poeder..

Uiteraard ook gedeeld op de Voeding & Fitness Facebook! Zoveel mogelijk mensen moeten hiervan op de hoogte zijn...

Is er een winkel of merk die om de x maanden een onafhankelijk lab rapport updatet op hun website?
Anders vertrouw ik geen enkel merk meer.

Misschien een tip voor XXL om dit te doen.

Wat een oplichters ik bestel er niet meer.

Ik wilde zojuist mijn account bij B&F verwijderen maar die optie hebben ze helaas niet. Ralf zou je mijn account willen verwijderen? bedankt vriend!

Wat een oplichters ik bestel er niet meer.

Ik wilde zojuist mijn account bij B&F verwijderen maar die optie hebben ze helaas niet. Ralf zou je mijn account willen verwijderen? bedankt vriend!

We gaan kijken wat we voor je kunnen betekenen ;)

Hele fijne week toegewenst,

Ralf

Terug
Naar boven