XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

De max

Komt een pot B&F whey bij de dokter. Zegt de dokter: ah, ik zie het al, je suikerspiegel is te hoog.

ba dum tss

lol @ inzamelingsactie starten

Dit is allemaal al geweest en was mijn 5 euro meer dan waard. Nu hoeft er van mijn niks meer bij BF getest te worden want ik bestel er toch niks meer, en zo zouden anderen ook moeten denken. Opnieuw testen dan geef je ze nog een kans.

Waarom zegt BodyenPitshop op Facebook dit:

'Het laten testen van zo'n sample kost enorm veel geld. We hebben daarom ook voorgesteld om alles in 1x te laten testen inclusief de producten van onze concurrenten. Zodoende weet iedereen in 1x wat hij of zij in huis haalt. Geen 10 verschillende laboratoria of twijfels aan de ingestuurde producten.'

Beetje voor lopen te stellen dat ze producten van concurrenten enz moeten gaan testen. Concurrenten hebben er niks mee te maken. Body en Fitshop belazert de boel.

Waarom zegt BodyenPitshop op Facebook dit:

'Het laten testen van zo'n sample kost enorm veel geld. We hebben daarom ook voorgesteld om alles in 1x te laten testen inclusief de producten van onze concurrenten. Zodoende weet iedereen in 1x wat hij of zij in huis haalt. Geen 10 verschillende laboratoria of twijfels aan de ingestuurde producten.'

Beetje voor lopen te stellen dat ze producten van concurrenten enz moeten gaan testen. Concurrenten hebben er niks mee te maken. Body en Fitshop belazert de boel.

misschien geeft B&F nu toe dat Leon gelijk had en dat B&F wel een sample van XXL gebruikt had voor hun resultaten

Vraag me nog steeds af hoe aanzienlijk jou bijdrage is in een van deze "onafhankelijke" labtests.:p
Ik heb geld gedoneerd voor de vorige test van de donateursgroep, en daar hield mijn bijdrage dan ook gelijk weer op (dus alleen financieel bijgedragen). Deze test heb ik 0,0 bijdrage.

Tevens vraag ik me oprecht af wat er in godsnaam in de overige supps zoals de vitamine D3 ( spotgoedkoop ) zit.

Meer testen zijn daarentegen bijna vragen naar de bekende weg. Als de whey en isolaat al zo uit de bus komen, dan kun je er vergif op innemen dat de andere huismerk-supps ook van bedenkelijke makelij zijn.
En misschien ben je er zelfs al vergif op aan het innemen :o

Niet cool. Helemaal niet cool zelfs.

true... begin mij toch ook serieus af te vragen of er uberhaupt 1 product van hun huismerk is waarvan het label effectief klopt :rolleyes:

en dan stel ik me toch ook sterke vragen bij de kwaliteit van hun superfoods en dergelijke...
als ik naar eender welke winkel ga, betaal ik me blauw voor cashewnoten
bij B&F krijg je emmers van 500gr naar je hoofd gegooid aan 1/2 - 1/3 van de normale winkelprijs
structuur van de noten op zich is ook totaal anders voor "één of andere reden"

In! Huilen met de pet op dit :(

Hoelang moeten we dit nog trekken? oftewel hoelang moeten we dit nog pikken?

Heel dat B&F mag aangeklaagd worden. Dan heb je ook nog is flinke kans om te winnen.

Whahaha. Dit viel zooooo te verwachten.

Hoelang moeten we dit nog trekken? oftewel hoelang moeten we dit nog pikken?

Heel dat B&F mag aangeklaagd worden. Dan heb je ook nog is flinke kans om te winnen.

als je een suitable strafbaar feit gevonden heb laat je het even weten ?

Jongens niets aan de hand, Body & Fitshop is zojuist naar buiten gekomen met de resultaten, gewoon sensationeel gedoe om niks hier. Doorlopen en naar huis nu allemaal.

Rapport.JPG

Thanks. XXL wordt het dan voor mij. Van de bekende merken ben je ook niet zeker + je betaalt hun media campagne er ook nog mee. Dan lijkt mij XXL het beste alternatief. Ik ben al 5 jaar trouwe klant bij B&F maar klooien met voedsel doe je niet. Schande dat ze nog forum sponsor zijn!

XXL is prima inderdaad.

https://docs.google.com/spreadsheet...nR0WVZybGtFWnRKNzdKNm9XOVE&toomany=true#gid=0

Myprotein is ook een goed alternatief, en ON Whey(maar die is wel iets duurder, hun Mocha Cappuccino is wel erg lekker overigens :p).

Jongens niets aan de hand, Body & Fitshop is zojuist naar buiten gekomen met de resultaten, gewoon sensationeel gedoe om niks hier. Doorlopen en naar huis nu allemaal.
Bedoel je de resultaten van een niet-sealed pot van 2 januari 2015 met een gewicht die nergens te bespeuren valt op de shop? Nice try om te misleiden.

Terug
Naar boven