XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Is wel zo, al wil ik wel de tijd nemen om een Paypal donatie-knop op het forum te zetten voor een inzamelactie als die echt nodig is en bijv. door een zeer neutraal/betrouwbaar persoon of instelling uitgevoerd kan worden. Na de inzameling stort ik dan het geld naar die persoon. Zelf alles organiseren ga ik echter niet doen.

Het zou misschien via deze site kunnen? Er staat dat ze toekomstige lab testen via donatie willen organiseren.
http://www.supplementlabtest.com/

Via het lab in kwestie kan de betrouwbaarheid/onafhankelijkheid dan gecheckt worden.

Er zou alvast een analyse op eigen kosten (stikstof dan) van stacker whey en optimum nutrition komen staat er.
http://www.supplementlabtest.com/articles/amino-spiking-wat-het

Iedereen klaagt nu wel, maar als men echt wil dat niet alleen b&f maar ook alle andere bedrijven die nog niet getest zijn stoppen met deze oplichterij, zou men dan niet beter gezamelijk klacht neerleggen met burgelijke partijstelling tegen b&f.. anders veranderd er echt niks hoor, ook niet bij hun concurrenten.

zelf koop ik niet bij b&f, maar diegene die al zoveel hebben uitgegeven zouden ook serieus schadevergoeding kunnen vragen

Zal xxl trouwens ook getest worden want wie zegt dat zij eerlijker zijn?

Van de grote merken bleek in ieder geval dat ze allemaal niet voldeden aan de label claims en dan werd nog niet eens getest op toevoeging van goedkope "proteine" die het percentage omhoogd duwt en in een gewone labtest gewoon wordt meegeteld.

Iedereen klaagt nu wel, maar als men echt wil dat niet alleen b&f maar ook alle andere bedrijven die nog niet getest zijn stoppen met deze oplichterij, zou men dan niet beter gezamelijk klacht neerleggen met burgelijke partij tegen b&f.. anders veranderd er echt niks hoor, ook niet bij hun concurrenten.

zelf koop ik niet bij b&f, maar diegene die al zoveel hebben uitgegeven zouden ook serieus schadevergoeding kunnen vragen

Zal xxl trouwens ook getest worden want wie zegt dat zij eerlijker zijn?

Van de grote merken bleek in ieder geval dat ze allemaal niet voldeden aan de label claims en dan werd nog niet eens getest op toevoeging van goedkope "proteine" die het percentage omhoogd duwt en in een gewone labtest gewoon wordt meegeteld.
Er zijn inmiddels al meerdere tests van XXL producten geweest die allemaal gewoon klopten.

B&F tried to save the day with own test results, they think it was gonna look like this:

390.gif

But it was more like:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

awh fuk bye

:roflol:

Het zou misschien via deze site kunnen? Er staat dat ze toekomstige lab testen via donatie willen organiseren.
http://www.supplementlabtest.com/

Via het lab in kwestie kan de betrouwbaarheid/onafhankelijkheid dan gecheckt worden.

Er zou alvast een analyse op eigen kosten (stikstof dan) van stacker whey en optimum nutrition komen staat er.
http://www.supplementlabtest.com/articles/amino-spiking-wat-het

rofl overal bij body en fit een rood kruisje erachter.

XXL kom maar met die lekkere counter!

Pff B&F voelen zich érg genaaid om zo maar te zeggen...

Dingen aanpassen, en zich zelf proberen goed te praten? Wat valt er goed te praten? helemaal niks...

XXL doet geen ene promotie en kijk hoe goed ze uit te test komen. Wat zij zeggen zie je ook terug bij lab uitslagen, Jullie verdienen van mij een dikke pluim:klink::1e:.

Voor jou René, goedzo.. Ga vooral door waar jullie mee bezig zijn. Dit maakt jullie zo goed.

Mijn nr1. en altijd al geweest (L).

En remember.. in het weekends is het alléén tijd voor bier ;)

Dingen aanpassen, en zich zelf proberen goed te praten? Wat valt er goed te praten? helemaal niks...

XXL doet geen ene promotie en kijk hoe goed ze uit te test komen. Wat zij zeggen zie je ook terug bij lab uitslagen, Jullie verdienen van mij een dikke pluim:klink::1e:.

Voor jou René, goedzo.. Ga vooral door waar jullie mee bezig zijn. Dit maakt jullie zo goed.

Hoeveel samples wil je hebben?

3 en eentje met extra suiker, dankjewel.

Ok, b&f ik ben weg. Kunnen mij allemaal de moord stikken :D

René doet gewoon zijn werk op een integere manier.

Het is natuurlijk krankjorum dat zoiets bijna een lintje verdient, omdat andere spelers op de markt zitten te sjoemelen.

Ik vind het persoonlijk echt waardeloos dat een 'natuur' product als whey zo verkocht wordt door een bedrijf als B&F. Zeker als je je bedenkt dat je ongevraagd met truckladingen fructose te maken krijgt. Niet fijn voor die mensen die pietje precies hun schema volgen.
Tevens vraag ik me oprecht af wat er in godsnaam in de overige supps zoals de vitamine D3 ( spotgoedkoop ) zit.

Meer testen zijn daarentegen bijna vragen naar de bekende weg. Als de whey en isolaat al zo uit de bus komen, dan kun je er vergif op innemen dat de andere huismerk-supps ook van bedenkelijke makelij zijn.
En misschien ben je er zelfs al vergif op aan het innemen :o

Niet cool. Helemaal niet cool zelfs.

Is wel zo, al wil ik wel de tijd nemen om een Paypal donatie-knop op het forum te zetten voor een inzamelactie als die echt nodig is en bijv. door een zeer neutraal/betrouwbaar persoon of instelling uitgevoerd kan worden. Na de inzameling stort ik dan het geld naar die persoon. Zelf alles organiseren ga ik echter niet doen.

Zie niet echt in waarom dit nodig is. Er was niks mis met de betrouwbaarheid van de vorige test gedaan door DBB. B&F heeft zelf een test gedaan waarmee het zichzelf onbewust in een slecht daglicht plaatste. Erna is er NOG een test gedaan door iemand van een lab (weet de naam even niet meer) en nu deze weer. Maar je kunt natuurlijk geld blijven inzamelen voor een echt, echt, ECHT onafhankelijke test, tot er ooit eens een positief resultaat voor B&F uit de bus komt...

Opruimen die handel, schandalig dat hun gewoon door kunnen blijven doen, kan B&F niet aangeklaagd worden ? Want dit is toch wel een misdrijf imo

Terug
Naar boven