fitnessfreak82
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 163
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja, kijk maar op hun site.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is wel zo, al wil ik wel de tijd nemen om een Paypal donatie-knop op het forum te zetten voor een inzamelactie als die echt nodig is en bijv. door een zeer neutraal/betrouwbaar persoon of instelling uitgevoerd kan worden. Na de inzameling stort ik dan het geld naar die persoon. Zelf alles organiseren ga ik echter niet doen.
Maar het heeft wel 100% waxy maize starch zonder toevoegingen he jongens...
Er zijn inmiddels al meerdere tests van XXL producten geweest die allemaal gewoon klopten.Iedereen klaagt nu wel, maar als men echt wil dat niet alleen b&f maar ook alle andere bedrijven die nog niet getest zijn stoppen met deze oplichterij, zou men dan niet beter gezamelijk klacht neerleggen met burgelijke partij tegen b&f.. anders veranderd er echt niks hoor, ook niet bij hun concurrenten.
zelf koop ik niet bij b&f, maar diegene die al zoveel hebben uitgegeven zouden ook serieus schadevergoeding kunnen vragen
Zal xxl trouwens ook getest worden want wie zegt dat zij eerlijker zijn?
Van de grote merken bleek in ieder geval dat ze allemaal niet voldeden aan de label claims en dan werd nog niet eens getest op toevoeging van goedkope "proteine" die het percentage omhoogd duwt en in een gewone labtest gewoon wordt meegeteld.
Er zijn inmiddels al meerdere tests van XXL producten geweest die allemaal gewoon klopten.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/labresultaat-xxl-nutrition-whey-delicious-370878/ van moi
B&F tried to save the day with own test results, they think it was gonna look like this:
![]()
But it was more like:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zou misschien via deze site kunnen? Er staat dat ze toekomstige lab testen via donatie willen organiseren.
http://www.supplementlabtest.com/
Via het lab in kwestie kan de betrouwbaarheid/onafhankelijkheid dan gecheckt worden.
Er zou alvast een analyse op eigen kosten (stikstof dan) van stacker whey en optimum nutrition komen staat er.
http://www.supplementlabtest.com/articles/amino-spiking-wat-het

. 
Pff B&F voelen zich érg genaaid om zo maar te zeggen...
Dingen aanpassen, en zich zelf proberen goed te praten? Wat valt er goed te praten? helemaal niks...
XXL doet geen ene promotie en kijk hoe goed ze uit te test komen. Wat zij zeggen zie je ook terug bij lab uitslagen, Jullie verdienen van mij een dikke pluim.
Voor jou René, goedzo.. Ga vooral door waar jullie mee bezig zijn. Dit maakt jullie zo goed.
Mijn nr1. en altijd al geweest (L).
En remember.. in het weekends is het alléén tijd voor bier![]()
Pff B&F voelen zich érg genaaid om zo maar te zeggen...
Dingen aanpassen, en zich zelf proberen goed te praten? Wat valt er goed te praten? helemaal niks...
XXL doet geen ene promotie en kijk hoe goed ze uit te test komen. Wat zij zeggen zie je ook terug bij lab uitslagen, Jullie verdienen van mij een dikke pluim.
Voor jou René, goedzo.. Ga vooral door waar jullie mee bezig zijn. Dit maakt jullie zo goed.
Mijn nr1. en altijd al geweest (L).
En remember.. in het weekends is het alléén tijd voor bier![]()

Is wel zo, al wil ik wel de tijd nemen om een Paypal donatie-knop op het forum te zetten voor een inzamelactie als die echt nodig is en bijv. door een zeer neutraal/betrouwbaar persoon of instelling uitgevoerd kan worden. Na de inzameling stort ik dan het geld naar die persoon. Zelf alles organiseren ga ik echter niet doen.
rofl overal bij body en fit een rood kruisje erachter.
, vraag me af of dat nog telt dan.