XXL Nutrition

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

dank voor de reply maar wat bedoel je precies met "nesten" en wat is daar het bijkomend nut van?
Net als een vogel die z'n nestje maakt. Dat ie daar blijft.

Het nut is dat je gelijk geabonneerd bent op het topic waardoor het verschijnt in je gebruikerspaneel (en je zodoende updates meekrijgt).

dank voor de reply maar wat bedoel je precies met "nesten" en wat is daar het bijkomend nut van?

giphy.gif

Ken er een paar die er diabetes aan hebben overgehouden potverdomme!!!!!

Paar jaar geleden ben ik overgestapt van XXL Whey Isolaat naar Body en Fit Isolaat Perfection en vond hun producten zoet. December had XXL een actie en toen heb ik weer bij hun besteld (mede om de lab resultaten van hun Whey Perfection) en merkte ik dat die van XXL lekkerder is (hou niet van te zoete shakes). Dacht altijd dat het kwam omdat hun meer zoetstoffen gebruiken, maar snap ik het.

12% suiker in Micellar Casein Perfection is niet normaal.

Laatst bewerkt:
Paar jaar geleden ben ik overgestapt van XXL Whey Isolaat naar Body en Fit Isolaat Perfection en vond hun producten zoet. December hadden jullie een actie en toen heb ik weer bij jullie besteld (mede om de lab resultaten van hun Whey Perfection) en merkte ik dat die van jullie lekkerder is (hou niet van te zoete shakes). Dacht altijd dat het kwam omdat hun meer zoetstoffen gebruiken, maar snap ik het.

12% suiker in Micellar Casein Perfection is niet normaal.

is Galen van body en fitshop ja ?

iedereen kan dit gewoon maken toch?

Gvd.. ik dacht ik geef b&f nog een kans, hun isolaat zal vast wel goed zijn aangezien die van carberry komt en niet van volac. Weer genaaid dus.. Nooit meer b&f voor mij.

Dat die gasten daar zomaar mee wegkomen.

2s9u3cm.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stelletje kuthonden. Al voor meer dan €2000 besteld daar in totaal. Kon evengoed al dat geld op euromillions plaatsen had ik nog grotere kansen op real natty gains...

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn om juridische stappen te ondernemen tegen benf? Bijv. een donatie opzetten door leden van Dbb, evt uitbreiden om de kosten te kunnen financieren. Zodat er via het recht een schadevergoeding verkregen kan worden. Dit soort constructies komen vaak voor tegen bedrijven die veel klanten duperen.

Terug
Naar boven