MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Holy crap 163 gebruikers bekijken dit topic, record?

kan je denken jullie nog korting ritselen op de isolaat en misschien ook op de mass perfection? srs

Nuttige reply maar ik denk wel dat B&F kan vervolgd worden

1. zij verkopen het wel onder hun naam.. dat ze nadien de schadevergoeding verhalen op hun leverancier is hun probleem juridisch gezien

2. iets anders verkopen dan wat op het label staat is zowiezo oplichterij en misleiding

3. ten gronde iets anders/minderwaardigs aanbieden dan wat door hen wordt voorgesteld is zowiezo oplichterij

4. hun concurrenten zouden klacht voor "oneerlijke concurrentie" kunnen neerleggen en schadevergoeding vragen.. XXL, waar wacht je verdomme op? :D

Ik ben geen jurist maar mss dat anderen hier meer kunnen over zeggen..

zou deze topic ook nuttiger maken dan alleen maar wat klagen wat zoals gezegd toch over waait

Concurrenten zijn sowieso kansloos. Voor een schadevergoeding moet je daadwerkelijk schade hebben geleden. Dat kun je gewoon niet bewijzen.

Veel succes als je een procedure wilt starten, maar gaat gewoon niet slagen. Zou daar ook verder geen tijd aan besteden. Conclusie is simpel b&f shit is ondergedoseerd en niet te vertrouwen dus stap over naar een andere leverancier.

Regel ff een gratis advocaatje waar je recht op hebt. B&F heeft meer geld dan 99% van de leden hier dus denk dat ze er een heel team op zetten mochten ze daadwerkelijk aangeklaagd worden:roflol:

Kans is groot dat je wint inderdaad....

Goede opmerking.. heb zelf dus genoeg ervaring met handelsrecht en meestal komt het neer op of men idd voldoende geld heeft om te procederen..

maar als je je gelijk haalt dan kan je via rechtsplegingsvergoeding (RPV) en schadevergoeding dat ruimschoots terugverdienen..

als men zich op voorhand laat intimideren door de hoge kost haalt men nooit zijn recht en dat is het probleem bij de meeste mensen..

ook lijkt mij het mij juridisch niet zo'n moeilijke zaak.. ietwat advocaat zou dit toch moeten kunnen binnehalen..

belangrijkste is om je als groep bugelijke partij te stellen waarbij je zowiezo de advocatenkosten deelt..

dus, wie hier zou meedoen? (als dit nauwelijks respons krijgt dan is gans deze thread eigenlijk niks waard later bekeken)

Ben niet helemaal thuis in civiel recht maar ik verwacht dat dit nooooit een ronde zaak wordt

Denk niet dat de bewijslast bij BF ligt.
Doe eens niet zo calimero.

Tuurlijk zal bewijslast bij BF liggen omdat dit bedrijf als enige partij in de rechtzaak beschikt over deze informatie. Als je aantoont dat het product niet klopt, voor 2 maal toe en daarnaast ook nog andere producten die niet kloppen, heb je aannemelijk gemaakt dat het product nooit heeft geklopt.

Enige die kan bewijzen dat het hier om een uitzondering gaat is BF en als zij kunnen aantonen dat er nu ineens iets fout is gegaan en dus een uitzondering is heb je geen zaak. Kunnen ze dat niet aantonen dan kun je er rekening mee houden dat voor BF de hele zaak uiteen klapt. De verhoudingen met volac en andere fabrikanten zullen dan ook niet meer zo vriendelijk blijven waardoor de kans groot is dat er informatie naar buiten komt hoe het nu precies al die jaren is gegaan.

Concurrenten zijn sowieso kansloos. Voor een schadevergoeding moet je daadwerkelijk schade hebben geleden. Dat kun je gewoon niet bewijzen.

Veel succes als je een procedure wilt starten, maar gaat gewoon niet slagen. Zou daar ook verder geen tijd aan besteden. Conclusie is simpel b&f shit is ondergedoseerd en niet te vertrouwen dus stap over naar een andere leverancier.

Maar XXL zou wel met de wet op oneerlijke handelspraktijken kunnen eisen dat b&f hun verkoop moet staken zolang het niet in orde is..

b&f moet dan nadien bewijzen dat wat ze verkopen correct is voor ze terug handel mogen drijven..

als xxl (en anderen) hiervoor wat media aandacht kan forceren kunnen ze ondertussen nieuwe klanten aan zich binden..

maar particulieren die betaald hebben voor oneerlijke produkten kunnen zowiezo schadevergoeding eisen..

heb niet het gevoel dat de meesten hier beseffen wat hun rechten zijn.

Maar XXL zou wel met de wet op oneerlijke handelspraktijken kunnen eisen dat b&f hun verkoop moet staken zolang het niet in orde is..

b&f moet dan nadien bewijzen dat wat ze verkopen correct is voor ze terug handel mogen drijven..

als xxl hiervoor wat media aandacht kan forceren kunnen ze ondertussen nieuwe klanten aan zich binden..

maar particulieren die betaald hebben voor oneerlijke produkten kunnen zowiezo schadevergoeding eisen..

heb niet het gevoel dat de meesten hier beseffen wat hun rechten zijn.

Het ging over schadevergoeding door xxl ook he. Media aandacht krijgt xxl niet door een rechtzaak te beginnen. Overigens vind ik het goed dat xxl zich niet met b&f bezighoudt maar gewoon doen wat ze altijd doen.

Overigens is er een belangrijk verschil tussen je rechten hebben en het daadwerkelijk krijgen.

What the f**k, 29 pagina's in één dag.
IN zodat ik het deze week nog even allemaal terug kan lezen :p

Krijgen we nu geld 23% geld terug? Heb al die jaren veel te veel suiker binnen gekregen!

Body en Fitshop zou verplicht bij alle huismerken een labrapport moeten plaatsen met bewijs dat wat ze verkopen overeenkomt met wat ze beloven!

Hoe zou het zijn met hun andere producten?

Terug
Naar boven