AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Een schep Impact Whey van MyProtein (links) versus een schep Whey Perfection (rechts) van Body en Fit shop laat ook wel wat zien denk ik...
Consistentie verschilt in ieder geval aardig wat. Helemaal met die van de sachets.
IMG_20150112_205322.jpg

Beste website 2013 en 2014.

Nogmaals, zolang niemand klacht neerlegt met burgelijke partijstelling tegen b&f voor oplichterij (zwendel) waait dit gewoon over..

vooral diegenen die veel geld uitgegeven hebben aan b&f produkten zouden serieus schadevergoeding kunnen krijgen als ze willen..

best van klacht neer te leggen als groep.. zo'n forum lijkt mij ideaal daarvoor :)

Goodluck, gaat je alleen niet lukken. Aminospiking is niet illegaal meen ik. Voor de consument zelf lijkt het oplichting, maar concreet gezien overtreedt de verkoper niet de wet. Doe maar eens wat research, in de VS zijn verschillende rechtszaken tegen nog grote verkopers gestart zonder daadwerkelijk resultaat meen ik.

Daarbij heb je nog een 3e partij, namelijk het bedrijf wat de grondstof verwerkt voor B&F, namelijk aminolabs. Dit is eigenlijk de ware oplichter, degene die met het aminozuurprofiel rommelt. B&F is enkel de dozenschuiver.

Natuurlijk zit B&F ook fout mochten ze hier vanaf weten, maar dit valt niet zwart op wit te bewijzen. Al het bewijs dat er is wijst juist in de andere richting. Nadat B&F argwaan kreeg dat aminolabs aminospiking gebruikte hebben ze aangegeven dit aan te zullen pakken. Nu blijkt dus dat dit niet correct gebeurd is, en zullen ze geen zaken meer doen met aminolabs - volgens eerdere berichten.
Waarschijnlijk gaan ze met een andere leverancier in zee en voeren ze weer veranderingen door.

B&F zal dus altijd het verhaal zo kunnen draaien dat aminolabs hiervoor opdraait, zo praten ze dit ook goed bij de consument.
Let maar op, zo zal het gaan. Ik durf er geld op in te zetten.

Al die mensen met goeie voornemens die zichzelf beloofd hebben geen suiker meer te eten en hebben pot Isolaat van b&f thuis staan. :roflol:

Opruimen die handel, schandalig dat hun gewoon door kunnen blijven doen, kan B&F niet aangeklaagd worden ? Want dit is toch wel een misdrijf imo

Er zijn zeker wel juridische gronden zowel strafrechtelijk als privaatrechtelijk imo.

Goodluck, gaat je alleen niet lukken. Aminospiking is niet illegaal meen ik. Voor de consument zelf lijkt het oplichting, maar concreet gezien overtreedt de verkoper niet de wet. Doe maar eens wat research, in de VS zijn verschillende rechtszaken tegen nog grote verkopers gestart zonder daadwerkelijk resultaat meen ik.

Daarbij heb je nog een 3e partij, namelijk het bedrijf wat de grondstof verwerkt voor B&F, namelijk aminolabs. Dit is eigenlijk de ware oplichter, degene die met het aminozuurprofiel rommelt. B&F is enkel de dozenschuiver.

Natuurlijk zit B&F ook fout mochten ze hier vanaf weten, maar dit valt niet zwart op wit te bewijzen. Al het bewijs dat er is wijst juist in de andere richting. Nadat B&F argwaan kreeg dat aminolabs aminospiking gebruikte hebben ze aangegeven dit aan te zullen pakken. Nu blijkt dus dat dit niet correct gebeurd is, en zullen ze geen zaken meer doen met aminolabs - volgens eerdere berichten.
Waarschijnlijk gaan ze met een andere leverancier in zee en voeren ze weer veranderingen door.

B&F zal dus altijd het verhaal zo kunnen draaien dat aminolabs hiervoor opdraait, zo praten ze dit ook goed bij de consument.
Let maar op, zo zal het gaan. Ik durf er geld op in te zetten.

Nuttige reply maar ik denk wel dat B&F kan vervolgd worden

1. zij verkopen het wel onder hun naam.. dat ze nadien de schadevergoeding verhalen op hun leverancier is hun probleem juridisch gezien

2. iets anders verkopen dan wat op het label staat is zowiezo oplichterij en misleiding

3. ten gronde iets anders/minderwaardigs aanbieden dan wat door hen wordt voorgesteld is zowiezo oplichterij

4. hun concurrenten zouden klacht voor "oneerlijke concurrentie" kunnen neerleggen en schadevergoeding vragen.. XXL, waar wacht je verdomme op? :D

Ik ben geen jurist maar mss dat anderen hier meer kunnen over zeggen..

zou deze topic ook nuttiger maken dan alleen maar wat klagen wat zoals gezegd toch over waait

weet iemand of de whey van bulkpowders clean is??

1. zij verkopen het wel onder hun naam.. dat ze nadien de schadevergoeding verhalen op hun leverancier is hun probleem juridisch gezien

2. iets anders verkopen dan wat op het label staat is zowiezo oplichterij en misleiding

3. ten gronde iets anders/minderwaardigs aanbieden dan wat door hen wordt voorgesteld is zowiezo oplichterij

4. hun concurrenten zouden klacht voor "oneerlijke concurrentie" kunnen neerleggen en schadevergoeding vragen.. XXL, waar wacht je verdomme op? :D

zou deze topic ook nuttiger maken dan alleen maar wat klagen wat zoals gezegd toch over waait

dit is, dit is, dit is

heb je rechten gestudeerd of niet ? Anders hou maar ff op en laat anderen denken

dit is, dit is, dit is

heb je rechten gestudeerd of niet ? Anders hou maar ff op en laat anderen denken

Ben geen jurist maar heb al vaak met handelsrecht te maken gehad waar deze zaak thuishoort..

best dan men zich als groep burgelijke partij stelt en dan een goeie advocaat zoekt en dus schadevergoeding vragen

Regel ff een gratis advocaatje waar je recht op hebt. B&F heeft meer geld dan 99% van de leden hier dus denk dat ze er een heel team op zetten mochten ze daadwerkelijk aangeklaagd worden:roflol:

Kans is groot dat je wint inderdaad....

Terug
Naar boven