tnucpuncher
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
De laatste x dat ik me kan herinneren had je 46k op je rekening.
Hij heeft meerdere sugardaddy's
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste x dat ik me kan herinneren had je 46k op je rekening.
Ilco, Ralf, Bart, :$
Wat wil je er tegen doen?
Bij de tijd dat een onafhankelijke 3de hun producten gaat testen hebben ze (tijdelijk) een nieuwe batch met de juiste waardes aan eiwit en suiker.

maar weet nog altijd niet echt als je hier "IN" post.. ik nest dus.. wat dat meer doet.. als je reply post hier ben je toch ook subbed?Ja, maar als ze binnen paar maand opnieuw getest worden en opnieuw blijken vals te spelen, dan zal het gerecht daar niet bepaald mee lachen..
zoals reeds gezegd.. als groep gezamelijk klacht met burgelijke partijstelling neerleggen tegen b&f.. advocaat kost veel geld maar via RPV en schadevergoeding kan je dat dan ruimschoots terugkrijgen als gerecht je gelijk geeft.. beetje goede advocaat in handelsrecht zou dit moeten kunnen
PS. voel mij beetje dom maar weet nog altijd niet echt als je hier "IN" post.. ik nest dus.. wat dat meer doet.. als je reply post hier ben je toch ook subbed?
Ja, maar als ze binnen paar maand opnieuw getest worden en opnieuw blijken vals te spelen, dan zal het gerecht daar niet bepaald mee lachen..
zoals reeds gezegd.. als groep gezamelijk klacht met burgelijke partijstelling neerleggen tegen b&f.. advocaat kost veel geld maar via RPV en schadevergoeding kan je dat dan ruimschoots terugkrijgen als gerecht je gelijk geeft.. beetje goede advocaat in handelsrecht zou dit moeten kunnen..
anders heeft deze thread geen enkel nut gehad.. merendeel klanten zitten hier niet denk ik en zullen gewoon blijven kopen..
op hun site staat nu overigens een eigen labtest van isolaat neutraal.. of ze daar durven over liegen weet ik niet want is toch zeer riskant als dat dan getest wordt want is nog grotere misleiding.. misschien de neutraal ook eens testen?
PS. voel mij beetje dommaar weet nog altijd niet echt als je hier "IN" post.. ik nest dus.. wat dat meer doet.. als je reply post hier ben je toch ook subbed?
Ja, maar als ze binnen paar maand opnieuw getest worden en opnieuw blijken vals te spelen, dan zal het gerecht daar niet bepaald mee lachen..
zoals reeds gezegd.. als groep gezamelijk klacht met burgelijke partijstelling neerleggen tegen b&f.. advocaat kost veel geld maar via RPV en schadevergoeding kan je dat dan ruimschoots terugkrijgen als gerecht je gelijk geeft.. beetje goede advocaat in handelsrecht zou dit moeten kunnen..
anders heeft deze thread geen enkel nut gehad.. merendeel klanten zitten hier niet denk ik en zullen gewoon blijven kopen..
op hun site staat nu overigens een eigen labtest van isolaat neutraal.. of ze daar durven over liegen weet ik niet want is toch zeer riskant als dat dan getest wordt want is nog grotere misleiding.. misschien de neutraal ook eens testen?
PS. voel mij beetje dommaar weet nog altijd niet echt als je hier "IN" post.. ik nest dus.. wat dat meer doet.. als je reply post hier ben je toch ook subbed?
Staan linkjes naar de onderzoeksrapporten. Zijn van Nutricontrol en zit gewoon een krabbeltje etc. op, is legit.heb het topic niet bijgehouden maar is er een officieel onderzoeksrapport ofzo?. zon tabel als in de OP kan natuurlijk iedereen maken
. Maar het kan ook de introductie zijn van nieuwe producten met een hogere marge.in en uit, in en uit, lekker hoor.
Wil wel eens weten hoe het met cocktail zit.
Raar spul is dat!!
Neutraal zal waarschijnlijk ook kloppen aangezien het bij aminolabs misgaat en naturel daar niet bewerkt wordt.
Rechtzaak zal niet zo eenvoudig zijn. Waarde verschillen per smaak ook. Bepaalde afwijking wordt toch wel toegelaten verwacht ik. Dan kom je nog tot wat precies de geleden schade is. De tijd, geld en moeite wat dat kost zal het niet waard zijn. Helemaal als je de zaak ook nog eens verliest.