Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Body en Fit op Facebook:
Body en Fitshop
We hebben zelf ook onze producten laten testen en deze resultaten staan haaks op de eerder geposte analyses.
Ja, de Whey Perfection voldeed niet aan het etiket en we namen hier volle verantwoordelijkheid voor. Daarnaast hebben we dit ook publiekelijk te kennen gegeven.
Tussentijds hebben wij ook analyses laten maken van onze producten waarbij nu de resultaten van de Isolaat Perfection en de nieuwe Whey Perfection binnen zijn. Deze vind je terug bij het product.
Deze onderzoeken zijn uitgevoerd door TLR International, een compleet onafhankelijk lab.
///
Body en Fitshop Daarom pleiten wij er ook voor om alle (huis)merken, dus ook van andere webshops, bij 1 lab te laten testen. Om zo een einde te maken aan alle geruchten en speculaties.
Wij zijn bereid een deel van de kosten op ons te nemen. Mochten mensen van mening zijn dat dit invloed heeft op de resultaten, dan doen we dat niet.
///
Body en Fitshop We hebben 3 weken eerder al stalen opgestuurd echter vond TLR de samplesize te klein om een goede analyse uit te voeren. Tijdens de feestdagen zijn veel bedrijven gesloten en daarom konden we pas in het nieuwe jaar meer stalen opsturen.
----
Ze zijn bereid een deel van de kosten op zich te nemen om hun eigen producten te testen![]()
Vind het sowieso ook vreemd dat er bij die test staat dat het niet gesealed was die pot
Sealed: NO
Vind het sowieso ook vreemd dat er bij die test staat dat het niet gesealed was die pot
Sealed: NO
"We moesten eerst wachten tot de bestelde potten van XXL binnen waren, alvorens we deze konden herverpakken in onze eigen verpakkingen en opsturen voor een labtest."
Gewicht is inhoud+pot. Kost dus wel overeen.
Schepjes van XXL in een plastic zakje opgestuurd?En daarnaast, hoe kun je nou een te kleine sample opsturen? Je stuurt toch gewoon, net zoals de andere testen een hele pot op?

En daarnaast, hoe kun je nou een te kleine sample opsturen? Je stuurt toch gewoon, net zoals de andere testen een hele pot op?

Maar ff serieus... die extra suiker 20% ..
Wat merk je hier daadwerkelijk van? had je beter gegaind als je dit niet genomen had?
Ze hebben gewoon een sample opgestuurd welke wel goed uit de test zou komen.
Wie zou idd anders voor de kosten op moeten draaien van hun testen...pff...stelletje idioten...![]()
Ik kan er met m'n hoofd niet bij hoe dom Body en Fit deze hele situatie heeft aangepakt.. Ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte 
Body en Fit op Facebook:
Body en Fitshop
We hebben zelf ook onze producten laten testen en deze resultaten staan haaks op de eerder geposte analyses.
Ja, de Whey Perfection voldeed niet aan het etiket en we namen hier volle verantwoordelijkheid voor. Daarnaast hebben we dit ook publiekelijk te kennen gegeven.
Tussentijds hebben wij ook analyses laten maken van onze producten waarbij nu de resultaten van de Isolaat Perfection en de nieuwe Whey Perfection binnen zijn. Deze vind je terug bij het product.
Deze onderzoeken zijn uitgevoerd door TLR International, een compleet onafhankelijk lab.
///
Body en Fitshop Daarom pleiten wij er ook voor om alle (huis)merken, dus ook van andere webshops, bij 1 lab te laten testen. Om zo een einde te maken aan alle geruchten en speculaties.
Wij zijn bereid een deel van de kosten op ons te nemen. Mochten mensen van mening zijn dat dit invloed heeft op de resultaten, dan doen we dat niet.
///
Body en Fitshop We hebben 3 weken eerder al stalen opgestuurd echter vond TLR de samplesize te klein om een goede analyse uit te voeren. Tijdens de feestdagen zijn veel bedrijven gesloten en daarom konden we pas in het nieuwe jaar meer stalen opsturen.
----
Ze zijn bereid een deel van de kosten op zich te nemen om hun eigen producten te testen![]()
True.. ik keur het zeker niet goed, alleen vraag me nu af wat bij meeste het probleem is
1/ ze verkopen producten met onjuiste informatie op label
2/ ik heb 20% meer suiker binnen gekregen.... *HELP nu heb ik meer vet ?
3/ ik ben een meeloper en huil mee
Ik hoop dat de meeste voor 1 kiezen,
de nummer 3's zijn crybabys
True.. ik keur het zeker niet goed, alleen vraag me nu af wat bij meeste het probleem is
Overdrijven is ook een kunstZeer kwalijk juist zoveel extra suiker terwijl het rotzooi is. Ze hebben hun klanten gewoon niet serieus genomen en puur voor het geld gegaan. Hier komen ze nooit meer onderuit. Ze hadden beter nog zakken snoep kunnen verkopen.
En als jij denkt dat ze hier niet onderuit gaan komen ben je wel erg naïef. Zo'n bedrijf heeft alle middelen daarvoor en de kans is groot dat ze door heel die rel juist nog meer bezoekers (en dus potentiële klanten) gaan krijgen. Zeker met die lage prijzen en die "lab tested" stempel / testresultaten die ze nu op de productpagina's hebben. Alleen de serieuze BB klanten gaan verdwijnen, en dan nog vooral DBB'ers, wat een fractie van hun cliënteel betreft.Teveel whey perfection gesnoven jij.True.. ik keur het zeker niet goed, alleen vraag me nu af wat bij meeste het probleem is
Volgens mij staat er dat ze bereid zijn een deel van de kosten op zich te nemen die andere leveranciers moeten maken om hun spullen bij TLR te laten testen.