Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

True.. ik keur het zeker niet goed, alleen vraag me nu af wat bij meeste het probleem is

1/ ze verkopen producten met onjuiste informatie op label
2/ ik heb 20% meer suiker binnen gekregen.... *HELP nu heb ik meer vet ?
3/ ik ben een meeloper en huil mee

Ik hoop dat de meeste voor 1 kiezen,
de nummer 3's zijn crybabys

Wat ook meespeelt is hoe b&f er mee omging toen het kenbaar werd gemaakt.

Ik heb gisteren bij XXL besteld, ben er wel klaar mee.

First there was:"VOLAC!!!"

Now there is: "TLR!!!"

Vuile oplichters. Dat bedrijf moet volledig onderzocht, aangeklaagd en opgedoekt worden. En daarbij verplicht worden om iedereen elke laatste pot terug te betalen.

Eens zien of ze negatieve reviews ook bij hun producten plaatsen. Want het merendeel van hun klanten is er waarschijnlijk nog niet van op de hoogte. :rolleyes:

Mijn reacties op hun advertentie zijn verwijderd.. alle links naar dit topic worden eveneens verwijderd :roflol:
en alles wat je leest is TLR tests! Onafhankelijk! Het is helemaal goed! :roflol:

crowdfunding campagne starten op indiegogo om een rechtzaak aan te spannen tegen b&f!

crowdfunding campagne starten op indiegogo om een rechtzaak aan te spannen tegen b&f!

sorry, maar kansloos IMO.

Je maakt misschien een kans als je:
- kunt bewijzen dat ze het wisten
- en je zult schade moeten aantonen (hoezo schade, van die paar gram minder eiwit)

en dan nog, wat denk je te gaan winnen?

het is stil aan de overkant

Beetje laat, maar toch.

giphy.gif

Heb nog wat WP samples liggen..:o

B&F op FB:

Wij hebben een onafhankelijk, internationaal erkend lab ingeschakeld (TLR International) en deze samples toegestuurd. De resultaten en bevinden van Whey Perfection & Isolaat Perfection vind je bij de producten.

We kunnen proberen elke analyse die opduikt proberen te verklaren maar dat heeft geen zin. We geven volledige openheid van zaken door de resultaten bij het product te plaatsen inclusief aminozuurprofiel.

We hebben een tijdje terug ook andere producten (bijv. caseine en smart protein) opgestuurd ter analyse, ook deze resultaten zullen bij de producten worden geplaats

B&F op FB:

Wij hebben een onafhankelijk, internationaal erkend lab ingeschakeld (TLR International) en deze samples toegestuurd. De resultaten en bevinden van Whey Perfection & Isolaat Perfection vind je bij de producten.

We kunnen proberen elke analyse die opduikt proberen te verklaren maar dat heeft geen zin. We geven volledige openheid van zaken door de resultaten bij het product te plaatsen inclusief aminozuurprofiel.

We hebben een tijdje terug ook andere producten (bijv. caseine en smart protein) opgestuurd ter analyse, ook deze resultaten zullen bij de producten worden geplaats

:rolleyes:

staat nu ook bij, labtested.... haha

Vuile oplichters. Dat bedrijf moet volledig onderzocht, aangeklaagd en opgedoekt worden. En daarbij verplicht worden om iedereen elke laatste pot terug te betalen.

Eens zien of ze negatieve reviews ook bij hun producten plaatsen. Want het merendeel van hun klanten is er waarschijnlijk nog niet van op de hoogte. :rolleyes:

Ik kan je verzekeren dat negatieven reviews nooit geplaatst worden bij Body en Fitshop. In het verleden had ik veel eiwitten en pre-workouts genuttigd en de falende producten negatief beoordeeld. Deze zijn nooit geplaatst. Ze geven de bezoeker een gemanipuleerd positief beeld van hun producten waardoor het opnieuw verkocht wordt. Maar zo werkt iedere webshop wel denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik las dat XXL wel negatieve reviews plaatst, en bij de Britse shops zie ik ze ook staan, zou zeker niet elke shop gelijk veroordelen.

Dat beaam ik ..
Heb ook weleens eerlijk gezegd dat een smaak tegenviel, zelfs dat wordt verwijderd.
hoe triest.

Waarom geef je dan de mogelijkheid om je klanten te reviewen?

Terug
Naar boven