- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Gewicht van de pot incluis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reactie van B&F
Beste DBB'ers,
Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld.
De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen.
Bart
Onze labanalyses kun je hier bekijken en staan bij onze producten. Dit is zoals de producten bij ons verkocht worden en zoals het is. Deze testen zijn van vorige week!
Whey Perfection
Isolaat Perfection
Ik denk niet dat we daar veel aan hoeven toevoegen.
Verder hoop ik dat een ECHT onafhankelijke instantie in Nederland heel snel bereidt is elk merk of (huis)merk te testen zodat er voor eens en voor altijd een echt onafhankelijke conclusie is. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

Bij ons worden reviews direct geplaatst nadat je deze schrijft, dit gebeurt zonder dat wij deze controleren of censureren. Dit zie je ook als je een review maakt die staat er direct. Alleen op deze wijze heeft in mijn ogen een reviewsysteem zin.
Wij belonen er ook niet voor omdat je dan goede reviews koopt vanwege een korting. Als je als shop zelf bepaald welke reviews op de site komen en daarbij mensen beloont voor goede reviews dan is het heel onbetrouwbaar allemaal (in mijn ogen).
Wij verloten maandelijks een tegoedbon onder de geplaatste reviews om toch een stimulans te geven een review te maken en halen slechts in uitzonderlijke gevallen een review weg. Maar dan is daar een goede reden voor. Bekijk onze site maar eens staan zeker slechte reviews tussen.
Het lijkt onderhand wel of we in een wereld leven waar mensen bedonderd willen worden en als je als bedrijf dat doet je er nog voor beloont word ook
Ik heb altijd meegekregen dat eerlijkheid het langste duurt en al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel![]()

Ik vind het ook erg bijzonder dat notabene Body en Fitshop vindt dat er onafhankelijke onderzoeken bij TLR dienen te komen van zowel hen als ook van de concurrenten.. Van iig XXL weten we dat ze regelmatig gedegen onderzoek doen.. what the hell hebben zij te maken met de leugens die Body en Fit verspreiden..
Waarom zouden concurrenten daardoor hun goods ook moeten laten testen (bij het door Body en Fit aangegeven lab)..![]()
Testen die ze zelf regelen, zelf monster aanleveren en het zelf financieren onafhankelijk noemenOp Facebook alles staalhard ontkennen en roepen dat hun test onafhankelijk is... nu, zo plots, na al die heisa...

Testen die ze zelf regelen, zelf monster aanleveren en het zelf financieren onafhankelijk noemen
Er kan op zoveel plekken gerommeld worden alvorens het monster bij het daadwerkelijke onafhankelijke laboratorium aankomt.
Er staan genoeg negatieve reviews op onze website. Daarnaast staan er ook genoeg negatieve reviews of reacties op onze social media. We verwijderen niks, tenzij het inbreuk maakt op de claim-wetgeving van de nVWA. Daarnaast behouden we ons voorrecht om intimiderende, agressieve of racistische reacties en reviews niet te plaatsen.