Omdat winst en Porsche.Waarom geef je dan de mogelijkheid om je klanten te reviewen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat winst en Porsche.Waarom geef je dan de mogelijkheid om je klanten te reviewen?
Ik kan je verzekeren dat negatieven reviews nooit geplaatst worden bij Body en Fitshop. In het verleden had ik veel eiwitten en pre-workouts genuttigd en de falende producten negatief beoordeeld. Deze zijn nooit geplaatst. Ze geven de bezoeker een gemanipuleerd positief beeld van hun producten waardoor het opnieuw verkocht wordt. Maar zo werkt iedere webshop wel denk ik.

Ik kan je verzekeren dat negatieven reviews nooit geplaatst worden bij Body en Fitshop. In het verleden had ik veel eiwitten en pre-workouts genuttigd en de falende producten negatief beoordeeld. Deze zijn nooit geplaatst. Ze geven de bezoeker een gemanipuleerd positief beeld van hun producten waardoor het opnieuw verkocht wordt. Maar zo werkt iedere webshop wel denk ik.
Niet elke webwinkel. Er is zelfs een onderzoek geweest en het schijnt dat als je 100% positieve reviews hebt de consument het niet vertrouwt. Sommigen plaatsen weer expres een mild slechte review.
Maar de hele supplementen industrie leunt al op teksten als 400% meer spier in 3 weken, etc. Dus daar passen 100% positieve reviews wel bij denk ik. Het ligt misschien ook aan het type publiek.
Meanwhile at B&F headquarters...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik las dat XXL wel negatieve reviews plaatst, en bij de Britse shops zie ik ze ook staan, zou zeker niet elke shop gelijk veroordelen.

Laat dan hier je review achter, deze kan BF niet verwijderen. http://www.facebook.com/bodyenfitshop/reviews
Enige optie als bedrijf op facebook is review functie aan of uit zetten. Als het meerendeel negatief wordt zullen ze uiteindelijk ook hier de reviews uitzetten omdat ze deze niet kunnen manipuleren.
Beste DBB'ers,
Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld.
De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen.
Bart