MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Ik kan je verzekeren dat negatieven reviews nooit geplaatst worden bij Body en Fitshop. In het verleden had ik veel eiwitten en pre-workouts genuttigd en de falende producten negatief beoordeeld. Deze zijn nooit geplaatst. Ze geven de bezoeker een gemanipuleerd positief beeld van hun producten waardoor het opnieuw verkocht wordt. Maar zo werkt iedere webshop wel denk ik.

Laat dan hier je review achter, deze kan BF niet verwijderen. http://www.facebook.com/bodyenfitshop/reviews

Enige optie als bedrijf op facebook is review functie aan of uit zetten. Als het meerendeel negatief wordt zullen ze uiteindelijk ook hier de reviews uitzetten omdat ze deze niet kunnen manipuleren.

Meanwhile at B&F headquarters...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie! done!

Ik kan je verzekeren dat negatieven reviews nooit geplaatst worden bij Body en Fitshop. In het verleden had ik veel eiwitten en pre-workouts genuttigd en de falende producten negatief beoordeeld. Deze zijn nooit geplaatst. Ze geven de bezoeker een gemanipuleerd positief beeld van hun producten waardoor het opnieuw verkocht wordt. Maar zo werkt iedere webshop wel denk ik.

Niet elke webwinkel. Er is zelfs een onderzoek geweest en het schijnt dat als je 100% positieve reviews hebt de consument het niet vertrouwt. Sommigen plaatsen weer expres een mild slechte review.

Maar de hele supplementen industrie leunt al op teksten als 400% meer spier in 3 weken, etc. Dus daar passen 100% positieve reviews wel bij denk ik. Het ligt misschien ook aan het type publiek.

Niet elke webwinkel. Er is zelfs een onderzoek geweest en het schijnt dat als je 100% positieve reviews hebt de consument het niet vertrouwt. Sommigen plaatsen weer expres een mild slechte review.

Maar de hele supplementen industrie leunt al op teksten als 400% meer spier in 3 weken, etc. Dus daar passen 100% positieve reviews wel bij denk ik. Het ligt misschien ook aan het type publiek.

Zeg nou zelf, alle schrale ecto's die graag wat zwaarder willen en opzoek zijn naar de shortcut to mass, lezen het liefst 400% meer gains. Wanneer hier nou ook nog eens positieve reviews bij staan gaan ze het helemaal geloven en kopen ze die zooi.
Daar is de hele supplementenindustrie op gebaseerd.

Meanwhile at B&F headquarters...

gc6lz.jpg

Ik las dat XXL wel negatieve reviews plaatst, en bij de Britse shops zie ik ze ook staan, zou zeker niet elke shop gelijk veroordelen.

Bij ons worden reviews direct geplaatst nadat je deze schrijft, dit gebeurt zonder dat wij deze controleren of censureren. Dit zie je ook als je een review maakt die staat er direct. Alleen op deze wijze heeft in mijn ogen een reviewsysteem zin.

Wij belonen er ook niet voor omdat je dan goede reviews koopt vanwege een korting. Als je als shop zelf bepaald welke reviews op de site komen en daarbij mensen beloont voor goede reviews dan is het heel onbetrouwbaar allemaal (in mijn ogen).

Wij verloten maandelijks een tegoedbon onder de geplaatste reviews om toch een stimulans te geven een review te maken en halen slechts in uitzonderlijke gevallen een review weg. Maar dan is daar een goede reden voor. Bekijk onze site maar eens staan zeker slechte reviews tussen.

Het lijkt onderhand wel of we in een wereld leven waar mensen bedonderd willen worden en als je als bedrijf dat doet je er nog voor beloont word ook :dunno:

Ik heb altijd meegekregen dat eerlijkheid het langste duurt en al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel ;)

:haha::roflol::roflol::roflol:

Hahahhaha, die ga ik ff opslaan op mn mobiel:D

Dit siert jullie! :thumb:

Ik had gisteren nog een winkelwagentje gereedstaan bij B&F ben nu toch het vertrouwen in z n geheel verloren! Betaal die paar extra euro s wel voor eerlijke handel. Zal de fantastische smaken missen en de smerige greenapple maar weer moeten verbijten haha maar mij zijn ze kwijt adios

Laat dan hier je review achter, deze kan BF niet verwijderen. http://www.facebook.com/bodyenfitshop/reviews

Enige optie als bedrijf op facebook is review functie aan of uit zetten. Als het meerendeel negatief wordt zullen ze uiteindelijk ook hier de reviews uitzetten omdat ze deze niet kunnen manipuleren.

Haha. Goeie, gelijk maar even gedaan.

Is al een aardig lijstje met 1'n opgekomen. Reactie van B&F op iedere 1?
TLR - LAB TESTED!

Project X houden bij B&F headquarter , dan komt het wel op het nieuws en Galen als woordvoerder [emoji123][emoji123]

Staat B&F nou voor Body & Fit shop of Body & Fop shop?

Hopelijk wordt daar in de media iets mee gedaan...
Hier in België hebben we Volt of Terzake.
In Holland zal ook wel iets gelijkaardigs zijn zeker?

Reactie van B&F

Beste DBB'ers,

Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld.

De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen.

Bart

Beste DBB'ers,

Met 'geseald' wordt bedoeld: contractueel verzegeld waarbij de verkoper en koper hun vertegenwoordigers zegels worden genoemd. Deze zegels zitten dan ook op de verpakking en die moeten worden verbroken om de verpakking te kunnen openen. Hiermee wordt dus niet de seal onder de deksel bedoeld.

De potten zijn dus vanzelfsprekend wél aan de bovenkant afgesloten. Ook dit is wordt sealen genoemd. Puur om misverstanden te voorkomen.

Bart

Moet er ook ff bij.

Terug
Naar boven