Fitness Seller

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Momenteel bekijken: 151 gebruiker(s) (41 leden en 110 gasten) dit topic

Gaat hard zeg

Abbo nemen!

Denk dat b&f dit heel hard gaat voelen...

En de concurrentie ook :p

zo te zien hebben we ook weer 151 juristen die denken B&F te kunnen aanklagen enzo altijd spannend

Maar even serieus, je doen gewoon dingen die per wet verboden zijn. Dit is gewoon regel rechte oplicthing en dan komt BF hier met een berichte, sorry blah blah leverancier sorry blah blah volac sorry blah blah we wister er niet van. Criminele papi's

welke wet precies dan? ;)

Iemand Sherlock skills voor facebook post?

183..

Denk je net dat het gezeik met BenF op de fora een beetje gedimd is, en begint het weer opnieuw
Wie wilt mijn creatine kopen, vertrouw het niet meer ;)

Denk dat b&f dit heel hard gaat voelen...

En de concurrentie ook :p

Ik hoop het voor ze.. Het is toch te belachelijk voor woorden.

Ik had overigens al genoeg van B&F toen ze met die onprofessionele reacties kwamen :roflol: Dat je je zo uit als groot bedrijf is echt ontzettend zielig. Ben benieuwd wat ze nu doen..

Momenteel bekijken: 189 gebruiker(s) (43 leden en 146 gasten) dit topic
YoungBuilder, DJR89, XXL Nutrition, southside, tildo, Pissening, Lm7790, fitnessfreak82, PumpThatBody, Roth, Peanuthead95, Atreus, drbrik, Melonz, HillR, JohnnyB, Sportfood

LOL ik geloof dat ze bij de concurrentie al aan het kijken zijn voor hun productie te uppen :roflol:

hoppa, 200..

er komen elke seconde mensen bij..

Nu al best bekeken topic van 2015 :p

ben benieuwd hoe onze grote fanboy casper1988 zich voelt met zijn kasten vol Body&faal eiwitten:o

bye bye b&f, hallo xxl

te triest voor woorden dit

Terug
Naar boven