AndroidHealthClinic

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Toch maar een keer reageren...

Ze mogen zeker producten testen van ons ik had en heb niets te verbergen. Ga ik eraan mee betalen nee zeker niet.

Daarbij komen de resultaten van de vier testen (2x whey perfection, isolaat en caseïne) die ik gezien heb op de producten van B&F steeds overeen. Allemaal circa 20% afwijking en toevoeging van Glycine geconstateerd. Als 4 onafhankelijke testen dit aantonen dan noem je dat causaal verband en dat is een bewijs op zich. Daarbij heeft B&F aangegeven dat er inderdaad Glycine in Whey Perfection zat. Als je dan de samenstelling van WP vergelijkt met isolaat en caseine dan zie je dat overal fructose in zit. Je kan dus van tevoren al aannemen dat ze voor het op smaak brengen van de eiwitproducten bij aminolabs dezelfde methode gebruiken. Of het nu whey concentraat, isolaat of caseïne is, overal dezelfde aromamix in.

Als je het het zo bekijkt zou het eerder vreemd zijn als de caseïne en isolaat wel goed was, de nu gemeten waarden komen goed overeen met de afwijking van whey perfection (die 2x is vastgesteld) en dat is ook logisch als je het voorgaande in beschouwing neemt.

B&F heeft nu waarschijnlijk in rap tempo nieuwe batches laten maken en probeert testen te regelen op deze nieuwe batches (die nu mag ik hopen wel goed zijn) en te vergelijken met concurrenten om hun straatje schoon te vegen.

Ik wil best meewerken aan zo'n vergelijking maar dan moeten er testen worden gedaan op producten die in december 2014 gekocht zijn. Er zijn gerust nog zat mensen met gesealde producten thuis die daar geschikt voor zijn.

Jarenlang zijn deze producten verkocht dus zouden de testen ook op die eerdere batches moeten plaatsvinden en niet op snel nieuwe geproduceerde batches nadat de beerput open is gegaan. Je hoort mensen sinds kort ineens ook over een andere smaak en structuur, hoe zou dit nu toch komen? Ook is de prijs van isolaat 5 euro omhoog en de whey perfection waarvan de prijs definitief zou zakken naar 32,90 staat toch weer op 34,90 en de grondstofprijzen zijn helemaal niet gestegen dus dat argument slaat nergens op.

Ik vind het een schande voor de supplementenbranche!

Helemaal mee eens René.
B&F is groot geworden voornamelijk door hun lage prijzen. Die konden ze hanteren door, zoals het er nu naar uit ziet, inferieure producten te verkopen. Daarmee hebben ze klanten gedupeerd en de branche in een enorm diskrediet mee gebracht. Ook veel eerlijke (ja, die zijn er!) supplementenhandelaren zijn gedupeerd door deze oneerlijke concurrentie.
Nu pronken met de labtests van een batch die wel goed zijn is de omgekeerde wereld want laten we heel eerlijk zijn, als ze niet betrapt waren, hadden ze nog steeds dezelfde rommel verkocht.
Iedereen is ten alle tijden vrij om onze producten te testen maar ik ga niet meebetalen aan een vergelijkend onderzoek naar hun huidige batch. Natuurlijk is deze nu (tijdelijk?) in orde. De afgelopen jaren waren ze er ook niet happig op om te testen en met goede reden blijkt achteraf.
De klant moet maar zijn eigen conclusie trekken m.b.t. B&F. De tests en bekentenissen zijn voor een ieder in te zien en behoeven verder geen commentaar.

Jerry, Jerry, Jerry!

giphy.gif

@ B&F, reactie???

Precies wat je zegt.
Ik heb er geen enkel probleem mee als een bedrijf door slimme marketing of innovatie groot wordt en als dat ons klanten kost dan hebben ze dat slim gedaan en kunnen we alleen maar van leren. Fair play.
Dat wordt natuurlijk anders op het moment dat onze klanten misleid worden om te geloven dat ze een vergelijkbaar product voor een veel lagere prijs kunnen kopen dat achteraf helemaal niet vergelijkbaar is. Dan wordt het voor alle partijen wel heel zuur.

Kunnen jullie als directe concurrenten hier geen werk van maken ? Bodyenfitshop is op heimelijke manier groot geworden op de markt en heeft jullie hiermee benadeeld ? Heb weinig kaas gegeten van die recht hoofdstukken, maar misschien niet eens zo dom om eens een advocaat er na te laten kijken.

what the copper said. ^^

Kunnen jullie als directe concurrenten hier geen werk van maken ? Bodyenfitshop is op heimelijke manier groot geworden op de markt en heeft jullie hiermee benadeeld ? Heb weinig kaas gegeten van die recht hoofdstukken, maar misschien niet eens zo dom om eens een advocaat er na te laten kijken.

Nee. Zo werkt het recht niet. En ik denk dat de mensen van XXL gisteren wel even in de lucht gesprongen hebben doen ze dit lazen.

Er zou een petitie gestart moeten worden om b&f af te zetten als hoofdsponsor van dit board.

Staat er niks in de kleine lettertjes big T ivm flessen van de consument?

Helaas zijn (waren!) wij een klein onderdeel van de klanten die bij b&f bestelde -> 123K likes op Facebook. Dit bij het grote publiek bekend maken is echter lastig, helaas. We kunnen beter geld inzamelen voor een advertentie in de krant ;-)

Beste,

Dat er twee verschillende labresultaten de ronde gaan is opmerkelijk. Wij betwijfelen onze eigen labresultaten niet. Dit is zoals het product door ons aangeboden wordt. Waar de tweede vandaan komt en hoe deze kan verschillen is ons een raadsel. Nogmaals, wij twijfelen niet aan de kwaliteit van de desbetreffende producten.
Zoals eerder aangegeven kunnen jullie ervan uit gaan dat onze producten kloppen. We vinden het jammer dat hier een ander beeld geschetst wordt.

Bart

hihihi

• Like
Waarderingen: mat
Wie wil er voor een prikkie wat B&F troep van mij overkopen om een leuk YouTube filmpje te maken?
Ben ik er ook gelijk van af:D

Wie wil er voor een prikkie wat B&F troep van mij overkopen om een leuk YouTube filmpje te maken?
Ben ik er ook gelijk van af:D
Welke suikers heb je gekocht dan?

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Nu de vernieuwde sensationele Whey Perfection. More sugar, 20 percent less protein!

KOOP DAN

Terug
Naar boven