MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Als ik je karma/kudo's kon geven zou ik het doen ^^

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Al die reacties van dat oude topic zouden eigenlijk verwerkt moeten worden in jpegs en op die FB site gezet moeten worden van B&F is oplichting.

Zou toch grappig zijn als die ook niet blijken te kloppen

We doen er alles aan om je vertrouwen te winnen en staan ook zeker niet achter de resultaten op DBB. Onze resultaten kan je op de website vinden!

Ik weet volgena mij ook nog iemand met een pot uit 2013

Reactie b&f op een mail van mij;

Wij betreuren het ten zeerste dat deze verhalen de ronde doen, en wij staan absoluut niet achter de waardes die nu rondgaan op het internet. Wij hebben de producten laten testen door TLR en de resultaten van de whey en Isolaat staan ook reeds op de website gepubliceerd. Ook de casein is momenteel in analyse en zodra hier de uitslag van bekend is word ook deze online gezet zodat iedereen deze in kan kijken. Daarnaast zullen wij meerdere producten van ons eigen merk laten testen en ook deze uitslagen komen allemaal online zodat er voor eens en voor altijd duidelijkheid is over onze producten voor al onze klanten.

Het is spijtig dat iemand zulke onwaarheden de wereld in helpt en zo de klanten een gevoel van "bedrog" geven. Er is veel verwarring ontstaan en voor consumenten is dit ook niet erg prettig.

Het verhaal van de afwijkende waarden bij Whey Perfection klopt. Echter betrof het alleen om de meest recente batch Whey Perfection uit het laastste half jaar van 2014 waarvan de eiwitwaardes afwijken. De kwaliteit van de eiwitten is overigens nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden. Uiteraard hebben we momenteel wel weer Whey Perfection met de juiste waarden op voorraad, de testresultaten hiervan zijn op de website na te lezen. Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd en zijn we zijn te goed van vertrouwen geweest. Daarbij betrof het een verschil van 10% en niet de beweerde 20% Ook zijn alle andere overige producten altijd in correcte staat geweest.

Ik kreeg precies dezelfde :roflol:

Ja ze hebben gewoon een standaard sjabloontje gemaakt.

Ze luisteren niet eens persoonlijk naar de klant :roflol:

Wij betreuren het ten zeerste dat deze verhalen de ronde doen, en wij staan absoluut niet achter de waardes die nu rondgaan op het internet. Wij hebben de producten laten testen door TLR en de resultaten van de whey en Isolaat staan ook reeds op de website gepubliceerd. Ook de casein is momenteel in analyse en zodra hier de uitslag van bekend is word ook deze online gezet zodat iedereen deze in kan kijken. Daarnaast zullen wij meerdere producten van ons eigen merk laten testen en ook deze uitslagen komen allemaal online zodat er voor eens en voor altijd duidelijkheid is over onze producten voor al onze klanten.

Het is spijtig dat iemand zulke onwaarheden de wereld in helpt en zo de klanten een gevoel van "bedrog" geven. Er is veel verwarring ontstaan en voor consumenten is dit ook niet erg prettig.

Het verhaal van de afwijkende waarden bij Whey Perfection klopt. Echter betrof het alleen om de meest recente batch Whey Perfection uit het laastste half jaar van 2014 waarvan de eiwitwaardes afwijken. De kwaliteit van de eiwitten is overigens nooit in het gedrang geweest, enkel de gestelde waarden. Uiteraard hebben we momenteel wel weer Whey Perfection met de juiste waarden op voorraad, de testresultaten hiervan zijn op de website na te lezen. Daarnaast hebben we zelf wel degelijk gecontroleerd in het verleden en eerder geen aanleiding gezien. We hebben recent niet goed gecontroleerd en zijn we zijn te goed van vertrouwen geweest. Daarbij betrof het een verschil van 10% en niet de beweerde 20% Ook zijn alle andere overige producten altijd in correcte staat geweest.
Om te janken wat een stelletje enorme droeftoeters. Schaamteloos meer leugens in 1 mail proppen dan de hele tweede kamer sinds 1814.

Als we nu zorgen dat we eerdere batches testen ( ik heb januari 2014 batch caseine) dan kunnen we daadwerkelijk aan gaan tonen dat ze liegen.

Nog meer mensen met oudere whey van die knakkers?

Kerel nu moet je niet alsof doen dat niemand toen wou luisteren. Als je dat topic terugleest had je een attitude van: "Ik weet wat er gaande is, maar zeg het lekker niet." Je had zogezegd resultaten, waarnaar verschillende mensen vroegen, maar je postte ze niet.
Als je ze gepost had, dan had je iedereen op dit forum het bedrog van b&f bespaard.

Ofwel had je geen resultaten ofwel zat je broek vol schijt uit angst voor b&f.

Wat een triest stelletje leugenaars. "Wij staan niet achter de waarden." Wat is dit überhaupt voor achterlijke zin? Ik sta er niet achter dat de aarde rond is, maar toch is het zo.

En verder weer alle B&F-clichépraatjes opdrammen. Te sneu voor woorden. :thumbdown:

Als we nu zorgen dat we eerdere batches testen ( ik heb januari 2014 batch caseine) dan kunnen we daadwerkelijk aan gaan tonen dat ze liegen.

Nog meer mensen met oudere whey van die knakkers?

Bij deze alvast mijn bod van 50,- voor de test.

a9ed842f739e930dc8e9340bafbbaeaf77994c50c74fc6a86b046b54cb9b2c59.jpg

Ja, anders kun je er ook XXL whey in stoppen en dan komt ie goed uit de test. Bedoeling is dat het lab kan bevestigen dat de pot gesealed is ten tijde van afgifte.

Dan is het een kansloze zaak want je komt nergens meer aan gesealde.

Terug
Naar boven