MuscleMeat

Labtest Isolaat Perfection (-22% eiwit) en Micellar Casein Perfection (-23% eiwit) - Bodyenfitshop.n

Ehh het gaat weer een week duren voordat ze hun gezicht laten zien op dbb

Alle eiwitjes bij elkaar zo'n 60% tekort, 60% korting op volledige assortiment kom er maar in

Gooi er maar snel een korting tegenaan, XXL. Dit is het moment :)

Dit had ik niet zien aankomen! Want wij werken met VOLAC. Ik klaag jullie allemaal aan, maar toch krijgen jullie een korting van maar liefst 25% op de nieuwe batch!

Gebruik de code: ISOLAATPERFECTION en MICELLARPERFECTION.

Dit is natuurlijk op de vernieuwende batch.

Het spijt ons zeer en we werken met man en macht om het vetrouwen terug te krijgen!

PS: het ligt niet aan ons, maar aan aminolabs. Wij hebben deze inmiddels al benaderd voor verdere uitleg.

Wij staan 24/7 voor jullie klaar!

Bart

DAAAAAAYUMMMMMM :) criminelen! iedereen op FB gooien dit. Body en Fit verdient het nu wel

goed topic, lekker druk ook

Sportfood & Powersupplements zijn ook ok. Bodylab stel ik me echter ook wel vragen bij...

Beste Robke78,

Hierbij onze meest recente labtest, die wij zelf inzetten ter controle van onze eigen producent.

Zoals je in ons topic kan lezen hebben wij een test ingezet om ook het aminozuren profiel te controleren. We verwachten de resultaten over ongeveer een week met jullie te kunnen delen.

Indien je nog vragen hebt, dan horen we het graag..

N693 = Bodylab24 Whey Protein Banana
N603 = Bodylab24 Whey Protein Strawberry

Labtest Whey Bodylab.jpg

Amerikaanse merken hebben het ook wat hoor. Zoek maar gewoon op internet.
Op Reddit is er een excel vrijgegeven met waarden van bekende merken en op consumerlab kan je ook de rapporten lezen.
Ze komen er wel beter uit dan dit :p.

Als je veilig wilt spelen de producten van XXL kiezen die een NUT nummer hebben (gecontroleerd door het FAVV) die doen wel wat strakker controles dan die in NL.

Ik blijf erbij dat huismerken niet voor niets goedkoper zijn. Ik bestel geen huismerken qua eiwitten maar ga voor de duurdere commerciële merken. Al moet ik toegeven dat ik die dus ook niet meer vertrouw..

Ik blijf erbij dat huismerken niet voor niets goedkoper zijn. Ik bestel geen huismerken qua eiwitten maar ga voor de duurdere commerciële merken. Al moet ik toegeven dat ik die dus ook niet meer vertrouw..

Bij de niet huismerken wordt je nog harder genaaid hoor!

Als die fanboys die nu nog blijven mekkeren over de fantastische producten van Body&Shitshop mogen inpakken. Als deze resultaten een beetje breed verspreid worden, staat er , met een beetje geluk, binnenkort een grote commerciële ruimte vrij ergens in Heerenveen!

Body & Oplichtshop ...

Terug
Naar boven