- Waardering
- 52
Lauw zei:Lieverd, jou ben ik zelfs nog bereid uit te leggen wat 1 + 1 is. Niet omdat ik je zo aardig vindt, want ik ken je nauwelijks. Maar meer omdat een bepaald oerinstinct mij dwingt aardig te doen tegen knappe meisjes. Om wat duidelijker te zijn: jij maakt mijn penis blij
Niet dat ik wat met je wil ofzo. Want ik heb alweer 7 jaar verkering en ik ben monogaam. Maar een paar honderduizend jaar evolutie schakel je niet uit met 7 jaar verkering. Gelukkig hebben mannen prima manieren om die oerinstincten te bevredigen, als je begrijpt wat ik bedoel.
In onze fantasien nken we ons helemaal suf met iedere enigzins vruchtbaar ogende vrouw die we tegenkomen. In dat kader, ik doe nu mijn best om jou wat uit te leggen over mijn drugsverslaving en passant gun ik je ook nog een blik in de geperverteerde mannelijke geest. Daar mag best wat tegenover staan. Ik zou het daarom fijn vinden als je wat naaktfoto's naar pm-ed, zodat ik wat sneller van mijn oerinstincten verlost ben.Je denk nu vast en zeker, ja maar ik ga geen naaktfoto's van mezelf naar een onbekende man sturen (een grootgeschapen sexy man, maar dat terzijde). Je begrijpt dat dat een bijzonder egoistisch uitgangspunt is? Je weet dat ik op dit moment een heel moeilijke periode doormaak. Dus dit is niet het moment om aan jezelf te denken. Ik kan op dit moment iedere steun gebruiken, wat pink-shots van jou zouden me zeker heel erg helpen.
OMG, geweldig verhaal Lauw. Hoe staat het er nu mee?
O ja: Mikki ik ben gestopt met roken!

Vanmiddag ga ik weer eens lekker trainen, en dan zie ik wel verder.
Sorry...