Lauw zei:Met mijn 'beste vrienden' kom ik niet verder als gesprekken over drugs muziek en vrouwen. De meest diepgaande gesprekken heb ik op internet fora.Het is de hoogste tijd om de sociale vaardigheden aan te slingeren en eens nieuwe mensen te leren kennen.
Gozer.. ik hoop dat je een grapje maakt anders heb je idd niet echt de goede vrienden "uitgekozen"
vrienden zijn er om een grapje een grolletje mee te maken.. te dollen over je ervaring te praten met de zoveeste dame die je hebt genomen (of niet maar dat zeg je natuurlijk niet) na een avondje stappen enz..enz.. maar een vriend is ook wanneer je het nodig hebt dat ie er voor je staat en dat ie je begrijpt of iig probeert te begrijpen... meestal heb je er niet veel van hoor.. maar iig één of twee.. heb je dat niet dan is dat echt een gemis in je leven... tenminste.. dat vind ik dan...
Maar iig succes met het stoppen met blowen en met je vriendin...

Het is de hoogste tijd om de sociale vaardigheden aan te slingeren en eens nieuwe mensen te leren kennen.

Je denk nu vast en zeker, ja maar ik ga geen naaktfoto's van mezelf naar een onbekende man sturen (een grootgeschapen sexy man, maar dat terzijde). Je begrijpt dat dat een bijzonder egoistisch uitgangspunt is? Je weet dat ik op dit moment een heel moeilijke periode doormaak. Dus dit is niet het moment om aan jezelf te denken. Ik kan op dit moment iedere steun gebruiken, wat pink-shots van jou zouden me zeker heel erg helpen.
), maar ik heb goede hoop dat ik vanzelf weer mensen ontmoet die ik interessant vind en vice versa.