MuscleMeat

Lauw stopt met drugs.

Lauw zei:
Met mijn 'beste vrienden' kom ik niet verder als gesprekken over drugs muziek en vrouwen. De meest diepgaande gesprekken heb ik op internet fora.:rolleyes: Het is de hoogste tijd om de sociale vaardigheden aan te slingeren en eens nieuwe mensen te leren kennen.

Gozer.. ik hoop dat je een grapje maakt anders heb je idd niet echt de goede vrienden "uitgekozen"

vrienden zijn er om een grapje een grolletje mee te maken.. te dollen over je ervaring te praten met de zoveeste dame die je hebt genomen (of niet maar dat zeg je natuurlijk niet) na een avondje stappen enz..enz.. maar een vriend is ook wanneer je het nodig hebt dat ie er voor je staat en dat ie je begrijpt of iig probeert te begrijpen... meestal heb je er niet veel van hoor.. maar iig één of twee.. heb je dat niet dan is dat echt een gemis in je leven... tenminste.. dat vind ik dan...

Maar iig succes met het stoppen met blowen en met je vriendin...

Lauw zei:
huh? stoppen met krachttraining? Dat zeker niet. Ik zal de zware squat en deadlift sessies de komende tijd goed kunnen gebruiken als uitlaatklep vrees ik.... :D

Haha ik heb je verward met oli op een ander forum :roflol:
Eigenlijk niet zo verwonderlijk dat ik jullie verwar.

Tuurlijk

Blijkbaar word ik niet helemaal serieus genomen

On-topic blijven graag, het is Lauws topic.

Lauw zei:
@ Ramonovietsj: ik echt niet voor de rest van mijn leven stoppen met drugs!
Ik moet er alleen grip op krijgen (met softdrugs dan), want het loopt anders uit de hand. Dus ff een maand helemaal kappen, en daarna op streng softdrugsdieet.:D

Goed bezig man, veel succes ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Mikki zei:
Lieverd, jou ben ik zelfs nog bereid uit te leggen wat 1 + 1 is. Niet omdat ik je zo aardig vindt, want ik ken je nauwelijks. Maar meer omdat een bepaald oerinstinct mij dwingt aardig te doen tegen knappe meisjes. Om wat duidelijker te zijn: jij maakt mijn penis blij :)

Niet dat ik wat met je wil ofzo. Want ik heb alweer 7 jaar verkering en ik ben monogaam. Maar een paar honderduizend jaar evolutie schakel je niet uit met 7 jaar verkering. Gelukkig hebben mannen prima manieren om die oerinstincten te bevredigen, als je begrijpt wat ik bedoel.
In onze fantasien nken we ons helemaal suf met iedere enigzins vruchtbaar ogende vrouw die we tegenkomen. In dat kader, ik doe nu mijn best om jou wat uit te leggen over mijn drugsverslaving en passant gun ik je ook nog een blik in de geperverteerde mannelijke geest. Daar mag best wat tegenover staan. Ik zou het daarom fijn vinden als je wat naaktfoto's naar pm-ed, zodat ik wat sneller van mijn oerinstincten verlost ben. ;) Je denk nu vast en zeker, ja maar ik ga geen naaktfoto's van mezelf naar een onbekende man sturen (een grootgeschapen sexy man, maar dat terzijde). Je begrijpt dat dat een bijzonder egoistisch uitgangspunt is? Je weet dat ik op dit moment een heel moeilijke periode doormaak. Dus dit is niet het moment om aan jezelf te denken. Ik kan op dit moment iedere steun gebruiken, wat pink-shots van jou zouden me zeker heel erg helpen.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
On-topic blijven graag, het is Lauws topic.
Thanx! Zou je AkiraC willen bannen voor me? De rotzak!

j/k:D

@ Socrates: ach, ik was me al wat langer bewust dat mijn goede vrienden meer zijn verworden tot goede kennissen. De interesses zijn nogal uit elkaar gegroeid in de loop der tijd. Niet dat het me koud laat hoor (integendeel:( ), maar ik heb goede hoop dat ik vanzelf weer mensen ontmoet die ik interessant vind en vice versa.

Maargoed... De update,

oh wacht. het is bijna 8 uur... Tijd om te trainen! de update volgt later.

Succes ouwe!

Lauw zei:
Thanx! Zou je AkiraC willen bannen voor me? De rotzak!

j/k:D

@ Socrates: ach, ik was me al wat langer bewust dat mijn goede vrienden meer zijn verworden tot goede kennissen. De interesses zijn nogal uit elkaar gegroeid in de loop der tijd. Niet dat het me koud laat hoor (integendeel:( ), maar ik heb goede hoop dat ik vanzelf weer mensen ontmoet die ik interessant vind en vice versa.

Maargoed... De update,

oh wacht. het is bijna 8 uur... Tijd om te trainen! de update volgt later.
Lul :roflol:

Lauw, vrienden blijven niet altijd vrienden, en dat merk ik zelf ook elke dag!
Redelijk normaal is dat, die dingen gebeuren :)

Lauw zei:
Lieverd, jou ben ik zelfs nog bereid uit te leggen wat 1 + 1 is. Niet omdat ik je zo aardig vindt, want ik ken je nauwelijks. Maar meer omdat een bepaald oerinstinct mij dwingt aardig te doen tegen knappe meisjes. Om wat duidelijker te zijn: jij maakt mijn penis blij :)

Niet dat ik wat met je wil ofzo. Want ik heb alweer 7 jaar verkering en ik ben monogaam. Maar een paar honderduizend jaar evolutie schakel je niet uit met 7 jaar verkering. Gelukkig hebben mannen prima manieren om die oerinstincten te bevredigen, als je begrijpt wat ik bedoel.
In onze fantasien nken we ons helemaal suf met iedere enigzins vruchtbaar ogende vrouw die we tegenkomen. In dat kader, ik doe nu mijn best om jou wat uit te leggen over mijn drugsverslaving en passant gun ik je ook nog een blik in de geperverteerde mannelijke geest. Daar mag best wat tegenover staan. Ik zou het daarom fijn vinden als je wat naaktfoto's naar pm-ed, zodat ik wat sneller van mijn oerinstincten verlost ben. ;) Je denk nu vast en zeker, ja maar ik ga geen naaktfoto's van mezelf naar een onbekende man sturen (een grootgeschapen sexy man, maar dat terzijde). Je begrijpt dat dat een bijzonder egoistisch uitgangspunt is? Je weet dat ik op dit moment een heel moeilijke periode doormaak. Dus dit is niet het moment om aan jezelf te denken. Ik kan op dit moment iedere steun gebruiken, wat pink-shots van jou zouden me zeker heel erg helpen.

:roflol:

Mikki zei:
Ik heb even een opmerking... (ik vind het heel knap daar niet van, maar ik volg het niet zo;))

waarom "stop" je voor 3 weken en begin je daarna weer?

Het lijkt me juist dat je het andersom zou doen. Het afbouwen dus en dan helemaal stoppen.

Maargoed, sterkte ermee en succes verder ;)
Blowen is gewoon relax, dus helemaal stoppen zou ik ook niet aanraden. Wat lauw wel beter zou kunnen doen is voor een langere tijd stoppen, zodat de troep die achterblijft in je lichaam volledig verdwijnt en vervolgens één keer per 2 weken of maand een jonko opsteken.

Laatst bewerkt:
Lauw zei:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA jij moet nooit kappen met smoken bro, TE geniaal! :roflol: :D

Heel veel succes gewenst, Lauw. Maar eigenlijk denk ik beter dat je kunt beginnen met afbouwen ipv direct stoppen voor een bepaalde periode. Uit ervaring van andere mensen om mij heen heb ik toch echt gezien dat jouw methode niet echt werkt.

Mss een gesprek met je huisarts kan ook helpen. Een maat van me blowt al 10jaar en kon ook niet stoppen. Hij ving dat enigzins op met kalmerende tabletten, ook maar voor een bepaalde periode hoor. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je afhankelijk wordt van die dingen.

Nou....nogmaals heel veel succes!! :)

Hangt er maar van af in hoeverre je het echt wilt Suat. Ik ben ook cold turkey gestopt en inmiddels al 4,5-5 maanden niet geblowd... it's all a state of mind

Terug
Naar boven