MuscleMeat

Lauw stopt met drugs.

Ik stop met vallen na het rennen!

• Topic Starter Topic Starter
Het enigste wat ik mis aan blowen, en dan ook echt het enigste, is het met je stonede kop muziek luisteren. Stoned naar muziek luisteren is gewoon de overtreffende trap! Heerlijk was dat! Muziek wordt dan nóg mooier.

Inderdaad! :rocker: The Misfits op!
Weeeee aaaaaare 138!

Het vervelende was dat ik vooral muziek in de auto luister. :rolleyes:
Zo ben ik al eens apestoned en met Rancid loeihard uit mijn speakers een alcoholcontrole binnengereden. Oeps. Of de muziek wat zachter kon, ze wilde de kofferbak zien en mijn papieren en of ik even wilde blazen. Resultaat: niks aan de hand.:D In de kofferbak lagen alleen een paar laarzen, de papieren had ik bij me, en het blaaspijpje gaf de p van pass. :o
De paranoia sloeg wel toe zeg, maar ik denk dat die agenten verkouden waren ofzo?

ik heb ook een jaar lang 2 joints per dag gerookt. van de een op de andere dag mee gestopt zonder problemen, mn leven is er een stuk beter op geworden.. je moet alleen ff realiseren dat je niks opgeeft maar dat je er alleen maar heleboel voor terugkrijgt als je stopt

Je zal er vanzelf achter komen, dat als je de uren die je tot nog toe zwevend op de bank doorbrengt gebruikt om aan de situatie te werken waar je ontevreden over bent je BERGEN werk kunt verzetten...

Ik denk dat dat de grootste winst zal zijn eigenlijk. ALS je jezelf zover kunt krijgen om daadwerkelijk een begin te maken met de sitatie aanpakken. Het blowen was natuurlijk puur escapisme op het laatst, dat escapisme moet je alsnog zelf gewoon overwinnen, dat doet het soppen emt blowen niet automatisch voor je.
Het maakt het wel makkelijker,. dat dan weer wel.

Succes!

@Yzord: De blow-situatie niet aanpakken omdat je girlie en zoontje daar dan last van hebben lijkt me niet de beste manier, eigenlijk... Er zijn andere maniern om opvliegendheid onder controle te krijgen dan blowen. En dat zijn stomweg dezelfde principes van discipline die je in je hele BB-leven toepast.

Een paar mindere weken is voor iedereen te doen. Zeker als ze daarna zien dat je je er zelf beter bij voelt. Iemand die zich beter voelt, is beter voor zijn omgeving, dude.

Succes! Ik zou zeggen, bijt effe door en ervaar het eerst echt voordat je besluit de situatie waarje NIET blij mee bent weer voort te laten duren.

als je op Lowlands maar wel gaat gebruiken! Dit jaar ga ik je dan wat vaker opzoeken, want ik wil zeker die mooie acties (zoals vorig jaar) niet missen!

mooi plan , ik heb jaren geleden ook die stap gezet , blowde ook elke dag na het werk mezelf volledig lam
maar op een bepaald moment zo ineens sloeg dat leuke stoned zijn om in onwaarschijnlijk hevige paranoia gevolgd door een zenuwinzinking
moest toen wel stoppen werd gewoon gek
als ik nu twee trekjes van een joint doe heb ik dat opnieuw ( helemaal paranoia gek worden ) dus doen we gewoon nooit meer

ontopic : succes lauw !!

Way to go bro!

Ikzelf ben juist weer begonnen, even de stress uit mn systeem jagen na 10-weken enkel studeren(/trainen). Ik blow dan ook enkel in vakanties, nooit langer als enkele weken achtereen om vervolgens weer voor een aantal maanden maximaal te presteren met studie, etc. Works for me!

nu aan de crystal meth? ;)

nuchter zijn, is ook geen pretje, vraag maar eduard&D.

Succes man , dat het moge lukken

• Topic Starter Topic Starter
Blackadder zei:
Ik zit zowieso al een hele tijd, na mijn puberteit, in een vrij emotioneel, afgeblokte roes. ik hou er nog van om over de dingen des levens stil te staan, maar dan vooral over alles wat buiten mijn gevoelswereld staat. ik heb het gevoel dat ik amper gekwetst kan worden en probeer niet stil te staan bij eventuele emotionele tegenslagen. Als ik dan al eens een jointje op steek val ik meestal in een diep gat waarbij ik men gehele persoonlijkheid probeer te analyseren en tot het besef kom dat ik niet echt fris bezig ben.
Je weet dus dat je niet fris bezig bent. Dat is al de helft van de oplossing...;)

@ Ramonovietsj: ik echt niet voor de rest van mijn leven stoppen met drugs!
Ik moet er alleen grip op krijgen (met softdrugs dan), want het loopt anders uit de hand. Dus ff een maand helemaal kappen, en daarna op streng softdrugsdieet.:D

update...

Gisteren was me het dagje wel zeg. Gisteravond om 7 uur ben ik naar mijn vriendin gereden. Ik was daar om 20.45. En om 21.15 zat ik weer in de auto op weg naar huis. Want ik had me toch effe ruzie met mijn vriendin, niet te zuinig. Het leek wel een aflevering uit een soapserie. Thuis aangekomen werd ik gebeld door een vriend, hij had zin om langs te komen. Dus ik heb hem uitgelegd dat daar mijn hoofd even niet naar stond, en dat ik liever even alleen was. Want over zaken die me echt raken praat ik niet graag met anderen. Maar daar dacht hij dus heel anders over. Ik moest namelijk opgevrolijkt worden. Na het derde smsje waarin hij aankondigde zo met een fles drank en een joint (ja echt) voor mijn te deur te staan heb ik terug gebeld en gevraagd of hij me potverdomme niet gewoon met rust kan laten, hufter. Ik reageer niet op je smsjes, wat zou ik daarmee proberen te zeggen? Hij kent me pas 25 jaar dus ik had eigenlijk wel iets meer begrip verwacht. Ik vond het vrij triest dat ik de meeste steun heb gekregen op BFF en DBB van mensen die me nog nooit hebben ontmoet. De steun an sich is leuk, maar het maakte weer eens pijnlijk duidelijk dat mijn beste vrienden me nauwelijks kennen. Want dat is nog iets wat me enorm stoort, mijn sociale leven is ronduit oppervlakkig. Met mijn 'beste vrienden' kom ik niet verder als gesprekken over drugs muziek en vrouwen. De meest diepgaande gesprekken heb ik op internet fora.:rolleyes: Het is de hoogste tijd om de sociale vaardigheden aan te slingeren en eens nieuwe mensen te leren kennen. En blowen en sociale vaardigheden zijn nou niet echt een ideale combinatie, dus nog een reden om te stoppen.
Er is ook nog goed nieuws. Ik had gisteren geen enkele behoefte aan een joint. Nu wel trouwens... :o
Dadelijk spring ik even onder de douche, even scheren en dan weer terug naar Köln. Want ondanks het drama van gisteravond kan ik niet zonder mijn vriendin. Vingers gekruist en duimen omhoog en hopen dat zij er ook nog zo over denkt....

@ Yzord: En? hoe staat het ervoor?

Komop halve Duitser!! Laat zien waar je toe in staat bent!!

Maak het goed met je vriendin en neuq ze eens schmützig in die arsch!!

Hey Lauw, niet beginnen twijfelen, watje; ga jezelf afbeulen ofsow :D

edit; goed bezig, forreal :thumbs:

Laatst bewerkt:
Succes man,ga ervoor! Mijn ervaring is dat je zeker een bezigheid moet zoeken want je gaat schrikken hoeveel tijd je hebt weggesmeten:)

Succes lauw! Verstandige keuze

Zonde lauw

Ik heb even een opmerking... (ik vind het heel knap daar niet van, maar ik volg het niet zo;))

waarom "stop" je voor 3 weken en begin je daarna weer?

Het lijkt me juist dat je het andersom zou doen. Het afbouwen dus en dan helemaal stoppen.

Maargoed, sterkte ermee en succes verder ;)

Hierom denk ik:

Maar ik blow al zo lang dat ik eigenlijk helemaal geen vergelijkings materiaal heb. Ik zou niet weten hoe mijn leven eruit ziet zonder een joint. Dus hoe kan ik dan beweren dat mijn softdrugs gebruik geen negatief effect heeft op mijn leven?
Dat alleen al is voor mij voldoende reden om te stoppen ( bij wijze van experiment zoals Marky zo mooi poste).

Toch vind ik het vaag.

Terug
Naar boven