SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het enigste wat ik mis aan blowen, en dan ook echt het enigste, is het met je stonede kop muziek luisteren. Stoned naar muziek luisteren is gewoon de overtreffende trap! Heerlijk was dat! Muziek wordt dan nóg mooier.
The Misfits op! 
In de kofferbak lagen alleen een paar laarzen, de papieren had ik bij me, en het blaaspijpje gaf de p van pass.
Je weet dus dat je niet fris bezig bent. Dat is al de helft van de oplossing...Blackadder zei:Ik zit zowieso al een hele tijd, na mijn puberteit, in een vrij emotioneel, afgeblokte roes. ik hou er nog van om over de dingen des levens stil te staan, maar dan vooral over alles wat buiten mijn gevoelswereld staat. ik heb het gevoel dat ik amper gekwetst kan worden en probeer niet stil te staan bij eventuele emotionele tegenslagen. Als ik dan al eens een jointje op steek val ik meestal in een diep gat waarbij ik men gehele persoonlijkheid probeer te analyseren en tot het besef kom dat ik niet echt fris bezig ben.
Het is de hoogste tijd om de sociale vaardigheden aan te slingeren en eens nieuwe mensen te leren kennen. En blowen en sociale vaardigheden zijn nou niet echt een ideale combinatie, dus nog een reden om te stoppen.
akiraC zei:Komop halve Duitser!! Laat zien waar je toe in staat bent!!
Maak het goed met je vriendin en neuq ze eens schmützig in die arsch!!

Maar ik blow al zo lang dat ik eigenlijk helemaal geen vergelijkings materiaal heb. Ik zou niet weten hoe mijn leven eruit ziet zonder een joint. Dus hoe kan ik dan beweren dat mijn softdrugs gebruik geen negatief effect heeft op mijn leven?
Dat alleen al is voor mij voldoende reden om te stoppen ( bij wijze van experiment zoals Marky zo mooi poste).
Mikki zei: