Fitness Seller

LAWMAN´s log

LAWMAN

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
94kg
Hallo allemaal,

K ben nieuw op t forum, dus k zal me ff voorstellen..
Ik ben LAWMAN, 20 jaar en 70 kg bij ongeveer 1.80m.
Ik heb een tijd fanatiek aan hardlopen(lange afstanden) gedaan, en ben toen in de zomer van 2009 begonnen met fitnessen.. Ik kwam er gaandeweg achter dat k eiglijk veel meer interesse had in krachttraining, en daarom ben ik mij daar de laatste tijd wat serieuser mee bezig gaan houden.
Mijn doel is zowel kracht als massawinst, omdat ik de droom heb aan strongman-competities mee te kunnen doen.
Ik heb mij hier op aanraden van T M O S aangemeld, om een log bij te gaan houden.. de eerste training voor dit log zal k zometeen posten..

nu alleen nog ff in de log sectie dan klopt het ;)

Succes man, ga je volgen.

liegebeest2_001.jpg

mmm je moet die pop wel kennen om de post te snappen eigenlijk

Kijk daarom moest je dus een log maken :D zodat het door irritante mannetjes helemaal vol gespamd kan worden whahahaha :D

• Topic Starter Topic Starter
Training zaterdag 12 feb 2011

De training van gister met T M O S en zijn neef @ Viking:
Bench press
10×20kg
8×40kg
6×60kgPR
0×70kg
1×70kgPR(eerste keer dat ik 70 heb gebankt.. vd week was de eerste keer dat k 60 bankte, dus de bench gaat lkkr)
8×55kg
8×55kg
8×55kg
8×55kg
5×60kg(6de was een fail)
1×60kg
8×55kg

Deadlift
Paar reps met 50kg voor de vorm
8×50kg
8×60kg
8×70kg
8×80kg
8×90kg
5×100kg(tot nu toe waren alle reps overhands)
3×100kg(vanaf hier alles mixed grip.. dit was de eerste keer mixed grip voor mij)
1×110kg PR
8×90kg
8×90kg
8×80kg
Deadlift ging lekker.. Was de eerste keer dat k echt series kon maken... id gym waar k normaal train zijn de gewichten hoekig, waardoor k bij iedere rep moet resetten:p.. en omdat k niet wist of me vorm wel ok was heb k nog niet vaak ge-deadlift..

optrekken(overhands)
6×BW.. 7de fail(beetje halve rep:p)

Lat pulldown(overhands)
8×32kg
8×32kg
8×32kg
8×32kg
8×32kg

Biceps curl met EZ-bar
12×stang
12×stang+10kg
10×stang+15kg
10×stang+15kg
10×stang+15kg
10×stang+15kg

Triceps pulldown
15×17kg
15×17kg
15×17kg

Side raise (eerste keer)
5 kg per hand:
12×
12×
12×

Hans bedankt voor de lkkre training!!

Laatst bewerkt:
die 6 x 60 met bankdrukken was ook PR he ;)

Graag gedaan jongen! Met jou inzet gaat het helemaal goed komen :thumbs:

Flink volume, very nice.

Gewoon uit interesse, is rippetoe of stronglifts niet meer iets voor je? Kun je vrij snel op vooruitgaan. :D

Flink volume, very nice.

Gewoon uit interesse, is rippetoe of stronglifts niet meer iets voor je? Kun je vrij snel op vooruitgaan. :D

Ja misschien wel... heb wel een paar keer wat ideeën voor trainingen aan rippetoe en stronglifts ontleend.. maar heb die schema's nooit echt 'durven' volgen, omdat ik niet wist of mijn vorm wel ok was op alle oefeningen... maar afgelopen zaterdag bleek dat mijn vorm op de bench en deadlift iig wel goed is.. dus miss dat k 1 van die schema's wel is ga probere.. Alhoewel k wel moet zegge dat de manier waarop we zaterdag hebbe getraind me wel erg goed beviel.. dus denk dat ik eerder op die manier te werk ga voorlopig

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

die 6 x 60 met bankdrukken was ook PR he ;)
Graag gedaan jongen! Met jou inzet gaat het helemaal goed komen :thumbs:

Owja .. die PR was k vergete :p.. k had trouwens ook nog nooit die 8 reppers met 55kg gedaan.. alleen met 5×5 gloof k :P

Hoop et.. we gaan ervoor!!:D

Ja misschien wel... heb wel een paar keer wat ideeën voor trainingen aan rippetoe en stronglifts ontleend.. maar heb die schema's nooit echt 'durven' volgen, omdat ik niet wist of mijn vorm wel ok was op alle oefeningen... maar afgelopen zaterdag bleek dat mijn vorm op de bench en deadlift iig wel goed is.. dus miss dat k 1 van die schema's wel is ga probere.. Alhoewel k wel moet zegge dat de manier waarop we zaterdag hebbe getraind me wel erg goed beviel.. dus denk dat ik eerder op die manier te werk ga voorlopig
Je moet doen wat je leuk en lekker vind, zolang je progressief blijft trainen( dus steeds vooruitgaat ) komt het wel goed met je. :D

Hoppa, meteen PR's, netjes, keep it up!

Welkom MOTMOS

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Ik snap m niet :)

Word dit log trouwens nog een keer verplaatst naar de trainingslogs???

Men Of The Men Of Stone bedoeld ie:p

Whahah staat dit nog niet op z´n plaats?... dacht dat t al in orde was, omdat mensen dit log al vonden.. maar volgens mij heb je gelijk :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven