XXL Nutrition

LAWMAN´s log

Haha ok :) grappig :rolleyes:

Nee staat nog niet goed maja t staat idd :p

Nee moet een van onze geweldige moderators doen :)

Reported, normaal zullen het wel verzetten nu, anders blijf je lekker hier loggen :D

Zo daar sta je toch weer netjes op de goeie plek :)

Nee: Mate Of The Man Of Steel.

Hehe! Het is nog steeds The Men Of Stone he :D

The Man Of Sushi:P

suc6 Lawman!

Whahaha sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• Topic Starter Topic Starter
Reported, normaal zullen het wel verzetten nu, anders blijf je lekker hier loggen :D
Thnx!

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Verplaatst naar de juiste sectie..succes!
Thnx!:D

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

The Man Of Sushi:P

suc6 Lawman!

Thnx!!:D

Training woensdag 16 feb 2011

Training van vandaag, met T M O S @ Viking

Squat

Aantal keer 20kg voor de vorm
8×30kg
8×40kg
8×50kg
8×60kgPR
8×65kgPR
4×70kg... 5de was n fail... maar wel eenPR:p
1×75kgPR
1×75kg
1×75kg(3×1×75PR)
8×60kg
8×60kg
8×60kg
8×60kg
8×60kg (zou 5×8×60 ook n pr kunne noeme)..deze laatste set was best lelijk.. heb tussen de reps ff rust gehouden n paar keer... had ff n beetje n flauwte:p
20×40kg hier geldt hetzelfde voor.. vanaf dat vorige setje ging alles n beetje vaag..:p

Powerclean(eerste keer) De bedoeling was zonder sprong:p voor de military press zometeen..

Aantal keer met 20kg voor de techniek
8×30kg
8×40kg
8×40kg
8×40kg
8×40kg
8×40kg

Military press(iedere set eerst cleanen)

8×20kg
8×30kg
8×30kg
8×30kg
8×30kg
8×30kg
8×30kg

Hanging leg raises(aan chinbar)

3×(want zwaaide teveel:p)

Triceps pulldown

15×17kg
6×22kg
6×17kg
Deze oefening sloeg nerges op eiglijk:p

Ik moet gaan werke aan de intensiteit van m'n trainingen, want t had wel net wat harder gemoeten.. maja dat komt wel met de ervaring :p
En k moet echt zorge dat m'n ademhaling in orde komt... want die is gwn slecht

Laatst bewerkt:
Moet wel ff zegge dat k me gister tijdens t squatten echt n watje voelde met al die lelijke fails tussendoor... en dat k daardoor wel n wat minder voldaan gevoel had over de training..
Maar met de spierpijn die k nu heb voel k dat t toch wel flink wat heb uitgehaald:p Me bovenbenen en me kont zijn echt echt constant gespannen ofzo... en k sta op als n oud vrouwtje :p Dus voel me vandaag toch wel goed over de training van gister.. maar volgende keer meer pit erin
Thnx T M O S!!

Laatst bewerkt:
Training gaat echt lekker man! veel pr's!

Maar mag ik vragen waarom geen sprong @ powercleans? dan denk ik da tje eerder een reverse curl aan het doen ben. Kijk op youtube hoe ze moeten, scheelt een hoop als je de techniek doot hebt.

Lekker volume, ga je veel aan hebben!:D

Beter jongen!!

@PV: Wel sprong, maar niet de sprong die hij maakte :p haha!

Training gaat echt lekker man! veel pr's!

Maar mag ik vragen waarom geen sprong @ powercleans? dan denk ik da tje eerder een reverse curl aan het doen ben. Kijk op youtube hoe ze moeten, scheelt een hoop als je de techniek doot hebt.

Goed dat je t zegt!!, maar k bedoelde dus dat k me gwn moest beperke tot n klein 'hupsje'.. en niet van die grote spronge moet make als waar k mee bezig was, want k was echt kilometers aan t make :p

Correct me if im wrong!! Maar het is niet de bedoeling dat je met de powerclean met je gehele voeten van de grond komt toch PV?? Tenminste dat heb ik nooit zo ervaren iig! Dus kom maar op voor ik het straks verkeerd doe :p

Correct me if im wrong!! Maar het is niet de bedoeling dat je met de powerclean met je gehele voeten van de grond komt toch PV?? Tenminste dat heb ik nooit zo ervaren iig! Dus kom maar op voor ik het straks verkeerd doe :p
Waarom niet? Is alleen maar een teken dat je explosief genoeg bent.

Zodra het zwaar wordt kom je niet meer van de grond, maar is de afzet wel even explosief en dat is wat je wilt.

Terug
Naar boven