AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
True, maar then again: ik heb doelen voor 2020 en dan zullen er toch ook echt km's moeten worden gereden. :clown: Daarom zit ik me nu zo te ergeren!
Plet je je fiets als je met je huidige gewicht op je fiets gaat zitten? :eyebrow:
Ik heb je doel gemist... Vertel!

Ik heb wielen laten bouwen. Daarbij hou je rekening met je gewicht voor spaakkeuze, velgkeuze etc. Opzich moet het goed gaan hoor. Zijn vrij stevige wielen! ;) Ben er echter wel zuinig op. Ik ga huilen in een hoekje als ik ze dubbelvouw!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Ik ben dan ook medisch laborante van opleiding, en ik heb een periode 3-wekelijks een blaasontsteking gehad :o.
Kennis door ervaring helaas :roflol:.

Furabid is smalspectrum voor zover ik weet, werkt prima als er een cultuur werd ingezet en ze weten welk beestje de boosdoener is.
Meestal een E. coli, zal bij jou ook wel het geval zijn :).
Als je dit type AB nog niet al te veel hebt ingenomen zou het prima moeten werken :thumb: .
Neu, niet aan de lopende band genomen ofzo. Het was nu ook weer jaren geleden sinds de laatste blaasontsteking. De klachten werden ook al heel snel verlicht; na de eerste dag merkte ik al verschil.
Ik heb je doel gemist... Vertel!

Ik heb wielen laten bouwen. Daarbij hou je rekening met je gewicht voor spaakkeuze, velgkeuze etc. Opzich moet het goed gaan hoor. Zijn vrij stevige wielen! ;) Ben er echter wel zuinig op. Ik ga huilen in een hoekje als ik ze dubbelvouw!
Nou, ik durf het bijna niet hardop te zeggen. Maar ik zou graag 7000km op te teller willen hebben dit jaar...

Kun je geen tijdelijke (trainings)wielen erop zetten? Des te sneller bereik je je streefgewicht voor dat mooie fietske. Ik heb natuurlijk al op strava zitten kijken he. Wat een ding, wat een ding. :heart:

Nou, ik durf het bijna niet hardop te zeggen. Maar ik zou graag 7000km op te teller willen hebben dit jaar...

Kun je geen tijdelijke (trainings)wielen erop zetten? Des te sneller bereik je je streefgewicht voor dat mooie fietske. Ik heb natuurlijk al op strava zitten kijken he. Wat een ding, wat een ding. :heart:

Oei... Dat is best pittig ja! Het rekensommetje per week heb je ook wel gemaakt. Als je het op die manier bekijkt is het goed te doen. In de betere maanden kun je echt een flinke slag slaan! Doordeweeks 2x 60 en in t weekend 1X 100+ maken deed ik een tijdje. Dan gaat het aantal kilometers echt hard! Je gemiddelde wordt ook steeds hoger... Dan is 60km nog maar minder dan 2 uurtjes :P

Fiets inclusief wielen is echt heel fijn ja!!! Ik heb ook een Alu setje. Als je echter eenmaal met een paar ECHT stijve wielen rijdt... :cheer:

• #2.144
Oei... Dat is best pittig ja! Het rekensommetje per week heb je ook wel gemaakt. Als je het op die manier bekijkt is het goed te doen. In de betere maanden kun je echt een flinke slag slaan! Doordeweeks 2x 60 en in t weekend 1X 100+ maken deed ik een tijdje. Dan gaat het aantal kilometers echt hard! Je gemiddelde wordt ook steeds hoger... Dan is 60km nog maar minder dan 2 uurtjes :P

Fiets inclusief wielen is echt heel fijn ja!!! Ik heb ook een Alu setje. Als je echter eenmaal met een paar ECHT stijve wielen rijdt... :cheer:
Je vergeet even dat ik in het heuvelland woon, waar een gemiddelde van 30+ écht heel erg knap zou zijn. :p
Maar idd, het plan is om 1 keer per week 's avonds na werk te rijden (voorlopig ivm snel donker/koud) en twee keer in het weekend. Dan kan het vrij snel aantikken natuurlijk. Ik verwacht/eis van mezelf dat mijn techniek dan beter wordt, dat ik sneller en verder kan rijden. Dus dan moet het inderdaad te doen zijn. :)

Ik hoor gvd wel alleen maar smoesjes om niet te fietsen, terwijl je dat mooie ding hebt. Hophop, het zadel op, jij!!!

Ik ben jaloers op die heuvels!!! Niks mooier dan klimmen...

• #2.147
  • #2.150
  • #2.154
Hey festive500 knaller...Je bent echt wel fit!!!
:p valt mee hoor, maar soit.
In, zolang we niet alleen maar klimmen, anders neem ik een AED mee omdat ik waarschijnlijk 100 x dood ga.
HAHAH, anders vlak pannenkoekenritje. :D Maar ja, als je dan toch in Limburg bent... Might as well he.
Een AED meenemen is niet aero dus dat mag niet.

HAHA, zeker als er een paar niet-Limburgers bij zijn hoor!

DUSSS, ik heb vorige week echt helemaal geen reet uitgevoerd. Ik voelde me eerlijk gezegd behoorlijk miserabel door het griepje of wat het ook moest voorstellen. Daarnaast was ik mega gefrustreerd, omdat ik nu eindelijk weer tijd heb om te gymen en te fietsen... EN DAN BEN IK FUCKING ZIEK!!11!!!! :fire::treuren:
Nadat ik dinsdag klaar was met mijn antibioticakuur ging het gelukkig snel beter en was ik ook niet meer zo vermoeid. Daarvoor had ik het gevoel dat ik gewoon hele dagen achter elkaar zou kunnen slapen. Echt heel gek, heb anders nooit last gehad van dat effect van de antibiotica. Anyways, here I am (again)... Ik voel me nu een beetje een loser, omdat ik telkens zeg, dat ik terug ben en dan weer allerlei redenen heb om niet te gaan.

Enfin, nu dus officieel overgestapt naar 3 keer in de week, ook al had ik met de hulp van @natty87 echt een knaller van een trainingsschema in elkaar gezet voor 4 dagen (sorry babe:tanden:). Ik krijg anders te weinig rust. Nu toch maar over naar 5x5 stronglifts à la @Zeenius. Thanks for sharing. :heart:

Ok, even een korte recap van vorige week:
Maandag 13-1 tm vrijdag 17-1: niks uitgevoerd ivm ziekte en ellende. Ik merk dan ook dat gelijk de motivatie om 100% netjes te eten weg is. Ik heb het me misschien wel gegund om frikandelbroodje en BonBonBloc te eten... :bang: Verder eet ik overdag wel echt netjes, maar als je dan opeens elke avond zeeën van tijd hebt. Tsja,I don't know. Ik krijg dan gewoon vreetzin. Heb het toegelaten omdat ik mezelf zielig vond. Heel verstandig, nu ik eigenlijk zou moeten cutten hahahaha. :devil:

Zaterdag 18-1: 75km gefietst. Vlak rondje om er weer effe in te komen. De eerste paar km's gingen kut, maar na een tijdje zat ik er echt lekker op. Tussenstopje met een gigantische pannenkoek net voorbij de Belgische grens. :meal:
inCollage_20200121_110910218.jpg

SAVE_20200118_161137-03.jpeg

Zondag 19-1: 50km gefietst met bad karma. Geen idee wat ik in mijn vorige leven heb gedaan, maar in één rit fietste ik door een heftige hagelbui waardoor het voelde alsof iemand een slushpuppy met 100km/u in mijn gezicht gooide én ging ik ook nog eens onderuit met mijn fiets hahaha. Wel alsnog een prima ritje en Hulkie en ik zijn beiden heel (op een pijnlijke rechterbil en twee blauwe knieën na).
strava8661294733932133891-01.jpeg

Maandag 20-1-2020
Focus ligt voorlopig op opbouwen en techniek. Ik ga geen gekke dingen doen en accessory stuff doe ik als ik er zin in heb voor nu. Later ga ik dat wel iets consequenter uitvoeren. :banana:
Squat
Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Pendlay row
Vergeten op te bouwen door brain fart. Sorry not sorry.
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Bench press
8x20kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Cardio
30 helse minuten, want ik was een aflevering op Netflix vergeten te downloaden.:nanner:

welcome to the stronglifts club! may the gains be with you :peachy:

Mooie foto met een mooi meisje :heart: je straalt Annie, doe je goed!!

Godver, dat pannenkoekje! Hoeveel km is het fietsen om die te compenseren? :p

Back on Track! Goed bezig...

Die pannenkoek... :eek: Daarna deden de beentjes het wel lekker gok ik!

Weer lekker bezig hier, ondanks een paar kleine tegenslagen.... :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven