Hey festive500 knaller...Je bent echt wel fit!!!

valt mee hoor, maar soit.
In, zolang we niet alleen maar klimmen, anders neem ik een AED mee omdat ik waarschijnlijk 100 x dood ga.
HAHAH, anders vlak pannenkoekenritje.

Maar ja, als je dan toch in Limburg bent... Might as well he.
Een AED meenemen is niet aero dus dat mag niet.
Vlaai eten
HAHA, zeker als er een paar niet-Limburgers bij zijn hoor!
DUSSS, ik heb vorige week echt helemaal geen reet uitgevoerd. Ik voelde me eerlijk gezegd behoorlijk miserabel door het griepje of wat het ook moest voorstellen. Daarnaast was ik mega gefrustreerd, omdat ik nu eindelijk weer tijd heb om te gymen en te fietsen... EN DAN BEN IK FUCKING ZIEK!!11!!!!

Nadat ik dinsdag klaar was met mijn antibioticakuur ging het gelukkig snel beter en was ik ook niet meer zo vermoeid. Daarvoor had ik het gevoel dat ik gewoon hele dagen achter elkaar zou kunnen slapen. Echt heel gek, heb anders nooit last gehad van dat effect van de antibiotica. Anyways, here I am (again)... Ik voel me nu een beetje een loser, omdat ik telkens zeg, dat ik terug ben en dan weer allerlei redenen heb om niet te gaan.
Enfin, nu dus officieel overgestapt naar 3 keer in de week, ook al had ik met de hulp van
@natty87 echt een knaller van een trainingsschema in elkaar gezet voor 4 dagen (sorry babe

). Ik krijg anders te weinig rust. Nu toch maar over naar 5x5 stronglifts à la
@Zeenius. Thanks for sharing.
Ok, even een korte recap van vorige week:
Maandag 13-1 tm vrijdag 17-1: niks uitgevoerd ivm ziekte en ellende. Ik merk dan ook dat gelijk de motivatie om 100% netjes te eten weg is. Ik heb het me misschien wel gegund om frikandelbroodje en BonBonBloc te eten...

Verder eet ik overdag wel echt netjes, maar als je dan opeens elke avond zeeën van tijd hebt. Tsja,I don't know. Ik krijg dan gewoon vreetzin. Heb het toegelaten omdat ik mezelf zielig vond. Heel verstandig, nu ik eigenlijk zou moeten cutten hahahaha.
Zaterdag 18-1: 75km gefietst. Vlak rondje om er weer effe in te komen. De eerste paar km's gingen kut, maar na een tijdje zat ik er echt lekker op. Tussenstopje met een gigantische pannenkoek net voorbij de Belgische grens.
Zondag 19-1: 50km gefietst met bad karma. Geen idee wat ik in mijn vorige leven heb gedaan, maar in één rit fietste ik door een heftige hagelbui waardoor het voelde alsof iemand een slushpuppy met 100km/u in mijn gezicht gooide én ging ik ook nog eens onderuit met mijn fiets hahaha. Wel alsnog een prima ritje en Hulkie en ik zijn beiden heel (op een pijnlijke rechterbil en twee blauwe knieën na).
Maandag 20-1-2020
Focus ligt voorlopig op opbouwen en techniek. Ik ga geen gekke dingen doen en accessory stuff doe ik als ik er zin in heb voor nu. Later ga ik dat wel iets consequenter uitvoeren.
Squat
Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
Pendlay row
Vergeten op te bouwen door brain fart. Sorry not sorry.
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
Bench press
8x20kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
Cardio
30 helse minuten, want ik was een aflevering op Netflix vergeten te downloaden.