MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
O...MIJN...GOD! Kijk die pannenkoek dan :eek:!
Hoop ook wel dat het appel was... Daar kun je toch alleen maar gelukkig van worden!
En dik verdiend ook hoor, twee mooie ritten in het weekend!
Zondagochtend was het weer echt k*t, hier hagelde het gelukkig al voor ik wilde vertrekken dus ik ben gespaard gebleven van een natuurlije face scrub :roflol:.

KT weer rustig opbouwen, voor je het weet bench en squat je als nooit tevoren!
 
Bodybuilders hebben toch iets met ananas?
 
welcome to the stronglifts club! may the gains be with you :peachy:
YASSSS. Op naar meer gains en minder spek.
Met de combinatie van stronglifts en wielrennen moet dat kunnen. :eyebrow:

Met zulke pannenkoeken hoef ik geen vlaai hoor, hier kan ik ook prima op fietsen hahahaha
Hahaha, echt he. Ik ging als een raket daarna. :rolleyes:

Mooie foto met een mooi meisje :heart: je straalt Annie, doe je goed!!
D'awww. Thanks Bosman!:engel:


Godver, dat pannenkoekje! Hoeveel km is het fietsen om die te compenseren? :p
75km was in ieder geval meer dan genoeg!
Normaal gesproken doe ik een koffiestopje met soms eens taart/koekje, maar mijn vaste fietsbuddy was jarig en dat moest natuurlijk feestelijk gevierd worden. :alien:


Back on Track! Goed bezig...

Die pannenkoek... :eek: Daarna deden de beentjes het wel lekker gok ik!
Ja, echt. Ik sjeesde na de lunch nog effe een stukkie harder hoor. Toen ik thuiskwam heb ik een ovenschoteltje met alleen groente en wat geitenkaas gehad, want ik had nog niet echt het idee dat mijn suikers op waren. :tanden:

Weer lekker bezig hier, ondanks een paar kleine tegenslagen.... :thumb:
Yessss, nu weer (hopelijk) gewoon consequent gymen en fietsen. :rolleyes:




Dat is geen pannenkoek, maar een blik ananas vastgekit met beslag :D
Das nie waar! Geen ananas, in ieder geval hahahah:o

Zeker, leuk en blij snoetje heb je.
:o Thaaaaanks!

Ik reken het goed:marvin:
Als jij het goedkeurt, dan moet 't toch wel echt een indrukwekkende pannenkoek zijn geweest he. :grinny:


Ik hoop echt dat het appel is, ananas met rozijnen lijkt me een rare combi :laugh:
Geen zorgen! It was. Ik kept it classy met de combinatie appel-rozijn.
En kaneelsuiker en slagroom en ijs en een huge ass pannenkoek, maar daar hebben we het niet over

Leuke humor...ik houd er zo van :D
:haha:

O...MIJN...GOD! Kijk die pannenkoek dan :eek:!
Hoop ook wel dat het appel was... Daar kun je toch alleen maar gelukkig van worden!
En dik verdiend ook hoor, twee mooie ritten in het weekend!
Zondagochtend was het weer echt k*t, hier hagelde het gelukkig al voor ik wilde vertrekken dus ik ben gespaard gebleven van een natuurlije face scrub :roflol:.

KT weer rustig opbouwen, voor je het weet bench en squat je als nooit tevoren!
HAHA, ja het was appel! :D

Rustig opbouwen it is. Ik wil geen gekke blessures, dus even terug in the game komen en werken aan techniek en op gevoel trainen. Verhogen doe ik pas nadat de eerste week/twee weken van het schema voorbij zijn denkelijk.

Bij nader inzien denk ik het ook wel :)
:D goed gedacht
sweet Annienas :P
Bahahha:lol:
Bodybuilders hebben toch iets met ananas?
:dunno:
:coffee:

Het zorgt er in ieder geval voor dat je sperma lekkerder gaat smaken :roflol:

:knipoog: Ik eet toch liever zelf ananas.
Dat heb ik ook vaker gehoord :fluit: ananas en bananen is ook een gouden combi :thinking:
:banana:
 
Ik heb ook een paar jaar wielrennen en krachttraining proberen te combineren. Besef wel dat als je dan van jaar tot jaar sterker wilt worden in de sportschool, je dan ook in het fietsseizoen 1-2x per week moet blijven trainen in de sportschool, om het niveau een beetje vast te houden. Ligt eraan wat je doelen zijn natuurlijk.
 
Goed besluit chick:kiss: 4 dagen was idd veel!
 
Welcome to the strong side :heart:
Thaaaaaanks. Feels goooooood. :heart: :peachy:
Ik heb ook een paar jaar wielrennen en krachttraining proberen te combineren. Besef wel dat als je dan van jaar tot jaar sterker wilt worden in de sportschool, je dan ook in het fietsseizoen 1-2x per week moet blijven trainen in de sportschool, om het niveau een beetje vast te houden. Ligt eraan wat je doelen zijn natuurlijk.
Dat is ook het plan. 3 keer per week trainen moet te doen zijn, ook met mooi weer.
Het voordeel van de zomer is dat het langer licht is buiten. Desnoods train ik eerst en spring ik bij mooie dagen alsnog een uurtje op de fiets ipv cardio.
Daarbij is het doel voorlopig 3 keer krachttraining met max 30 minuten cardio en 2-3 keer fietsen.

Bij mooi weer is er dus nog wel ruimte om het uit te breiden, al zal ik dat niet te vaak moeten doen ivm gebrek aan rust.

Fiets je nu helemaal niet meer dan?
Goed besluit chick:kiss: 4 dagen was idd veel!
Ja, er ging een kleine existentiële crisis aan vooraf, maar ben tevreden met de beslissing. NOW IT'S TIME FOR GAAAAAINS.

Dinsdag 21-1-2020
Beide squat racks werden bezet gehouden, dus maar op de loopband gaan staan om ze te bespioneren. 10min cardio opwarming :loopband:

Squat
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
Niet ideaal dat ik deze training meteen erachteraan doe, zeker nu ik een tijdje niets heb gedaan. Maar de planning van deze week liet het helaas niet toe om een rustdag te nemen. Ofja, jawel, maar dan moet ik niet gaan fietsen en dat is geen optie. :windup:

OHP
8x15kg
5x17,5kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
Hopelijk valt hier nog flink op te gainen, want dit is echt te triest voor woorden. :emo:

Deadlift
10x40kg
5x50kg
5x50kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Na afloop nog een hele aflevering van The Big Bang Theory op de loopband gekeken. :cheer:

Music:
Noneoftheabove @ Verknipt ADE Special | Day 1 by VERKNIPT Events -

ANNIE OUT:headphone:
 
Je bent goed bezig! De grootste uitdaging van het combineren van fietsen/liften blijft voor mij om voldoende rust te pakken voor herstel.
 
Fiets je nu helemaal niet meer dan?
Nee! Zero cardio! En zelfs dan valt het niet mee om te bulken (zit nu op 3600 KCal). Als ik er ook nog cardio bij zou doen, zou ik ruim over de 4000 moeten gaan. Misschien pak ik het later in het voorjaar weer op.

Hoop dat je een goede balans kunt vinden tussen cardio en kracht. Ik had in het wielerseizoen geen tijd/zin/energie meer over voor krachttraining, waardoor ik in het najaar steeds weer opnieuw kon beginnen met de opbouw van kracht.
 
Je bent goed bezig! De grootste uitdaging van het combineren van fietsen/liften blijft voor mij om voldoende rust te pakken voor herstel.
Dankjewel! De combinatie van de twee hobby's was en is nog altijd een uitdaging voor mij. Dat is ook de reden dat ik naar 3 keer trainen ben overgestapt.
Voordeel: ik doe nu wel écht alleen wat ik leuk vind met het strong lifts programma. IPV dat gedachteloze pompen.

Ik kan me ook écht niet meer voorstellen dat er een hele periode is geweest waarin ik zes keer per week trainde. HOE DAN!? :o

Nee! Zero cardio! En zelfs dan valt het niet mee om te bulken (zit nu op 3600 KCal). Als ik er ook nog cardio bij zou doen, zou ik ruim over de 4000 moeten gaan. Misschien pak ik het later in het voorjaar weer op.

Hoop dat je een goede balans kunt vinden tussen cardio en kracht. Ik had in het wielerseizoen geen tijd/zin/energie meer over voor krachttraining, waardoor ik in het najaar steeds weer opnieuw kon beginnen met de opbouw van kracht.
Hahaha, ja, dan moet je nog meer vreten natuurlijk.
Ik denk dat ik nu een balans heb gevonden. Ik vind fietsen écht mega leuk, maar kan me niet voorstellen dat ik echt elke dag zou gaan fietsen in de zomer.
En als die drang er is, heb ik pech. Want drie keer is wel echt het minimum voor mij en daar moet ik me dus ook écht aan gaan houden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven