AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
En toen ging het niet meer. Kon geen spanning houden, voelde heel sloom aan én oké, ik was eigenwijs. Want eigenlijk had ik die haken van de bench lager moeten zetten, want er was een of andere lange jan wezen benchen, maar had geen geduld om dat te fixen. Zelf schuld dus, maar whatever.
Niets mis met een leermomentje toch? :D
 
Komt ervan als je de wielerterrorist gaat uithangen hé :p
Krachtsporters vragen zich af waarom ik in hemelsnaam wielren. Wielrenners vragen zich af waarom ik in hemelsnaam zoveel in de sportschool sta. :dunno:
Ik ben me er bewust van dat de twee sporten nogal botsen en dat ze elkaar in de weg zitten, maar uiteindelijk gaat het erom dat ik er plezier in heb. :D Ik heb geen ambities om te koersen of om op het powerlift platform te staan, dus in principe maakt het niet veel uit.

Niets mis met een leermomentje toch? :D
Ja, hahaha. Door de vermoeidheid heb ik het er gewoon maar bij gelaten, maar de volgende keer ga ik eerst even checken of die dingen op de juiste hoogte staan.
Ik zat me immens te ergeren, maar had ook echt geen zin om nog te klooien met die dingen. :lol:
 
Donderdag 5-3-2020
Squat

Stretchies
10x20kg
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg - Vermoeidheid speelde de hoofdrol in deze squatsessie. Het ging écht niet zo smooth als maandag. :emo:

Pendlay row
5x25kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg
5x32,5kg - Deze voelden nu ook als 100kg. :dunno:


Bench press
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg - En toen ging het niet meer. Kon geen spanning houden, voelde heel sloom aan én oké, ik was eigenwijs. Want eigenlijk had ik die haken van de bench lager moeten zetten, want er was een of andere lange jan wezen benchen, maar had geen geduld om dat te fixen. Zelf schuld dus, maar whatever.

Cardio
Serieus geen tijd. :bang:

Peachy points
:peachy: :peachy: :peachy:

Ik deed mijn beste best, maar meer zat er niet in. Niet ontevreden, maar ook geen uitzonderlijke training.

Happy Friday people!:wave2:
pas op de plaats maken , is niet verkeerd en het kan ook niet altijd even makkelijk gaan .
 
pas op de plaats maken , is niet verkeerd en het kan ook niet altijd even makkelijk gaan .
:) Helemaal gelijk in. Daarom heb ik maandag ook even een rustdagje genomen.

Update
Niet meer gelogd, want mijn leven stond een beetje op de kop. Vrijdag naar Rotterdam gereden en pas om 4 uur 's ochtends thuis op zaterdag. Zaterdag gingen plotseling twee van mijn drie lieve konijntjes dood. :(

Zaterdag een flinke rit neergezet, nadat ik een beetje had uitgeslapen. Ondanks de vermoeidheid de snelste rit ooit. Ik was met de big boys mee en ik heb me echt naar de tering getrapt hahaha. :D
Zondag een heuvelritje. Niet zo snel, maar met de Gulperberg letterlijk en figuurlijk als hoogtepunt was de rit even vermoeiend.
Maandag dus rust, want na dat gestoorde weekend was ik daar aan toe.

Vanavond dus weer trainen en dan zal ik ook weer loggen. :)
 
Krachtsporters vragen zich af waarom ik in hemelsnaam wielren. Wielrenners vragen zich af waarom ik in hemelsnaam zoveel in de sportschool sta. :dunno:
Ik ben me er bewust van dat de twee sporten nogal botsen en dat ze elkaar in de weg zitten, maar uiteindelijk gaat het erom dat ik er plezier in heb. :D Ik heb geen ambities om te koersen of om op het powerlift platform te staan, dus in principe maakt het niet veel uit.

Het valt prima te combineren, en al zeker als je uit beide plezier en voldoening haalt!
Ik ben vorige week ook 3x naar de gym geweest + 3x gaan rennen.
Alleen moet je er rekening mee houden dat je niet dezelfde progressie gaat maken als dat je slechts een van beide zou doen.

Zelf vind ik dat prima. De KT zorgt nog steeds voor duidelijke spieropbouw, en het rennen is voor mij een leuke manier om vetjes te verliezen (lees: meer te kunnen vreten).
Het is ook veel leuker om buiten je cardio te doen dan 5x per week in de gym een uur op een loopband te staan of op een fietsje te zitten, vind ik persoonlijk...
Dus doe wat je graag doet, Annie, en maal niet om wat anderen vinden!

Have fun in de gym vanavond, lekker alle frustratie van dat k*t weekend eruit knallen!
Sterkte nog met het verlies van je Nijntjes :(. Nummer drie zal nu wel overladen worden met alle liefde uit je hart :heart:.
 
Zaterdag gingen plotseling twee van mijn drie lieve konijntjes dood.
Ach guttie :(
Alleen moet je er rekening mee houden dat je niet dezelfde progressie gaat maken als dat je slechts een van beide zou doen.

Zelf vind ik dat prima. De KT zorgt nog steeds voor duidelijke spieropbouw, en het rennen is voor mij een leuke manier om vetjes te verliezen (lees: meer te kunnen vreten).
Het is ook veel leuker om buiten je cardio te doen dan 5x per week in de gym een uur op een loopband te staan of op een fietsje te zitten, vind ik persoonlijk...
Ik had het niet mooier kunnen zeggen! :p
Zo'n band of cyclo dinges in een lawaaige stinkhal is ook helemaal niks voor mij :)
 
Het valt prima te combineren, en al zeker als je uit beide plezier en voldoening haalt!
Ik ben vorige week ook 3x naar de gym geweest + 3x gaan rennen.
Alleen moet je er rekening mee houden dat je niet dezelfde progressie gaat maken als dat je slechts een van beide zou doen.

Zelf vind ik dat prima. De KT zorgt nog steeds voor duidelijke spieropbouw, en het rennen is voor mij een leuke manier om vetjes te verliezen (lees: meer te kunnen vreten).
Het is ook veel leuker om buiten je cardio te doen dan 5x per week in de gym een uur op een loopband te staan of op een fietsje te zitten, vind ik persoonlijk...
Dus doe wat je graag doet, Annie, en maal niet om wat anderen vinden!

Have fun in de gym vanavond, lekker alle frustratie van dat k*t weekend eruit knallen!
Sterkte nog met het verlies van je Nijntjes :(. Nummer drie zal nu wel overladen worden met alle liefde uit je hart :heart:.
Ik hoef ook echt geen buffe stier te worden. Als ik wat leuke gewichtjes kan duwen en trekken en mooie routes kan fietsen, ben ik een gelukkig mens. :D
Dankjewel, Bubsie. Spoetnik wordt goed verzorgd. Heb gisteren nog even een picca met haar genomen, uit angst dat ik haar ook verlies en geen leuke foto's met haar heb. :(
Ach guttie :(

Ik had het niet mooier kunnen zeggen! :p
Zo'n band of cyclo dinges in een lawaaige stinkhal is ook helemaal niks voor mij :)
Beter gewoon lekker naar buiten toch? :D

Hier even wat fotokes:
IMG_20200310_202222.jpg

IMG_6862.JPG

IMG_6859.JPG

IMG_20200311_091715.jpg
 
gewoon een gulden middenweg zoeken, en doe waar je voldoening uithaalt :)


zoooooo zacht die pluisjessss :heart:
 
Omg, wat een dotje(s)!! Ik zag de foto voorbijkomen, sooooo cute!!
Helemaal wegsmelten :heart:.
 
Hoeveel gr proteïne is dat per 100gr? :meal:
 
Ik hoef ook echt geen buffe stier te worden. Als ik wat leuke gewichtjes kan duwen en trekken en mooie routes kan fietsen, ben ik een gelukkig mens. :D
Dankjewel, Bubsie. Spoetnik wordt goed verzorgd. Heb gisteren nog even een picca met haar genomen, uit angst dat ik haar ook verlies en geen leuke foto's met haar heb. :(

Beter gewoon lekker naar buiten toch? :D

Hier even wat fotokes:
It's so fluffy!!!

 
It's so fluffy!!!

Jaaaaa zeer fluffy.
Heb de afgelopen dagen lekker bonding time gehad met Spoetnik.

IMG_20200317_093807.jpg
IMG_20200317_085216.jpg


Heb nog getraind, maar niet echt zin gehad om te loggen. Ging wel prima. Komende drie weken train ik niet, denk ik. Als ik me ga vervelen heb ik nog resistance bands om mee te klooien.

Verder ga ik vooral veel fietsen. Donderdag 65km, vrijdag 15km, zaterdag 80km, zondag 55km gefoetst. Gisteren gewandeld en vandaag weer fietsen. :)

Tijdelijk dus niet echt aan het loggen, maar ben wel online op 't forum te vinden of course. Hopelijk komen de muren niet te veel op me af hier.

Stay healthy everyone! :heart:
 
Heel fijn om te zien dat het goed gaat met Spoetnik!
De beestjes zijn wel blij dat we met z'n alles thuis zitten, Mina doet hier ook niet anders dan tegen me aan kruipen :heart:!

It is what it is, zolang we nog buiten mogen kunnen we alvast nog wat kcals verbruiken.
En dan gewoon een extra grote bulk inzetten in het najaar om de verloren gainz weer goed te maken :D!
 
Lekker blijven foetsen, Annie :P
 
Wat een super leuk konijn heb jij :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
 
een konijn is pas fijn! :D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven