Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Peaches peaches everywhere :meal:
:eyebrow:
Wel met cheat schoenen aan Robke78. Telt dat ook?
:D:D
Wat een easy squat potverdikkie, dat moet zeker omhoog ja :roflol:

Al eens geprobeerd een paar cm smaller te gaan staan?
De buitekant van je hak komt wat los van de grond onderin dus daar valt nog wat winst te behalen wat betreft druk verdeling en stabiliteit.
Huehuehue, heb gisteren je advies opgevolgd.
Ik ben altijd bang dat ik als mega stijve hark niet meer netjes parallel kom als ik smaller ga staan. Gisteren iets small geprobeerd en het ging eigenlijk wel priem. Also, ben er nu überhaupt op aan het letten dat ik met mijn poten op de grond blijf staan.

Thanks dus, Pizza. Appreciate the feedback, as always. :heart:
:cheer:
Easy skwotssss
Yas girrrrrrl. :D
IK reken het goed:marvin:
I knew it!!!
hahaha, gracias. :D


OK. Over op het daadwerkelijke loggen. Ik heb er een beetje een baalweek op zitten. Door stress is mijn pds-ellende weer teruggekomen. Ik heb dinsdag letterlijk op de grond zitten kruipen van de pijn. Helemaal top dus. De dag daarna voelde mijn lichaam alsof er een tractor overheen was gereden. Hoewel ik eigenlijk wilde fietsen, heb ik het dus overgeslagen. Vrijdag zou ik vervolgens eigenlijk gaan fietsen, maar regende het teringhard dus ook niet geweest.
Zaterdag ben ik verder gekomen: ik ben op de fiets gestapt, maar helaas: nadat ik na 5km al drie keer net niet op mijn plaat ben gegaan dankzij de wind, ben ik omgedraaid. Alleen fietsen in dat weer met die windstoten leek me geen goed plan. Zeker omdat iedereen die me potentieel zou kunnen ophalen bij een valpartij niet beschikbaar was. :eyes:

Vrijdag 21-2-2020
Schijt training. Ik was echt een slappe piel afgelopen vrijdag. Onder het mom van actief herstel heb ik er maar een soort van deload van gemaakt. Zo voelde ik me nog enigszins nuttig.

Squat
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x45kg
5x45kg
5x45kg

Row
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Bench press
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Done:grumble:

Maandag 24-2-2020
Kneiterlekkere training gehad! Echt heel blij hiermee. :) Fijn dat na die baaldagen nu een chille dag volgde!

Squat
Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg - YASSSS. Blij mee. +5kg ten opzichte van vorige treen, omdat het zo smooth ging.

OHP
5x15kg
5x15kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg - ait, er zit wel iets van verbetering in. Maar let's face it: ik ben een slappe zak als het op UB aankomt. :eyes:

Deadlift
5x50kg
5x60kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg - Deze gaat de volgende keer omhoog. :)

Cardio
Wil ik nu toch iets consequenter gaan invoeren, zodat het cutten sneller gaat en omdat ik relatief weinig doe op dagen dat ik niet fiets.
25 minuten op de loopband. Precies één aflevering van The Big Bang Theory. Wilde eigenlijk 30 minuutjes doen, maar kreeg onverwacht bezoek. :D:D:D:D

Peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy:



Vanavond stap ik op het fietskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. ZIN IN GODVERDOMME!!!! :treuren::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Ik ben écht happy op dit schema. Hopelijk gaat het zijn vruchten afwerpen op het gebied van kracht én fysiek.
HAPPY TUESDAY PEOPLE. Trying to love life, even tho I'm in the middle of a fucking shitstorm.:eyes:
 
Goed uit het dalletje gekomen! :thumb:
 
Vind het een verademing om eens een slappe piel te hebben, kan ik in eens een stuk helderder nadenken :fluit:
Tja....nadenken....we zijn er allemaal verslaafd an hé? Het houd niet op..niet vanzelf , wat zit er in je koppie moppie? :)
 
Mijn piel is ook wel eens slap op vrijdag... :roflol:

Die trainingen horen er ook gewoon bij, niet teveel bij stilstaan en doorgaan :lifter:
Hahaha:roflol:.
Alleen als je die, als je naakt bent, ook aan hebt :p
Toch liever niet. :p

Goed uit het dalletje gekomen! :thumb:

Yesss :D thanks!


samen een slappe piel hebben.......wil je dr over praten? :eyes:
Pa wat zeg je me nou XD
Het gaat niet over mij hoor!! ScumbagAnnie en Vissertje1980 :)
Vind het een verademing om eens een slappe piel te hebben, kan ik in eens een stuk helderder nadenken :fluit:
Tja....nadenken....we zijn er allemaal verslaafd an hé? Het houd niet op..niet vanzelf , wat zit er in je koppie moppie? :)
Boyyyyssss, nu weer on best behaviour in dit logboekje he! :engel:

Dinsdag 25-2-2020
Na even te hebben gewacht tot de zwaarste regen aan me voorbij ging, ben ik om 18.30 uur op het fietsje gestapt voor een ritje door het Heuvelland. Echt prachtig om door het donker te toeren door verlaten gehuchtjes. Het enige wat ik kon horen was de wind, in de verte wat carnavalsmuziek van omliggende dorpjes en, okay: mijn eigen, zware ademhaling. :D
33 km op 300 hoogtemeters. Niet heel snel, maar soit. Ik ben een pussy én ook nog eens hartstikke nachtblind dus dalen ging niet heel best hahaha. Het belangrijkste: IK BEN LEKKER WEZEN FITSEEEEEEEEEEEEEEE. :heart:

Vanavond weer lekker de gym in duiken. Ook weer zin in! Hier nog een picca van mijn avontuur:
IMG_20200225_194625-01.jpeg


Daaag!!
 
Pfff jij hebt ballen om in het donker af te dalen, moet ik me zorgen maken? Stay focused plzzz :)
 
Je zat best hoog.... (denk ik ... :p )
 
Pfff jij hebt ballen om in het donker af te dalen, moet ik me zorgen maken? Stay focused plzzz :)
Nee johhhh. Ik had een gigantische lamp mee en een ervaren reisgids hahaha. :D
Je zat best hoog.... (denk ik ... :p )
Hmja, wat is hoog. Ik zat daar op 160 meter, maar in Limburg zijn er met gemak nog wat hogere plekjes te vinden natuurlijk. :D

Woensdag 26-2-2020
Schijt training gehad, maar ben in ieder geval gegaan. Stress is echt een dooddoener.

Squat
Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg - voelden bij de eerste set dus al als 100kg, damn it.
5x50kg
5x50kg
5x40kg

Pendlay row
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Bench press
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x35kg
5x35kg

Cardio
Skipped, maar ga wel meer fietsen deze week, dus soit.

Peachy points
Achteraf gezien nog best een redelijke training. In het moment zelf dacht ik echt dat ik het mega verkloot had, maar vind het uiteindelijk wel meevallen.
:peachy::peachy::peachy:

Vannacht dus wel goed geslapen, maar nog altijd moe wakker geworden. Geen idee hoe ik dit ga oplossen. Hopelijk kan ik dit weekend een beetje opladen. :)

Vandaag 3e training van deze week. De rest van de week stap ik de fiets op. Hopelijk valt het weer een beetje mee.:D

daag!!!
 
Mooi volume op die pendlay's
 
als je extreem moe blijft heb je wat onder de leden, lekker slapen dit weekend :eyes: :yawn:
 
Nette training toch hoor Annie!
Ik hoop mee op goed weer de komende dagen, dan kan ik ook weer eens drie rondjes rennen deze week :p.
 
Vannacht dus wel goed geslapen, maar nog altijd moe wakker geworden. Geen idee hoe ik dit ga oplossen. Hopelijk kan ik dit weekend een beetje opladen. :)
Tja, je moet wel luisteren naar je lichaam. Aan de andere kant ging deze training best goed... :dunno:
 
Mooi volume op die pendlay's
Grazie! :)
als je extreem moe blijft heb je wat onder de leden, lekker slapen dit weekend :eyes: :yawn:
True... maar lastig.
Nette training toch hoor Annie!
Ik hoop mee op goed weer de komende dagen, dan kan ik ook weer eens drie rondjes rennen deze week :p.
Thanks Bubs! Volgens mij gaat het meevallen dit weekend. :D
Tja, je moet wel luisteren naar je lichaam. Aan de andere kant ging deze training best goed... :dunno:
Ja true. Heb ik ook gedaan, dus gisteren heb ik lekker een rustdagje gehad. :D

Vandaag even aankijken wat het weer gaat doen. Het liefst fiets ik zaterdag en zondag, zodat ik overdag kan fietsen. En anders stappen we vanavond maar weer op het fietske. :p
 
Hoi, heb onder een steen geleefd. Wel redelijk actief geweest, dus here we go met de log.

Donderdag 27-2-2020
Nie zo actief, want ik was toe aan een rustdag.

Vrijdag 28-2-2020
Squat

Stretchies
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg - kwam wel uit mijn tenen, maar ja. :clown:

OHP
5x15kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg
5x18,5kg - still pussy :grumble:

Deadlift
5x50kg
5x65kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg - Tevreden!! :D

Zaterdag 29-2-2020
Ritje met een vriendin. :heart: 62km, 300hm. Heenweg in de volle tegenwind langs de Maas. Ik dacht dat ik de Maas in zou worden geblazen, maar het was wel echt leuk. Terugweg daarna een behoorlijk stuk wind mee en op een fietspad langs het veld met 55km/u gevlogen hehehe. Vet gevaarlijk eigenlijk, maar het was echt leuk. :rolleyes:

Zondag 1-3-2020
Herstelritje. Mijn benen voelden de training van vrijdag en het stampen in de tegenwind van zaterdag. Ook nu was er weer behoorlijk wat wind, dus rustig aan op 28km.


Vanavond skwaaaats, bench en rows en cardio. Zin an, ook al ben ik na een kutnacht weer redelijk geradbraakt.

OKÉ DAAG!!:wave2:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven