XXL Nutrition

Lenn's trainingslog

Ik heb nog een goedkope tip voor smiddag te eten: in de aldi hebben ze Nasi Goreng klaar in 7 minuten. Als je zo'n heel pak op eet (750gr), wat gemakkelijk te doen is dan heb je 700kcal, 43gr ei, 100gr koolh, 8gr vet binnen. Dit eet ik nu na m'n ochtendtraining dus ik heb nog wat meer kcals binnen op een dag buiten m'n 2de shake. Het kost maar €1.50 oid!!

Eet deze nasi goreng en de paella ook regelmatig.
Is best lekker en goedkoop en eet zo'n zak ook zonder moeite op :D

Ik hou niet zo van nasi. hebben ze ook bami ofzo?

Ik heb nog een goedkope tip voor smiddag te eten: in de aldi hebben ze Nasi Goreng klaar in 7 minuten. Als je zo'n heel pak op eet (750gr), wat gemakkelijk te doen is dan heb je 700kcal, 43gr ei, 100gr koolh, 8gr vet binnen. Dit eet ik nu na m'n ochtendtraining dus ik heb nog wat meer kcals binnen op een dag buiten m'n 2de shake. Het kost maar €1.50 oid!!

Yes, binnenkort eens kijken in de Delhaize! ;)

ik lust geen nasi....

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.465
Hamstrings hebben meer aandacht nodig idd, heb nu een knie blessure waardoor ik m'n hamstring niet goed kan aanpakken, hopelijk geneest deze blessure snel.

nasi + shitload aan currysaus = da bom!!!

ik doe altijd nasi met sambal :p krijgt het wat meer smaak :p

• #2.472
Ochtendtraining

Borst, buik

Bench press
10x30kg
10x50kg
10x70kg
4x90kg (PR)

Incline dumbbell press (*)
10x24kg
10x26kg
10x28kg
10x30kg
4x32kg (PR)

Incline dumbbell fly (*)
10x14kg
10x16kg
10x18kg
3x20kg + 2 met ondersteuning (PR)

Cable crossover (*)
10x20kg
10x25kg
4x35kg

nice training lenn :D
3 pr's altijd mooi.
ga zo door

Goed bezig lenn, nog even en de 100kg op de bench is in zicht.

in plaats van je steeds uit te putten met die 10x70 zou ik eerder 5x70, 5x80 en dan voor de 90 gaan, heb je imo meer aan, maar ieder zijn eigen he :cool:

• #2.476
in plaats van je steeds uit te putten met die 10x70 zou ik eerder 5x70, 5x80 en dan voor de 90 gaan, heb je imo meer aan, maar ieder zijn eigen he :cool:

Imo niet, ik wil er bloed in pompen! Die 90kg zie ik als een kleine extra. :p

Imo niet, ik wil er bloed in pompen! Die 90kg zie ik als een kleine extra. :p

maar je houdt zo de vooruitgang tegen imo, bedoel, het totaal volume op je bench is elke week bijna hetzelfde, bloedpompen of niet. Maar ja ieder zijn eigen he :)

• #2.478
maar je houdt zo de vooruitgang tegen imo, bedoel, het totaal volume op je bench is elke week bijna hetzelfde, bloedpompen of niet. Maar ja ieder zijn eigen he :)

Zo trainen alle 'bodybuilders', reps reps reps. Nu ik 2x per dag train is het een hele aanval op m'n lichaam hoor, dit zal de spieren echt wel meer aanspreken.

1x100 zit er al vast wel in....!

• #2.480
Eet deze nasi goreng en de paella ook regelmatig.
Is best lekker en goedkoop en eet zo'n zak ook zonder moeite op :D

Heb het ook maar eens gekocht, eens kijken hoe die scampi's smaken. Hier zitten btw meer kcals en eiwitten in dan in de nasi goring. Koolh is wat lager.

Terug
Naar boven