Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Hij of zij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee meen ik niet. Hahahah
In het 6de hebben wij elkaar leren kenne en dat is helemaal uitgegroeid tot wat we nu zijn.
Dus zij is 23 en jij (bijna) 17?
Nee meen ik niet. Hahahah
In het 6de hebben wij elkaar leren kenne en dat is helemaal uitgegroeid tot wat we nu zijn.

Ik weet niet hoe jullie dat noemen maar bij ons is dat de lagere school 6de leerjaar![]()

tegenwoordig met die gay topics hier op dbb, niet normaal meer.maak je morgen een filmpje van die massage toestand?
Ik heb een copyright op "Stancke" en alle mogelijke varianten hé, copy?

Sinds we naar de middelbare school gaan, ben over 2 maanden 17 he.
Edit: Zij is al in de 23 en ze weet nog steeds m'n leeftijd nog niet![]()

as gay as the day is long!Maatje van me had ook altijd een k*ttechniek op squat, wij riepen elke set;
"kontje geven, kontje naar achter"as gay as the day is long!

zijn keurige fullsquats nu, uit het boekje.![]()
Vergelijk de filmpjes maar eens, op dat andere filmpje hang je net wat meer in je knieën, alsof je op je hurken zit zeg maar.
Nu gooi je meer je gluteus naar achter en ga je net voor de lock in je knieën weer omhoog. Beter.
Dat je voorover buigt met je rug maakt niet zoveel uit, zolang je dit maar niet overdreven gaat doen, want dan is de belasting op je rug te groot en maak je er meer een halve straight leg dead lift van.
Maatje van me had ook altijd een k*ttechniek op squat, wij riepen elke set;
zijn keurige fullsquats nu, uit het boekje.![]()
Vergelijk de filmpjes maar eens, op dat andere filmpje hang je net wat meer in je knieën, alsof je op je hurken zit zeg maar.
Nu gooi je meer je gluteus naar achter en ga je net voor de lock in je knieën weer omhoog. Beter.
Dat je voorover buigt met je rug maakt niet zoveel uit, zolang je dit maar niet overdreven gaat doen, want dan is de belasting op je rug te groot en maak je er meer een halve straight leg dead lift van.
Maatje van me had ook altijd een k*ttechniek op squat, wij riepen elke set;