AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Met dit warm weet zweet ik mezelf wel kapot ja!

lekker zweten ik ook heel de dag door :D

Voedingsschema is gewoon goed. Over je BF, ik heb het al gezegd: volgens mij sta je echt boven 10%. Maakt ook weinig uit, maar hou er rekening mee dat als je YBF wilt doen dat je met je houdige BF nog makkelijk 8 weken aan het cutten bent om in wedstrijdshape te komen. Als het niet meer is.

• #2.384
Voedingsschema is gewoon goed. Over je BF, ik heb het al gezegd: volgens mij sta je echt boven 10%. Maakt ook weinig uit, maar hou er rekening mee dat als je YBF wilt doen dat je met je houdige BF nog makkelijk 8 weken aan het cutten bent om in wedstrijdshape te komen. Als het niet meer is.

Ik ga denk 3-4 maanden van te voren al beginnen te cutten hoor. Ik zie wel, ik ga niet naar daar om te winnen, ik zal vooral veel ervaring op gaan doen, ook tijdens het cutten ivm voedsel enzo.

Ik heb nog een goedkope tip voor smiddag te eten: in de aldi hebben ze Nasi Goreng klaar in 7 minuten. Als je zo'n heel pak op eet (750gr), wat gemakkelijk te doen is dan heb je 700kcal, 43gr ei, 100gr koolh, 8gr vet binnen. Dit eet ik nu na m'n ochtendtraining dus ik heb nog wat meer kcals binnen op een dag buiten m'n 2de shake. Het kost maar €1.50 oid!!

Heb je nog meer tips??

• #2.387
Avondtraining

Borst, buik

Bench press
10x30kg
10x50kg
10x70kg
3x90kg

Incline dumbbell press (*)
10x24kg
10x26kg
10x28kg
10x30kg (PR)
3x32kg

Incline dumbbell fly (*)
10x14kg
10x16kg
8x18kg
2x20kg

Cable crossover (*)
10x20kg
10x25kg
9x30kg
7x35kg

Bench repout
30x30kg

Cable crossover 9x30kg
http://www.youtube.com/watch?v=F5D91js-qjc

En dit na de schouder training van deze morgend. :cool: Maandag hoop ik meer reps te kunnen doen op de 90kg bench.

Dit noem ik niet crossover

Kan zijn dat ik het fout heb hoor...

Volgens mij is het wel goed :D

• #2.392
Normaal gezien zou je iets verder moeten gaan dan in het filmpke om je borst nog meer aan te spannen zeg maar. Maar het is zo'n gekloot met die kabels dan.

Die zijn gewoon goed. Niet zeiken, Klaas Jan.

Leuke adidas broek.:D
Heb m ook. :cool:

Kom deze maand eens trainen bij cardiofit.
Moet vrijdag eerst nog wel in beide polsen een spuit laten zetten want heb het carpale tunnelsyndroom.
Ik zal u wel eens tegenkomen zeker ;)

Seg smul...
Ik zie dat je kijkt,maakt uwe website eens af ;)

Kom deze maand eens trainen bij cardiofit.
Moet vrijdag eerst nog wel in beide polsen een spuit laten zetten want heb het carpale tunnelsyndroom.
Ik zal u wel eens tegenkomen zeker ;)

Seg smul...
Ik zie dat je kijkt,maakt uwe website eens af ;)

Heeft lenn een website? :D

nog even over die crossover...

ik had het fout, excuses.

Terug
Naar boven