AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

Doe je wel wat om je grip te verbeteren?

Met die MP had je best wat leg drive kunnen gebruiken, misschien had je hem dan wel gehaalt.
Als wij traps trainen spannen we bovenin altijd ff wat langer keihard aan, dus ff 1sec vast houden bovenin, we voelen hem dan een stuk beter. Maargoed smaken verschillen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.527
Met die MP had je best wat leg drive kunnen gebruiken, misschien had je hem dan wel gehaalt.
Als wij traps trainen spannen we bovenin altijd ff wat langer keihard aan, dus ff 1sec vast houden bovenin, we voelen hem dan een stuk beter. Maargoed smaken verschillen.

Ik wil er geen pushpress van maken he. :)
Zo een seconde houden is ook fijn, zal het ook nog eens gaan doen, thnx.

Shrugs doe ik ook zo.

Maar mp pak je wel heel breed vind ik zelf.

Dat wel, maar ik vind het met MP k*t drukken... met PP pak ik em wel weer wat breder though.

Eerste wat me opviel bij MP: iets smaller pakken.

Draai je je schouders nou bij de shrugs of lijkt dat maar zo?

• #2.533
  • #2.535
Avondtraining

Borst, buik

Bench press

20x20kg
10x40kg
10x60kg
9x80kg spotter afwezig
10x80kg spotter aanwezig (mosquitos op dbb)

Incline dumbbell press
(*)
10x26kg
10x28kg
9x30kg
4x32kg

Incline dumbbell fly (*)
10x14kg
10x16kg
10x18kg
3x20kg

Cable crossover (*)
10x20kg
5x30kg

40kg cable crossover fail, shirtje gaat altijd uit bij deze oefening. Zie je echt goed de lijnen van de spieren op je lichaam!
http://www.youtube.com/watch?v=ffvsx5t1EWw

Mosquitos komt voortaan bij ons trainen en heb even met hem zitten praten, bij m'n eerste set van 80kg had ik geen spotter en toen wou de 10de rep niet komen, toen mosquitos erbij kwam staan ging het wel. Zal wel voorzichtig willen geweest zijn zonder spotter. Voor de rest voelde alles heel zwaar, m'n lichaam begint moe te worden denk ik. Moet ook meer slapen als dat eigenlijk mogelijk is op dit moment. Volgende week nog 2x/dag trainen daarna terug 1x/dag. Hopelijk geneest m'n onderarm heel snel.

epic fail :roflol: :P

Doe ik ook altijd. Laatste reps probeer ik hem zelfs meerdere seconden bovenaan aan te spannen, heerlijk!

Gaat goed verder Lenn!

• #2.539
Wahaha waarom zo laag in reps met cable crossovers ... Dude als je wilt powerliften moet je powerliften maar niet 1 RM's op zulke oefeningen doen :P

btw sterke bench en incline DB

Terug
Naar boven