AndroidHealthClinic

Lenn's trainingslog

:roflol: wat een deadlift ... beetje errond lopen eerst, dan jump en hoppa omhoog :roflol:

sterk hoor kerel !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
:roflol: wat een deadlift ... beetje errond lopen eerst, dan jump en hoppa omhoog :roflol:

sterk hoor kerel !

Drinken, straps uitdoen want had ze toch niet nodig, er achter gaan staan voor een aanloopje. :D

Had nooit gedacht dat het ging lukken. En je moet natuurlijk voor een beetje entertainment zorgen he!

Gaat je nog vrij makkelijk af die deadlift:cool:

Waarom kies je voor "Starting Strenght?" Je bent allang geen absolute beginner meer.

Drinken, straps uitdoen want had ze toch niet nodig, er achter gaan staan voor een aanloopje. :D

Had nooit gedacht dat het ging lukken. En je moet natuurlijk voor een beetje entertainment zorgen he!

hehe, true ... kende dit log eigenlijk nog niet maar ga het wel volgen vanaf nu ;)

• #2.625
Gaat je nog vrij makkelijk af die deadlift:cool:

Waarom kies je voor "Starting Strenght?" Je bent allang geen absolute beginner meer.

Omdat dat er een leuk schema uit ziet eigenlijk, voor de rest is er geen reden. Jij had nog andere schema's denk he? Zijn die simpel te berekenen?

Bill Starr varianten of klonen (/Madcow), Texas Method etc etc.

Ik heb ook even wat commentaar bij je foto's gezet in de contest.

• #2.628
Ligt het aan mij of kan niemand reageren in de foto afdeling? ??? Door die verhuizing?

Laatst bewerkt:
Ik kan wel reageren bij de contest. :)

Ik begon veel te 'rustig' volgens mij?

Je zat daar al een half uur door uw knieën en er zat inderdaad geen agressie in.
Nu loop je naar de barbell en ga je met uw kont naar beneden en trek je hem direct explosief naar boven.
Ook zie je u knikken met uw hoofd :D juist voor je vertrekt waarbij je eigenklijk zegt ik ga deze naar boven trekken ;) :wl: :thumb:

• #2.633
Je zat daar al een half uur door uw knieën en er zat inderdaad geen agressie in.
Nu loop je naar de barbell en ga je met uw kont naar beneden en trek je hem direct explosief naar boven.
Ook zie je u knikken met uw hoofd :D juist voor je vertrekt waarbij je eigenklijk zegt ik ga deze naar boven trekken ;) :wl: :thumb:

Zo moet het dus, heb het eindelijk gevonden. :D :roflol:

Nice dl man, zeker voor je leeftijd.

Flink sterke deadlift

Dat zijn de beter filmpjes, nice dl ;)

Terug
Naar boven