Fitness Seller

Lenn's trainingslog

In bill stars schema wordt op die manier gewerkt, en op die manier wordt het schema voor je berekent. de een vind het gelul, ik vind het geweldig, heb ik wat om naar toe te werken

wat ik gewoon duidelijk wou maken is dat voor deadlift je gewoonweg in de 5 serie moet gaan opbouwen, **** singles en dubbels, goed voor je ego, jack shit voor je lichaam

en toch deadlift je maar 5x185? Je snapt er echt niks van

nouja het excel bestand wat ik kreeg en gebruikte ging uit van mijn 5rm gewichten en vanuit daar berekende hij mijn 1 rm en de doelen voor de volgende weken, heb me er goed aan kunnen houden en zeer goede gains gemaakt
Die excellfile is gemaakt door madcow, niet Bill Starr, en dient als voorbeeld.

Zolang Lenn de volume/light/intensity structuur behoudt en elke week gewicht toevoegd is hij correct bezig.

In bill stars schema wordt op die manier gewerkt, en op die manier wordt het schema voor je berekent. de een vind het gelul, ik vind het geweldig, heb ik wat om naar toe te werken

wat ik gewoon duidelijk wou maken is dat voor deadlift je gewoonweg in de 5 serie moet gaan opbouwen, **** singles en dubbels, goed voor je ego, jack shit voor je lichaam

"Gewichtheffers" die in de smith squatten dienen per definitie niet serieus genomen te worden.

van 115 naar 170 gaan ongeacht waar en hoe indiceert groei, als je dat niet begrijpt is dat jou probleem. Ik heb geen losse stang bij ons, dus ik moet in de smith, big deal.
Wat ik niet begrijp is hoe je in godsnaam cleans en snatches doet in een smith, en hoe je dit toepast op wedstrijden.

Wat ik niet begrijp is hoe je in godsnaam cleans en snatches doet in een smith, en hoe je dit toepast op wedstrijden.

:S:S, waar de **** heb ik ooit gezegd dat ik cleans en snatches doe, of wedstrijden????

ik train voor massa, maar dan wel gericht op 5x5/4x6/3x8. Het enige wat ik zei was dat Lenn moest proberen in de 5 serie elke week gewicht te verhogen, zoals bill star dat ook doet. that's it. vervolgens wordt ik aangevallen op smith, mijn deadliftgewicht etc etc. Zitten de inlegkruisjes hier allemaal te strak ofzo ???

:S:S, waar de **** heb ik ooit gezegd dat ik cleans en snatches doe, of wedstrijden????
Dan ben je geen gewichtheffer.

Even een analogie:
"Hoi, ik ben Jos en ik ben voetballer"
"hoi Jos, maak je vaak goals?"
"Goals, waar heb je het over :s:s, ik moet een balletje over een net mappen met een racket."

Dan ben je geen gewichtheffer.

Even een analogie:
"Hoi, ik ben Jos en ik ben voetballer"
"hoi Jos, maak je vaak goals?"
"Goals, waar heb je het over :s:s, ik moet een balletje over een net mappen met een racket."

laat het hierbij maar gewoon maar bij zitten, dit brengt lenn ook echt nergens.... sommige mensen hebben echt jack shit te doen op een zaterdag :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.992
Thnx mensen! :D

• #2.993
Full squat
10x20kg
10x60kg
1x100kg
5x5x115kg

Bench press
15x20kg
8x60kg
5x5x80kg

Pendlay row
15x20kg
5x60kg
5x5x85kg

Dippen
2x10xBW
3x5xBW+22.5kg

Lat pully wide grip
5x50kg
5x70kg
2x90kg

Squat, bench en row begint zwaar te worden, vooral de row is niet meer superstrikt.

Nette Full Squats weer!

• #2.996
Thnx guy's!

Misschien eens een log openen in PL-gedeelte als je gedaan hebt met TM?

Terug
Naar boven