MuscleMeat

Lenn's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
07h00
300ml melk
150gr kwark
1 banaan
30gr whey

10h00
2 sneden grof brood
1.5 gebakken ei
300ml water

12h00
maaltijd met rijst of gebakken eieren of cornflakes met 300ml melk

14h30
2 sneden grof brood
1.5 gebakken ei
300ml water

16h30
150gr kwark
300ml melk
cornflakes

19h00
avond eten
water

Na de training
300ml melk
1 banaan
30gr whey

22h00
spaghetti en drinkyoghurt of cornflakes en 300ml melk
150gr kwark
75gr ongezouten cashewnoten

Ik eet heel vaak cornflakes omdat ik het heel lekker vind persoonlijk. Tonijn etc heb ik nog nooit geten dus ik heb dat er nog niet bij zitten. Boterham met kipfilet/kalkoenfilet moet ik niet meer hebben, is echt niet lekker.

waarom cornflakes en niet havermout/brinta? om 7u en 10 is imo te weinig hoor...

waarom cornflakes en niet havermout/brinta? om 7u en 10 is imo te weinig hoor...

Havermout en brinta heb ik nog nooit geten, daarom. Ik wou in deze vakantie eens wat nieuwe dingen gaan proberen. 7u, bedoel je ochtend? 10h of bedoel je 22h?

Havermout en brinta heb ik nog nooit geten, daarom. Ik wou in deze vakantie eens wat nieuwe dingen gaan proberen. 7u, bedoel je ochtend? 10h of bedoel je 22h?

7u en 10u in de ochtend...

dat is geen reden om het niet te eten :whip:

invoeren: havermout, brinta, rozijnen, ananasschijven (voor in de kwark), tonijn, meer melk...

7u en 10u in de ochtend...

dat is geen reden om het niet te eten :whip:

invoeren: havermout, brinta, rozijnen, ananasschijven (voor in de kwark), tonijn, meer melk...

7u doe ik snel een shake omdat ik voor school snel moet zijn en sochtends krijg ik heel moeilijk iets binnen en dat zeg ik niet om te mierennken.

10u in de ochtend, das op school, net hetzelfde als om 14h30. Ik kan niet veel meer mee naar school nemen. Wat stel je voor?

7u doe ik snel een shake omdat ik voor school snel moet zijn en sochtends krijg ik heel moeilijk iets binnen en dat zeg ik niet om te mierennken.

10u in de ochtend, das op school, net hetzelfde als om 14h30. Ik kan niet veel meer mee naar school nemen. Wat stel je voor?

haal havermout en brinta voor 7u, gewoon koud mengen met je whey en véél melk, drink je zo uit, raak je snel aan gewend, geen commentaar, doen!!!

bak je eieren en verdeel het over een paar boterhammen en eet er iets bij, tonijn, sardines, gerookte ham, zelfs worst, tv worstjes eten lekker snel weg; :P eet dan ook kwark en pimp je kwark met ananas, appel, fruitsla...

probeer een paar dingen te vinden die je snel binnenkrijgt...

haal havermout en brinta voor 7u, gewoon koud mengen met je whey en véél melk, drink je zo uit, raak je snel aan gewend, geen commentaar, doen!!!

bak je eieren en verdeel het over een paar boterhammen en eet er iets bij, tonijn, sardine, zelfs worst, tv worstjes eten lekkers snel weg;) eet dan ook kwark en pimp je kwark met ananas, appel, fruitsla...

Zie je mij al lopen met 2 boterhammen, batje tonijn, bakje kwark met ananas erbij over school lopen? Lijkt me niet praktisch. Maar ik zal zien wat ik kan doen. Voor 7u kan ik idd wel proberen ja. Ga ik zeker doen. Je bent zeer hard bedankt. Ik wardeer het als mensen moeite willen doen voor mij. :)
Nu ga ik lekker slapen. :D Dromen over m'n potje ananas met tonijn en kwark erbij!

Zie je mij al lopen met 2 boterhammen, batje tonijn, bakje kwark met ananas erbij over school lopen? Lijkt me niet praktisch. Maar ik zal zien wat ik kan doen. Voor 7u kan ik idd wel proberen ja. Ga ik zeker doen. Je bent zeer hard bedankt. Ik wardeer het als mensen moeite willen doen voor mij. :)
Nu ga ik lekker slapen. :D Dromen over m'n potje ananas met tonijn en kwark erbij!

no probs, slaap er maar eens een nachtje over, moet te doen zijn, anders neem je gewoon hardcore een extra rugzak mee voor je eten ;)

je progressie zal er iig wel bij varen...

no probs bro', sweet dreams :lick:

Omg Sanca:D

Zo is dat. Brinta en eventueel whey met je melk mengen wil prima in die 2liter melkcannetjes, Over bulken gesproken. Werkt prima als aanvulling op je normale ontbijt of makkelijk tussendoor. Ik sjouw die zooi tegenwoordig ook overal mee naartoe. Net als losse gekookte (hele) eieren of broodjes ei. haha.

Goed voor jezelf zorgen Lenn!

Paar pannekoeken bij de laatste maaltijd moeten ook nog lukken :meal:

Heb net 5 ananasschijven op! :D

je doel is bereikt gozer, 1000ste post voor '08! Congratz ;)

Was net aan't denken. :D

2000 voor het einde van't jaar... :kerst:

07h00
300ml melk, 12gr.
150gr kwark, 11gr.
1 banaan, 1gr.
30gr whey, 25gr.
=> 49gr.

10h00
2 sneden grof brood, 6gr.
1.5 gebakken ei, 10gr.
=>16gr.

12h00

3 gebakken eieren, 23gr.
=> 23gr.

14h30
1.5 gebakken ei, 10gr.
=>16gr.

16h30
150gr kwark, 11gr.
300ml melk, 12gr.
cornflakes, 4gr.
=> 27gr.

19h00
avondmaal, 2.6gr. + 14.5gr. + 1gr. + 1gr.
=> 19gr.

Na de training
300ml melk, 12gr.
30gr whey, 25gr.
1 banaan, 1gr.
=> 38gr.

22h00
150gr kwark, 11gr.
75gr cashewnoten, 13gr.
300ml melk, 12gr.
cornflakes, 4gr.
=> 40gr.

totaal =228gr. eiwitten.

Dat is dus nog met m'n oud schema. Volgens de calculator zou ik zo'n 162gr. eiwitten binnen moeten krijgen voor mijn gewicht als je een topsporter bent. Een zware bodybuilder ben ik nog niet dus ik hoef volgens dat schema ook nog geen 260gr. eiwitten binnen krijgen. Ik zit al wel in de buurt.

Laatst bewerkt:
07h00
300ml melk, 12gr.
150gr kwark, 11gr.
1 banaan, 1gr.
30gr whey, 25gr.
=> 49gr.

10h00
1.5 gebakken ei, 10gr.
=>16gr.

12h00

3 gebakken eieren, 23gr.
=> 23gr.

14h30
1.5 gebakken ei, 10gr.
=>16gr.

16h30
150gr kwark, 11gr.
300ml melk, 12gr.
cornflakes, 4gr.
=> 27gr.

19h00
avondmaal, 2.6gr. + 14.5gr. + 1gr. + 1gr.
=> 19gr.

Na de training
300ml melk, 12gr.
30gr whey, 25gr.
1 banaan, 1gr.
=> 38gr.

22h00
150gr kwark, 11gr.
75gr cashewnoten, 13gr.
300ml melk, 12gr.
cornflakes, 4gr.
=> 40gr.

totaal =228gr. eiwitten.

Dat is dus nog met m'n oud schema. Volgens de calculator zou ik zo'n 162gr. eiwitten binnen moeten krijgen voor mijn gewicht als je een topsporter bent. Een zware bodybuilder ben ik nog niet dus ik hoef volgens dat schema ook nog geen 260gr. eiwitten binnen krijgen. Ik zit al wel in de buurt.

*zucht*

• #1.000

Ik ga dus met jouw opmerkingen een nieuw schema maken. Ik was gwn even op aan het tellen hoeveel gr. eiwitten in op dit moment binnen krijg dus ik dacht ik kan dit ook evengoed posten. Met jouw opmerkingen word het enkel beter. :cool:

Terug
Naar boven