Fitness Seller

Lenn's trainingslog

whehehehhehe :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nu lekker m'n massa eten geven, daarna trainen. Tot Vanavond :cool: :wl:

sterk ventje voor je leeftijd, al zou ik dat vet niet te hoog laten oplopen.

Echt wel grave fysiek man! Ik zou mijn BF% ook wel wat omhoog willen lol :p Als het eens zou willen lukken *-) :)

Benen, buik

Full squat
8x95kg
8x105kg
2x125kg
8x80kg

Leg extension
10x30kg
10x35kg
6x40kg

Straight-leg deadlift
10x80kg

En toen kreeg ik barstende koppijn, net zoals gistere avond toen ik thuis kwam van de training. Ik ben dan maar gestopt met trainen en heb er de eigenaar over gehad. Volgende week ga ik 2 weken op zeer lage intensiteit trainen + cardio. Ik begin me echt uitgeput te voelen, rug doet pijn, pezen doen pijn, koppijn, ... Ik ws alle oefening doen met 1 set met weining gewicht om toch m'n spieren nog wat aan te spreken. Zodat ik niet een papz*k word. :mad:

sterke fulls ,jammer dat je niet verder kon trainen ;)

sterke fulls ,jammer dat je niet verder kon trainen ;)

Het is nu al bijna 3 weken dat ik me minder sterk, slecht en meer moe voel dan normaal. Die 2 weken rust gaan me goed doen. En vlak voor het slapen gaan gwn wat cardio doen + spiertjes wat warm maken en daarna lekker slapen.

Nu ik alleen cardio ga doen, is het dan een must om wheyshakes te drinken na de training?

tijd voor een beetke rust vrees ik...

of eet je de laatste tijd wat minder goed?

Benen, buik

Full squat
8x95kg
8x105kg
2x125kg
8x80kg

Leg extension
10x30kg
10x35kg
6x40kg

Straight-leg deadlift
10x80kg

En toen kreeg ik barstende koppijn, net zoals gistere avond toen ik thuis kwam van de training. Ik ben dan maar gestopt met trainen en heb er de eigenaar over gehad. Volgende week ga ik 2 weken op zeer lage intensiteit trainen + cardio. Ik begin me echt uitgeput te voelen, rug doet pijn, pezen doen pijn, koppijn, ... Ik ws alle oefening doen met 1 set met weining gewicht om toch m'n spieren nog wat aan te spreken. Zodat ik niet een papz*k word. :mad:

Je hebt een goed fysiek maar uitkijken met je BF he.
Tja je maakt de laatste tijd ook wel heel veel PR's mischien overbelast je je lcihaam een beetje. Die rust zal je goed doen:cool:

Je hebt een goed fysiek maar uitkijken met je BF he.
Tja je maakt de laatste tijd ook wel heel veel PR's mischien overbelast je je lcihaam een beetje. Die rust zal je goed doen:cool:

Ja inderdaad. Maar hoe zou je zelf zijn, als je goed eet en je hebt energie/kracht genoeg om veel PR's te maken en om goed te gainen. Als ik kracht genoeg heb dan ga ik er ook voor. Dan neem ik nadien wel wat rust om het % wat omlaag te halen.

Ja inderdaad. Maar hoe zou je zelf zijn, als je goed eet en je hebt energie/kracht genoeg om veel PR's te maken en om goed te gainen. Als ik kracht genoeg heb dan ga ik er ook voor. Dan neem ik nadien wel wat rust om het % wat omlaag te halen.
Ik snap je wel, uiteraard. Krijg je ook genoeg eiwitten binnen. Je kan ook eventueel je schema omgooien of een paar weken een fullbody schema volgens met een of meerdere lichte dagen?

Ik snap je wel, uiteraard. Krijg je ook genoeg eiwitten binnen. Je kan ook eventueel je schema omgooien of een paar weken een fullbody schema volgens met een of meerdere lichte dagen?

Na m'n rustperiode ga ik trainen zoals KaLe nu aan het doen is. 5x8.
Eiwitten lijkt me goed genoeg, nu ik goed aan het gainen ben is dat zeker geen slecht teken.

Kan je mij je voedingsschema eens geven Lenn of zet het ineens hier.

Terug
Naar boven