Fitness Seller

Lenn's trainingslog

Ik ga dus met jouw opmerkingen een nieuw schema maken. Ik was gwn even op aan het tellen hoeveel gr. eiwitten in op dit moment binnen krijg dus ik dacht ik kan dit ook evengoed posten. Met jouw opmerkingen word het enkel beter. :cool:

ow, ik dacht al dat je koppig je eigen schema wou aanhouden en me we woubewijzen dat het zo goed was :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
ow, ik dacht al dat je koppig je eigen schema wou aanhouden en me we woubewijzen dat het zo goed was :roflol:

Je moet wel goed lezen he kerel, Eerste zin vanonder "Dit is nog met m'n oud schema" oid. :D Waarom zou ik anders ananas aan het eten zijn als ik niet wil proberen? :D

Je moet wel goed lezen he kerel, Eerste zin vanonder "Dit is nog met m'n oud schema" oid. :D Waarom zou ik anders ananas aan het eten zijn als ik niet wil proberen? :D

het is je vergeven als je ook kwark bij je ananas hebt gegeten :D

• #1.004
Dit is het lijstje van deze avond:

5 ananasschijvene + véééél sap
300ml melk
50gr cornflakes :p
75gr cashewnoten
150gr kwark

ziet er al goed uit :thumbs:

die cornflakes zou ik wel vervangen als de doos leeg is ;)

kwark lepel ikzelf wel nog 500gr van weg 's avonds

• #1.006
Hm is ananas zo goed voor je? Ik ben namelijk ook dankzij de examenperiode in een zware bulk (maar wel gezonde) en ananas kan er zeker nog bij!

Grtz

Weekje rust?

Toch niets gebeurd met ons Lennetje?! :eek:

• #1.013
Heb ik toch gezegd, 2 weken rust. :rolleyes: 2-3-4 januari zit ik op een lanparty dus dan kan ik helemaal niet trainen.

Lanparty:roflol:

:roflol:

Ga je met hiekie? :D

Whehehehehehehehehe :roflol::roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven