MuscleMeat

Contest Log Let's give this a try.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding vandaag lowcarb:

13u30

2 bordjes:
- 250g kip met groenten
- 250g rundsgehakt met groenten
Beetje later whey, 60g pindakaas en 25g pure chocolade

16u30-18u
100g jonge kaas
whey
25g amandelen/hazelnoten

21u
40g pindakaas
150g kippewit
250g magere verse kaas met wat rode vruchten

Totaal 2595 kcal, 248g E, 45g K, 158g V.

Ik twijfel er aan om mss terug creatine te nemen, heb ik dit jaar tot nu toe telkens in periodes van 6 weken gedaan, daarna 4 weken rust enzovoort.
Iemand ervaring of dit aan/af te raden is tijdens een cut? Of maakt dit niet veel uit? Aangezien ik 3 rustdagen heb nu, dan ook creatine op rustdag? Hoeveel? (ik nam 10g daags)

Laatst bewerkt:
Ik twijfel er aan om mss terug creatine te nemen, heb ik dit jaar tot nu toe telkens in periode van 6 weken gedaan, daarna 4 weken rust enzovoort.
Iemand ervaring of dit aan/af te raden is tijdens een cut? Of maakt dit niet veel uit? Aangezien ik 3 rustdagen heb nu, dan ook creatine op rustdag? Hoeveel? (ik nam 10g daags)
Creatine kan prima in de cut. No prob. Ik heb er alleen niets aan, ik ben een non-responder.
Creatine op alle dagen, dus ook tijdens rustdagen. Het werkt niet direct maar het verzamelt zich (laden), na een week begin je het te merken. 5gram per dag is voldoende, een laadfase mag maar hoeft niet.
Gezien jij een redelijk stuk zwaarder bent zou je wat meer kunnen nemen, iemand een idee?

Creatine kan prima in de cut. No prob. Ik heb er alleen niets aan, ik ben een non-responder.
Creatine op alle dagen, dus ook tijdens rustdagen. Het werkt niet direct maar het verzamelt zich (laden), na een week begin je het te merken. 5gram per dag is voldoende, een laadfase mag maar hoeft niet.
Gezien jij een redelijk stuk zwaarder bent zou je wat meer kunnen nemen, iemand een idee?
Dat was idd de reden dat ik meer dan 5g nam :)

Lekker creatine gebruiken als je wil, kan ook zeker in een cut.
Het enige waar je rekening mee moet houden is wellicht meer vocht

Training 9/6/2017, duur 1,5 uur

PUSH

1) SQUAT
Niet zoveel zin in squats vandaag. Na opwarming 2x20x60, lange sets en ass to grass, voelde ik ook lekker.

2) LEG EXTENSIONS
Ging lekker, wilde eens zien hoeveel reps ik kon met max weight:
30x113,5 :fire:, die laatste 10 waren crazy.
Daarna triple dropset: 15x113,5/10x95,5/10x77.
Daarna nog eens 30x50 gesqueezd, quads zijn écht verzuurd nu.

3) STANDING CALF EXTENSIONS SMITH MACHINE
3x15x195

4) CABLE CALF LUNGES
3x...x45,5

5) SEATED DB SHOULDER PRESS
Eerst wat opwarming: 20x17
10x35
40's fail vandaag, is terug wat wennen na zo lang ohp te doen.
4,5x37,5 (5e net niet)
5x35
Triple dropset: 9x30/6x22/8x14

6) DB LATERAL RAISE
3x15x12

7) MACHINE REAR DELT FLY
15x50, 10x50, 12x41

8) DB SKULL CRUSHER
2x15x13
15x12

9) CABLE KICKBACK
15x16
20x13,5
15x16

10) 8-minutes abs workout

Zo, al bij al lekkere training vandaag! Ik twijfel nog of ik deze week cheatmeal neem of niet :).
Mss vanaf volgende week macro's klein beetje naar beneden, blijf nu wat rond de 102 hangen (vanmorgen 101,5, na 2 lowcarbdays).

sowieso naar beneden met de kcal of meer cardio want we hebben nog maar 7 weken !!

GAS EROP!

Die leg extensions :eek:

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik heb deze week eens bloedtest laten doen, gewoon ter controle. (Zie bijlage).
Alles in orde, enkel cholesterol iets te hoog door de vele dierlijke producten :rolleyes:

Bijlagen

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik stel voor dat alle deelnemers hun dopingtests openbaar maken!

Terug
Naar boven