JonasAFC9
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 812
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Addicted to hoist

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Addicted to hoist

Goede ribbels (for her pleasure)

Wat bedoel je met ribbels?
Ik ben als Belg soms niet mee met sommig taalgebruik hier 
buikribbels (abs).Wat bedoel je met ribbels?Ik ben als Belg soms niet mee met sommig taalgebruik hier
![]()
Lol, zeg dan gewoon abs

Dan valt de grap dood. Was vroeger een reclame hier in nederland van durex condooms (met ribbels for her pleasure).

I get itDan valt de grap dood. Was vroeger een reclame hier in nederland van durex condooms (met ribbels for her pleasure).![]()

Die angle doet je fysiek geen rechtOmdat ik het niet kan laten, nog een foto van hoe ik er tot nu toe bij sta op upperbody. Ik gok zo'n 10-11%, feel free om me te verbeteren!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Idd, ik zie een omgekeerde V.
why?

Probeer met één arm je telefoon vast te houden, wat lucht in ademen en je chest vooruit te brengen. Abs gewoon relaxt houden. Dan creeer je een mooie V-vorm.
Ok, thanks. Heb foto gewoon wat geknipt nuProbeer met één arm je telefoon vast te houden, wat lucht in ademen en je chest vooruit te brengen. Abs gewoon relaxt houden. Dan creeer je een mooie V-vorm.

), is dit betere angle? 
Ziet er al betwr uit. Dit is wat ik bedoel:@Aeresan @RaceRookie Heb er nog een 2e pose bijgevoegd (bij vorige foto), zowel kleur als zwart/wit (gewoon omdat ik het mooi vind in zwart/wit ook), is dit betere angle?
![]()

Ok, is niet simpel om zelf goeie foto van jezelf te nemen

Je staat een beetje ingezakt. Het moet trotser en borst naar voren. Laat anders je vrouw meerdere foto's nemen en kies een mooie uit.@Aeresan @RaceRookie Heb er nog een 2e pose bijgevoegd (bij vorige foto), zowel kleur als zwart/wit (gewoon omdat ik het mooi vind in zwart/wit ook), is dit betere angle?
![]()