Inb4
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.684
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
Van elk (lees ook macro's / micro's) wat wils

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Das waar, goh weet de naam niet vanbuiten. Is zoet sausje, gebruik ook soms ketjapsausZiet er zeer goed uit. Wat voor woksaus zit er door heen?
Clean eten kan gewoon superlekker zijn!
IIFYM indeed...Tnx:
Voedingswaarde (per 100g)
Flesje is 240 ml
- Energie: 100 Kcal
- Energie: 420 kJ
- Vetten: 2,6 g
- waarvan verzadigd: 0,4 g
- Koolhydraten: 18,5 g
- waarvan suikers: 14,5 g
- Eiwitten: 0,6 g
- Zout: 3,7 g
IIFIYM

More is betterJe staat er al aardig droog bij met nog 2 maanden te gaan.
Dat is de winnaarsmentaliteit, het maximale eruit halen!
Genetics, botten kunnen niet vermageren

Op die rechter foto sta ik wel met mn benen wat naar buiten (zie je niet op foto), omdat de spiegel te laag hangt anders
, dus daarom staan heupen ook wat breder op die fotoI know. Damn genetics!
Wel jammer, het zou een veel bredere look creëren.Het valt wel mee hoorI know. Damn genetics!Wel jammer, het zou een veel bredere look creëren.
tis niet dat het me enorm stoortTja, zo hebben we allemaal wat. Ben nu redelijk droog aan het worden maar mijn buik is een rommeltje met al dat losse vel. Ik ga zo even een foto posten in mijn log om te kijken of er iemand een tip heeft. Volledige six pack maar gewoon niet goed zichtbaar door die sharpei huid.Het valt wel mee hoortis niet dat het me enorm stoort

Hetzelfde 'probleem' hier. Als ik goed laag sta in BF, steken m'n botten (bekken) gewoon uit. De ideale bb-figuur (driehoek) krijg ik daardoor niet.I know. Damn genetics!Wel jammer, het zou een veel bredere look creëren.
Ik probeer dan mn legs en bovenlichaam zo breed mogelijk te maken dan valt dit minder opHetzelfde 'probleem' hier. Als ik goed laag sta in BF, steken m'n botten (bekken) gewoon uit. De ideale bb-figuur (driehoek) krijg ik daardoor niet.

Ik heb wel een smal bekken en redelijke schouders waar mee ik een mooie v look heb, dat dan weer wel. Misschien ga ik toch een keer voor een mini buikwandcorrectie. Ik stoor me er mateloos aan. Ik kan cutten totdat ik doorzichtig word maar die buik wordt nooit mooi strak.Hetzelfde 'probleem' hier. Als ik goed laag sta in BF, steken m'n botten (bekken) gewoon uit. De ideale bb-figuur (driehoek) krijg ik daardoor niet.