XXL Nutrition

Contest Log Let's give this a try.

Bezoekers in dit topic

mooi vp al. Let's get ripped :cool:
 
mooi vp al. Let's get ripped :cool:
Thanks, dit was zelfs na paar stukken pizza op verjaardagsfeestje (zat wel verrekend in macro's natuurlijk ;))
 
Training 26/5/2017, 9u30-10u45

Onderwerp: PULL

1) LYING LEG CURL

Na opwarming:
15x16
2x15x13

Ik voel hier m'n hamstrings zooo goed, veel meer dan seated!

2) BB HIP THRUST

Eerste keer dat ik deze oefening doe voor glutes, op bankje.

Eerst eens proberen met lichte BB, 10x7kg
Daarna: 2x10x27, niet te zwaar maar voelde de glutes wel lekker, techniek is nog wat wennen.

3) CHIN-UPS

Brede greep natuurlijk.
8xbw
6xbw
5xbw

4) BOR

3x15x60

5) DB ROW

10x40
2x10x35

6) INCLINE SEATED DB CURL

3x15x12 :fire:

5) STANDING BAYESIAN CONCENTRATION CURL

Wat voelt deze lekker!! :fire: :fire: :fire:
3x15x20,5

Zeer lekkere training, ging goed. DL zal ik even uit m'n training laten, ga extra oefening doen voor glutes (bv. de hip thrust) en voor kuiten.
Wil m'n benen droger krijgen goddamnit :o.
 
Is hip thrust niet meer een push beweging?

Ik heb bij het neuken namelijk ook meer het idee dat ik duw, niet dat ik aan het trekken ben... :D
 
er zijn betere oef voor glutes als hip thrust vind ik.
Nu gaan alle fit girls natuurlijk 'ranten' dat hip thrust de shit zijn, maar er zijn er zoveel.
 
Is hip thrust niet meer een push beweging?

Ik heb bij het neuken namelijk ook meer het idee dat ik duw, niet dat ik aan het trekken ben... :D
Idd maar wou ze eens proberen ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
er zijn betere oef voor glutes als hip thrust vind ik.
Nu gaan alle fit girls natuurlijk 'ranten' dat hip thrust de shit zijn, maar er zijn er zoveel.
Heb je wellicht een tip? Ik train eigenlijk niet of te weinig glutes. Geen Glute Ham Raise bij ons, en op de Hyperextension vind ik 'm echt niet fijn. Misschien kan ik eens Kickback proberen zoals Kai Greene hieronder op 1:35 doet:
 
Ziet er goed uit ja.
Goede lijnen !
 
Heb je wellicht een tip? Ik train eigenlijk niet of te weinig glutes. Geen Glute Ham Raise bij ons, en op de Hyperextension vind ik 'm echt niet fijn. Misschien kan ik eens Kickback proberen zoals Kai Greene hieronder op 1:35 doet:

die kickback ga je ook zeker voelen.

Deze vind ik zelf wel fijn voor hams/glutes.

 
Hip abduction ben ik een fan van!
 
Vandaag rustdag en moet hele dag naar mijn ma met familie, bbq. Van plan om veel vlees/kip te eten en weinig carbs om toch een lowcarb te kunnen houden, kcal tellen zit er dus niet in vandaag, wat op gevoel!
Vanmorgen paar oefeningen gedaan voor rotator cuff (internal en external cable extension), 2 oefeningen voor kuiten en 1 voor glutes.
Daarna nog de 8 minutes abs workout :).

Ik ga bbq smullen vanmiddag, prettige (zonnige) zaterdag aan allen!
 
Vandaag rustdag en moet hele dag naar mijn ma met familie, bbq. Van plan om veel vlees/kip te eten en weinig carbs om toch een lowcarb te kunnen houden, kcal tellen zit er dus niet in vandaag, wat op gevoel!
Vanmorgen paar oefeningen gedaan voor rotator cuff (internal en external cable extension), 2 oefeningen voor kuiten en 1 voor glutes.
Daarna nog de 8 minutes abs workout :).

Ik ga bbq smullen vanmiddag, prettige (zonnige) zaterdag aan allen!
Last van de rotator cuff dan? Of is het preventief onderhoud?
Have fun bij de BBQ! :)
 
Last van de rotator cuff dan? Of is het preventief onderhoud?
Have fun bij de BBQ! :)
Ik had hier vaak last van en sedert ik een 2-tal weken (2-3x pw) deze oefeningen doe, heb ik minder last, dus nu is het meer preventief :)
 
Ik had hier vaak last van en sedert ik een 2-tal weken (2-3x pw) deze oefeningen doe, heb ik minder last, dus nu is het meer preventief :)
Heb er ook last van gehad. Gestopt met behind the neck presses, upright rows en de shoulder press de dumbbells niet meer naast mijn oren maar meer naar voren gebracht. Nu is het opgelost en de pijn is weg.
 
Gisteren niet gelogd, na de bbq van zaterdag gisteren lowcarb gehad, gewicht deze ochtend 102,8, hetzelfde ongeveer als vorige maandag (ben ik vrij tevreden mee).

Vorige zomer woog ik 97 en stond ik vrij droog, ik gok 9-10% (achteraf gezien iets te weinig gegeten want had het gevoel dat ik ook wat spiermassa verloren was, lees: te veel).
De spiegel toont me dat ik al redelijk wat vet verloren ben, benen komen al iets scherper, dus ben toch wel al paar procentjes kwijt v.g.l. met 1 maand geleden.
Ik ben er dus van overtuigd dat ik deze zomer veel meer kan overhouden dan die 97 kg, wil boven de 100 blijven!
 
Volgend :thumbs: (beetje laat)
 
Training 29/5/2017, duur training 1,5 uur

Onderwerp: PUSH

Na lowcarbday merkte ik toch iets minder kracht dan normaal, vooral bij de compounds.

1) SQUAT

Opwarming 2x10x20, 10x40, 10x60
10x100
8x100 (normaal kan ik 3x10x100 :o)
Nuja, dan nog maar 15x60.

2) LEG EXTENSION

Deze bleef sterk.
3x15x113,5 met 1 tel vasthouden boven.

3) STANDING CALF EXTENSION SMITH MACHINE

3x15x200 wooop.

4) BP

8x100 (ging redelijk)
5x100 (fuck, kracht weg)
20x60 (:fire)

5) MACHINE FLY

3x15x95,5 (laatste 3 reps waren wat cheated).

6) INCLINE DB PRESS

8x35
10x35
10x35

7) LYING DB SKULL CRUSHERS

2x15x13
15x12

8) CABLE KICKBACKS

Dit blijft één van m'n favoriete tricepsoefeningen, man wat voel je dit branden :fire:, zeker als laatste oefening.
3x15x13,5

9) 8 MINUTES ABS WORKOUT

Ik ben vrij tevreden over de training, lekkker gezweet, goeie pomp vooral in triceps, compounds konden iets beter maar dat wijt ik aan de lowcarb van gisteren.
 
Vind je de DB skulls fijner dan met de Barbell?
 
Vind je de DB skulls fijner dan met de Barbell?
Doe ze nu even met de db's, vroeger altijd met de bb.
Met de db's steek ik er een rotatie ik die ik lekker voel branden, de oefening wordt zowel concentrisch als excentrisch met een hammer grip uitgevoerd, maar bij het boven komen draai je de hamdpalmen naar voor
 
Back
Naar boven