AndroidHealthClinic

Contest Log Let's give this a try.

• Topic Starter Topic Starter
Voeding vandaag:

13u

Cheatmeal vandaag wordt een friet middel met stoofvleessaus, 1 boulet, potje joppiesaus en een bicky cheese :D.
Alles opgezocht op fatsecret.be en met dit alles samen zit ik aan zo'n 1162 kcal, 34g E, 108g K, 66g V :rolleyes:.

Op basis van dit de rest van m'n voeding voor vandaag aangepast:

16u

4x volkoren cracotten + 40g pindakaas

Rond 17u workout

Na de training (gok rond 18u30-19u)

100g oats + 0,5L melk + 2 scoops whey

21u

250ml melk + whey
150g hesp
250g magere verse kaas met rode vruchten.

Dan zit in aan een totaal van 2784 kcal, 219g E, 245g K, 103g V.
Normaal is target op trainingsdag 2900 kcal, dus ik zal zien of ik nog honger heb of niet (beetje 'marge' inbouwen met de cheatmeal :))

Eerlijk, ben al van gisterenavond aan het fantaseren over m'n frieten voor straks :eek:, na 2 dagen <50g carbs is dit nog erger :D.
Daarnet al de shoulder rotator cuff oefeningen gedaan (techniek hierop wordt beter, voel ze echt branden :fire:), en de 8 minutes abs workout.

Welke doe je voor de rotator cuff?
Internal en external extension, beide met kabel, beide elke kant 3x15.
Echt gekke oefeningen vind ik zelf, techniek moet wel top zijn want anders voel je ze niet goed, maar na aantal keer uitvoeren lukt dit lekker

Internal en external extension, beide met kabel, beide elke kant 3x15.
Echt gekke oefeningen vind ik zelf, techniek moet wel top zijn want anders voel je ze niet goed, maar na aantal keer uitvoeren lukt dit lekker
External rotation doe ik ook wel tijdens mijn core training op zondag (log het alleen niet), ik ga dan liggen op mijn zij en pak een DB. onderarm tegen mijn lichaam en de DB omhoogbrengen met alleen een external rotation. Die voel je ook redelijk goed.

Cheatmeal vandaag wordt een friet middel met stoofvleessaus, 1 boulet, potje joppiesaus en een bicky cheese :D.
Alles opgezocht op fatsecret.be en met dit alles samen zit ik aan zo'n 1162 kcal, 34g E, 108g K, 66g V :rolleyes:.

Geniet er straks van!

Mijn drie favo cheatmeals:

- Bezoekje aan frituur
- Babi pangang van bij de Chinees
- Pizza BBQ chicken van Pizza Hut

--> Ik ben ook aan het cutten dus begin te verlangen naar mijn eerste cheatmeal :D

I told to myself: "Enjoy this buddy". :fries::fries:

IMG_5777.JPG

:eek:, f**k ik moet nu eerst nog de lunchwandeling doen en dan eten............enjoy!

Ziet er goed uit, share please!

Terug
Naar boven