XXL Nutrition

Leukste en minst leukste aan bodybuilding/fitness?

nadeel: veel eten en darm problemen die daar bij komen

voordeel: progressie/trainen/doel

Nee man, schijten is toch een heerlijk moment? Noem jij jezelf een vent? ???

nee pret gaat er wel af als je meer dan 5 keer per dag moet schijten. Gisteren meer dan 8 keer.

[7] Een doel in je leven hebben Hoe triest is dat als fitness je doel in het leven is?

goede negativiteit in dit topic. Wat is er mis mee

Leukste aan bodybuilding:
[1] Trainen
[2] Progressie / Resultaten
[11] Meer aandacht en aantrekkelijker zijn voor andere mannen/vrouwen
[nieuw] meer zelfvertrouwen

Minst leukste aan bodybuilding:
[8] Veel geld uitgeven aan eten
[9] Mensen die apparaten/barbell/dumbbells bezet houden tijdens een praat uurtje
[10] Langzame progressie

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

nee pret gaat er wel af als je meer dan 5 keer per dag moet schijten. Gisteren meer dan 8 keer.

you

wot

mate.

kan me niet bedenken wanneer ik voor laatst meer dan 2x moest :eek:

8 konijnenkeuteltjes? ecto..

• Like
Waarderingen: mat
nadeel: veel eten en darm problemen die daar bij komen voordeel: progressie/trainen/doel nee pret gaat er wel af als je meer dan 5 keer per dag moet schijten. Gisteren meer dan 8 keer. goede negativiteit in dit topic. Wat is er mis mee

8x Schijten op een dag? Zonder te roken?

Er staat een doel in je leven hebben. Dat komt op mij nogal triest over alsof iemand totaal geen leven heeft, maar dan ineens een doel heeft omdat ie gaat fitnessen.

Whahahahahhahahaha Ik heb zo'n situatie voor het eerst meegemaakt bij die beginnerswedstrijd powerliften vorig jaar. Ik moest schijten als een malle, en er was echt een kleine klote pleetje waarbij je met je ene schouder tegen het wasbakje zat en de ander tegen de wcrol. En ik had ff me tijd nodig en hou er niet van als ik opgejaagd word, dus ik besloot de plassers voor te laten. Was er 1 zo grappig dat ie wel ging schijten. Echt fucking smerig om dan in de stank van de ander op een warme wcbril plaats te moeten nemen.

Kun je niet wildpoepen naast het veld?

dat verhaal weet ik nog ja, was toch na 3x mac donalds op een dag en dat wou graag in je lichaam blijven toch?

heb serieus nog nooit wild gepoept maar het spreekt mij ook niet zo aan.

Sinds ik antibiotica neem kan ik de hele dag op de wc zitten.

Er staat een doel in je leven hebben. Dat komt op mij nogal triest over alsof iemand totaal geen leven heeft, maar dan ineens een doel heeft omdat ie gaat fitnessen.

wie ben jij om dr over te oordelen? Als die mensen blij zijn met hun leven en doelen

ik weet voor mijzelf dat powerlifting een grote uitlaatklep/doel is in mn leven. Beetje het enige dat ik in mn leven heb. Kan je triest vinden, maar het is nou eenmaal zo

8 konijnenkeuteltjes? ecto..

nee 5-10 x per dag een massa

ik schijt me godganse dag verloren

wat moet je dan, als je moet kakken.

• Topic Starter Topic Starter

Misschien intepeteer jij dit gewoon verkeerd.
Je kunt gezondheid en jezelf fit voelen als doel hebben in je leven.. ik vind dat alles behalve triest.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

wie ben jij om dr over te oordelen? Als die mensen blij zijn met hun leven en doelen

ik weet voor mijzelf dat powerlifting een grote uitlaatklep/doel is in mn leven. Beetje het enige dat ik in mn leven heb. Kan je triest vinden, maar het is nou eenmaal zo

nee 5-10 x per dag een massa

ik schijt me godganse dag verloren

wat moet je dan, als je moet kakken.

Nee hoor meaantje.. dat is zeker niet triest.
Je bent goed bezig!:wl:

[7] Een doel in je leven hebben Hoe triest is dat als fitness je doel in het leven is?
[8] Een voorbeeld zijn voor anderen Een voorbeeld zijn voor anderen door te fitnessen?
[9] Respect afdwingen Respect verdien je en dat dwing je niet af.
[10] Competitie Bij sport heb je competitie, bij verkiezingen als bodybuilding en fitness niet.
[11] Meer aandacht en aantrekkelijker zijn voor andere mannen/vrouwen Er zijn genoeg mannen die niks van gespierde vrouwen moeten hebben en er zijn genoeg vrouwen die niet van gespierde mannen houden.
[1] Meal prep Dat doen mensen die op vakantie gaan in een bos toch?
[6] Commentaar en starende ogen van non-lifters op je maaltijd bakjes Mensen die overal met van die bakkies rondlopen vragen erom om uitgelachen te worden.

:roflol: helemaal gelijk ivo.

ik zie het wel als een soort doel waarin je telkens vooruit gang tracht te maken, of een bezigheid dat je gaande houd, een hobby, iets waar ik mezelf beter bij voel, en als ontspanning ook.

wie ben jij om dr over te oordelen? Als die mensen blij zijn met hun leven en doelen ik weet voor mijzelf dat powerlifting een grote uitlaatklep/doel is in mn leven. Beetje het enige dat ik in mn leven heb.

Iemand met een mening.
Dat komt aardig triest op me over, ik hoop dat je er snel achter komt dat er meer in het leven is/dat je blessure vrij blijft anders ga je je vast ellendig voelen.

Misschien intepeteer jij dit gewoon verkeerd. Je kunt gezondheid en jezelf fit voelen als doel hebben in je leven.. ik vind dat alles behalve triest. ---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ---------- Nee hoor meaantje.. dat is zeker niet triest. Je bent goed bezig!:wl:

Dat is heel goed mogelijk, ik ben niet zo goed in interpretaties interpreteren. Ik denk dat bakjes voer overal mee naar toe slepen en calorietjes tellen weinig met gezond zijn te maken heeft. Maar fijn dat het jou een gezond gevoel geeft!

Misschien kunnen jullie elkaar complimentjes geven zodat het gevoel dat je goed bezig bent versterkt wordt!

Misschien intepeteer jij dit gewoon verkeerd.
Je kunt gezondheid en jezelf fit voelen als doel hebben in je leven.. ik vind dat alles behalve triest.

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Nee hoor meaantje.. dat is zeker niet triest.
Je bent goed bezig!:wl:

ja hij is aan het trainen voor het wereld record schijten goed bezig doe zo door dan kom je er wel !

Dat is heel goed mogelijk, ik ben niet zo goed in interpretaties interpreteren. Ik denk dat bakjes voer overal mee naar toe slepen en calorietjes tellen weinig met gezond zijn te maken heeft. Maar fijn dat het jou een gezond gevoel geeft!

Misschien kunnen jullie elkaar complimentjes geven zodat het gevoel dat je goed bezig bent versterkt wordt!

bakjes voer meenemen misschien niet, maar de gehele wereldbevolking aan het kcal tellen krijgen is waarschijnlijk het meest impact op de algemene gezondheid hebbende wat ik kan bedenken, op een positieve manier.

dus ja dat heeft toch wel flink wat met gezondheid te maken

1 van de grootste health risks van onze tijd is 'too much food down the pie hole' -lyle mcdonald

• Topic Starter Topic Starter
Iemand met een mening.
Dat komt aardig triest op me over, ik hoop dat je er snel achter komt dat er meer in het leven is/dat je blessure vrij blijft anders ga je je vast ellendig voelen.

Beter als ongezond eten of niks eten..
vind het een gezonde middenweg.

Doe ik al.. goed bezig meaantje :D

---------- Toegevoegd om 02:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------

bakjes voer meenemen misschien niet, maar de gehele wereldbevolking aan het kcal tellen krijgen is waarschijnlijk het meest impact op de algemene gezondheid hebbende wat ik kan bedenken, op een positieve manier.

dus ja dat heeft toch wel flink wat met gezondheid te maken

1 van de grootste health risks van onze tijd is 'too much food down the pie hole' -lyle mcdonald

Jaa idd.. vind kcal tellen behoorlijk gezond in vergelijk
met je laatste zin.

Terug
Naar boven