Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Immo zijn uw stats dikke bullshit maar als jij er zo in gelooft dan is het maar zo
Alsge nog eens festival gaat laat mij weten , gaan we eens meten en zullen we wel zien of je daadwerkelijk die stats hebt![]()
En hoeveel meten je armen nu aangezien je toen al grote armen had.. Dan moet nu al tegen de 40Cm aanzitten dan met die gains
Dem' genetics , or damn e-statsWahaha wat zit jij nou te lullen, ik ga deze zaterdag naar summerfestival meet daar dan maar wtf, mijn armen meette koud minstens 38Cm sinds ik het laatst heb gemeten
En mijn stats? wtf wat geloof je dan niet? Ze zijn helemaal niet zo indrukwekkend, als je wil neem ik filmpje op waar ik men arm meet en mezelf weeg.. Je doet me echt lachen -.-
Thanks enja, je voelt het lekker de dag erna!Gaat de goede kant op Levii. Vind het zelf ook wel eens lekker om lager in gewichten te gaan en heel gecontroleerd en gefocust op de oefening te trainen.

Lol gast als je op de andere foto je arm recht had gehouden zagtie er het zelfde uit..
. Toen was men arm 36cm en nu 39cm