AndroidHealthClinic

Levrone is back! 2014 Olympia

pffffff alweer?? waarom nemen sommige dit nog serieus?? volgen jullie de ifbb pro's pas zo kort en heb je deze publiciteits campagnes niet eerder gezien of zijn jullie zo naief?

pffffff alweer?? waarom nemen sommige dit nog serieus?? volgen jullie de ifbb pro's pas zo kort en heb je deze publiciteits campagnes niet eerder gezien of zijn jullie zo naief?

Inderdaad, hij heeft al vaker dingen geopperd om zijn 'levrone formula' en zijn 'levrone report' te promoten. Maar anderzijds zou het wel ontzettend vet zijn als hij het daadwerkelijk een keer door zet. Levrone op de Olympia 2014? Zou bizar vet zijn. Voor mij 1 van de beste fysieken ooit, zou hem graag nog eens in een top shape willen zien.

je moest eens weten hoeveel geld hij verdient als hij ook maar 1x zegt dat hij terug komt.

Inderdaad, hij heeft al vaker dingen geopperd om zijn 'levrone formula' en zijn 'levrone report' te promoten. Maar anderzijds zou het wel ontzettend vet zijn als hij het daadwerkelijk een keer door zet. Levrone op de Olympia 2014? Zou bizar vet zijn. Voor mij 1 van de beste fysieken ooit, zou hem graag nog eens in een top shape willen zien.

In die periode gaf hij heel vaak aan niet weer zo big te willen worden.
Had het toen ook nooit over een comeback dacht ik?
Hoop dat het dit keer meer wordt dan veredelde reclame!

140 incline alsof het niks is? vraag me af of hij wel natty is

Looking serious, hoop echt dat hij gaat knallen.

Wel toepasselijk, 'geartv'.

Hehe, gaat ie het nu echt nog een keer proberen??

Zo...die groeit wel weer snel zeg! Ben heel erg benieuwd hoever hij het door gaat trekken :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die is toch wel weer stuk groter?

Hahaha, MR O 2014. Here he comes. Niet normaal hoe snel dit gaat:D

Haha wtf is dit zn huidige shape?
Wat een responder is hij!

dat cell tech is kicking innn mothafukkaass

ik hoop echt dat hij woord houd en op de olympia 2014 komt want hij hoort daar echt en had imo minimaal
1 of miss wel 2 mr olympia titels moeten hebben is toch wel een van mijn favorieten bb ers all time

Terug
Naar boven