MuscleMeat

Levrone is back! 2014 Olympia

wat een beest _O_

ach kom hij ziet er wel goed uit maar hij zou nog geen npc wedstrijd winnen imo. Ray ziet er ook nog goed uit!

ach kom hij ziet er wel goed uit maar hij zou nog geen npc wedstrijd winnen imo. Ray ziet er ook nog goed uit!

Dank je
smug.png

ik hoop echt dat hij woord houd en op de olympia 2014 komt want hij hoort daar echt en had imo minimaal
1 of miss wel 2 mr olympia titels moeten hebben is toch wel een van mijn favorieten bb ers all time

Hoezo zijn woord houdt? Hij heeft toch nooit gezegd terug te komen op de O, of heb ik wat gemist?

Ik hoop echt dat hij gewoon zo vol hard aan de gear gaat, dan kan het nog wel een beetje leuk worden. Maar dan ook wel full r*tard juicen.

Gaat zeker hard;o

Lee flikte het ook. Dus waarom ook niet.

Is Lee dan "klein" geweest de voorbije jaren?

Volgens mij is lee alles geweest door de jaren heen.

Ik hoop echt dat hij gewoon zo vol hard aan de gear gaat, dan kan het nog wel een beetje leuk worden. Maar dan ook wel full r*tard juicen.

full r*tard juicen lol

Maar check die smile van hem op die foto

Hij houd van de aandacht als hij big is, wacht maar ik denk dat hij weer fullblown gaat.

Foto's van afgelopen december

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog niet full r*tard aant juicen zo te zien.
Ben benieuwd hoe hij doorgaat

Denkt hij nu echt dat hij waardig in de olympia top kan staan volgend jaar ? :roflol:

Ik las per ongeluk "leroy is back" :o

Zou hij überhaupt wel mee mogen doen voor de mr O? Daar zitten volgens mij behoorlijk wat voorwaarden aan, maar op basis van deze foto's gaat hij weinig impact hebben. Hij is voor altijd "the uncrowned mr O" :)

heeft nog een lange weg te gaan alleszins als hij er dit jaar zou willen staan

Steek die spuit er nou in kev

Ten eerste: hij heeft absoluut geen kans ook maar in de top 10 te eindigen bij de O,en ten tweede mag hij volgens mij niet eens meedoen,misschien idd wel bij de Masters.....

Terug
Naar boven