AndroidHealthClinic

Levrone is back! 2014 Olympia

Bezoekers in dit topic

Ten eerste: hij heeft absoluut geen kans ook maar in de top 10 te eindigen bij de O,en ten tweede mag hij volgens mij niet eens meedoen,misschien idd wel bij de Masters.....

hij zal wel ergens een wildcart scoren ergens, dat is volgens mij wel vaker voorgekomen.

zat net even te lezen, ze hebben een nieuw kwalificatie systeem met punten, daar zal het wel ergens uit komen, maar dan moet hij nog wel een paar keer in de top 5 eindigen.
 
Ten eerste: hij heeft absoluut geen kans ook maar in de top 10 te eindigen bij de O,en ten tweede mag hij volgens mij niet eens meedoen,misschien idd wel bij de Masters.....

Als ik me goed herinner, kan hij zich in een paar maanden tijd gigantisch opblazen (muscle memory :p)
 
Als ik me goed herinner, kan hij zich in een paar maanden tijd gigantisch opblazen (muscle memory :p)

Ja,maar kom op,toen was hij wel n stuk jonger,ik denk dat hij nu op deze leeftijd niet meer dat nivea kan halen.
 
Special Inventation. Kan altijd dus. Zou die wel in shape moeten staan. Geven ze hem niet zomaar.
 
Ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.
 
Heel goed van jou! Je gaat door voor de koelkast.

altijd goedgeleid en shit

133004d1360015496-chinese-hgh-concerns-image-3806044993.jpg
 
Hij was off gegaan in de hoop dat z'n eigen Test productie weer opgang zou komen :roflol:
 
Hij heeft precies geld nodig :roflol:
 
Hij heeft precies geld nodig :roflol:

Maakt al jaaaaaren muziek als ik het goed heb.

En als ik de site mag geloven van de band van Kevin (Fulblown) hebben ze meer dan enkele honderdduizenden singles verkocht.

''While still competing as a professional bodybuilder, Kevin and his rock band Fulbown were signed to Atlantic Records, where they released their first album, which featured Billboard Top 40 Rock hits such as Dosvedonia, Burning Bridges and Castaway. After a successful worldwide tour in support of the album, which saw them perform in front of millions of fans on six continents, the band returned to the States to begin writing and recording a second album''

dafuq
 
Laatst bewerkt:
Hij poseerde vaak op zijn eigen nummers. Als je dat niet weet van Levrone kom je OF net kijken, OF je bent gewoon achterlijk.
 
Hij poseerde vaak op zijn eigen nummers. Als je dat niet weet van Levrone kom je OF net kijken, OF je bent gewoon achterlijk.

Iedereen vind Levrone ook zo reuzeee interessant:rolleyes:. Meeste hier komen alleen wat pica's of vids kijken en gaan niet meteen doornemen wat die precies doet in zijn vrije tijd:roflol:
 
Hij poseerde vaak op zijn eigen nummers. Als je dat niet weet van Levrone kom je OF net kijken, OF je bent gewoon achterlijk.

Het interesseert me geen **** van wat hij doet in zijn vrije tijd. Dat hij op zijn nummers poseerde heb ik nooit geweten. Prof bb interesseert me zoizo al niet zo veel op de fysieken na.
 
Het interesseert me geen **** van wat hij doet in zijn vrije tijd. Dat hij op zijn nummers poseerde heb ik nooit geweten. Prof bb interesseert me zoizo al niet zo veel op de fysieken na.

Lol +1
 
BAMMMM:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven