AndroidHealthClinic

lichaam zoals hem

Jongens jongens, maak je niet druk, hij wil gewoon rellen, dat is toch duidelijk. Wie neemt er nu zoiets als streeffysiek ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
cristiano-ronaldo-entertainer.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die 2 lijken wel een harde plasser te krijgen van elkaar op die laatste pic.

haha:D

maar ontopic, zelfde als wat al 1000 keer gezegd is, gewoon af en toe wat benchen, en military presses, wat curls en veel cardio doen, en na enkele maanden zal je er zo uitzien.

Moderator, mag hier een slot op?

Cristiano Ronaldo heeft gewoon een afgetraind voetballerslichaam. Een dergelijk lichaam hebben bijna alle profvoetballers, daar hoef je niet veel krachttraining voor te doen. Een keer in de week een uurtje wat oefeningetjes in de gym zouden genoeg moeten zijn.

Zorg dat je veel cardio doet en gebruik af en toe wat gewichtjes. Voor advies over een dergelijk fysiek hoef je niet op een BB-forum te komen.

Mijn streeffysiek:

5.jpg

Om de dag een beetje opdrukken, de andere dag een beetje situps/crunches doen, twee keer in de week hardlopen en je bent er.. :o

Haha, ja. Geniale opmerkingen heeft die gast.

super_skinny_man-craig.jpg

Beter neem je dit als korte termijn doel. Dit is wel haalbaar in 2 jaar. 2 jaar een fullbody doen met alleen maar squats, dl's, bench, mp, bor, dips en pull-ups. Misschien kom je dan al in de buurt. Maar niet huilen als het niet zo is, het is en blijft een streeffysiek.

PS: Dit is mijn streeffysiek:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn mond viel gewoon open van die spoiler:eek:

waarom? omdat zijn doel afwijkt van jouw doel?

verder ben ik het eens met de rest, je als een roffe boy gaan gedragen en stoppen met eten.

Omdat het al zn 4e topic is met dezelfde strekking.. Hij moet nu toch onderhand wel weten dat je gewoon niet moet eten en wat cardioen en wat machines moet doen op 8-10 reps

Terug
Naar boven