Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Persoonlijk ben ik niet voor smith shit
Neem gewoon losse barbell bro
& Als je steken krijgt, best gewoon stoppen. Heb in een ver verleden ook tijdje vastgezeten met steken in lies; geen lachertje
mooie training![]()

) staat naast me te springen
Moet zeggen had heel erg weinig tijd vandaag, dus weer geen cardio kunnen doen helaas. En had nog spierpijn van de beentraining van gister dus maar schouders,buik gedaan in plaats van rug biceps.
)
(verheug me ernu al op
) 
Wel gewoon trainen natuurlijk
, maar na volgende week vrijdag 3 weekjes vrij en dan vies hard knalleee met die gewichten 
)Dumbbell side raise
8x 10 kg
8x 12 kg
8x 14 kg
8x 14 kg toch wel veel moeite met dit gewicht
woensdag nergens last, gister kon ik bijna niet meer lopen van de spierpijn op die plaats jezus
alles deed pijn zelfs als ik zat deed het pijn niet normaal meer. 
) PR
voelde eigenlijk zoals de dumbbell raise maar hebben maar tot 26 kg dus hier kan ik even mee voorruit 

)

) moet zeggen voelde me er niet goed bij dat ik dinsdag niet had getraind. Was dus erg blij het ijzer weer te ruiken van vandaag rug,triceps en onderarmen zodat ik morgen schouders, traps en buik kan doen zodat ik ook echt alleen de benen eens 1 week rust geef.
Skull crushers
8x 12,5 kg + 7,5 kg
8x 15kg + 7,5 kg
8x 20kg + 7,5 kg
6x 20kg+ 7,5 kg PR
Hoe moet ik die Skulls interpreteren?
27,5kg in totaal of een 20kg schijf links en eentje rechts + 7,5kg schijf links en rechts? (dus = 55kg aan schijven + een barbell van 6-10kg? Skulls tussen 61-65kg? I'm Mirin', Brah!)
is gewoon totaal gewicht 20 kilo en 7,5 kilo voor de stang.Geen cardio weer, vanaf morgen heb ik 3 weken vrij en dan kan ik me ook hier eens meer op concenteren![]()
Neej das 27,5 kg in totaal neej dat gewicht krijg ik al met pijn en moeite gedaan als ik dat 61kg deed was mijn skull echt crushedis gewoon totaal gewicht 20 kilo en 7,5 kilo voor de stang.

Neej das 27,5 kg in totaal neej dat gewicht krijg ik al met pijn en moeite gedaan als ik dat 61kg deed was mijn skull echt crushedis gewoon totaal gewicht 20 kilo en 7,5 kilo voor de stang.

Is echt wel een hoog gewicht...
Ik zit hier met mijn lage gewichtjes af te zien om die 8ste rep er toch nog uit te krijgen en jij zit mij hier een beetje te ownen![]()
je zal vast niet zo ver met die oefening van me afzitten hoor. Maar ik kan die ook niet zo zwaar, moeilijke oefening vind ik skull crushers ofja moeilijk niet maar kunst om je ellebogen stil te houden bij het laten zakken en omhoog halen van de barbell.
PR
PR
)
)

haha neej jijMaar ik kan die ook niet zo zwaar, moeilijke oefening vind ik skull crushers ofja moeilijk niet maar kunst om je ellebogen stil te houden bij het laten zakken en omhoog halen van de barbell.