AndroidHealthClinic

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik kijk uit naar de squat morgen :). Ga zelf ook squatten , als de kater meevalt :').

vette superdude training :D. Maar voorzichtig boven alles kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk uit naar de squat morgen :). Ga zelf ook squatten , als de kater meevalt :').

vette superdude training :D. Maar voorzichtig boven alles kerel!
Hehe, aan de zuup vanaaf :D? Ik ga vanaaf ff rustig an doen, volgende week al qlimax op de planning en gisteraaf is nou ook niet geheel zonder slag of stoot voorbij gegaan, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Hehe, aan de zuup vanaaf :D? Ik ga vanaaf ff rustig an doen, volgende week al qlimax op de planning en gisteraaf is nou ook niet geheel zonder slag of stoot voorbij gegaan, als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Ja man, nogal wat problemen met de vriendin en wil het vanavond gewoon allemaal vergeten. Maar als ik thuiskom wel nog mijn bak kwark eten :D.

Hehe jaja donderdagavond , gelukkig doe ik daar nog niet aan mee :).

Ik lees net bdw dat bij de MP je de barbell laat zakken toot nekhoogte, of zelfs nog hoger je roms voltrekt; ik laat de barbell altijd zakken tot (bovenkant) borsthoogte bij de MP (standing). Niet goed? Iemand commentaar?

Ik lees net bdw dat bij de MP je de barbell laat zakken toot nekhoogte, of zelfs nog hoger je roms voltrekt; ik laat de barbell altijd zakken tot (bovenkant) borsthoogte bij de MP (standing). Niet goed? Iemand commentaar?

Bij mij zo goed als altijd tot borst , staat ook altijd wat rood van te MP'en :o. Ik denk dat je nekhoogte kan toepassen als je zwaarder gaat. Soms kan goed zwaar gaan en een kleinere ROM ook echt wonderen doen.

Benen vandaag, squat was een gok ivm last aan onderrug. Het viel mee, maar nog niet optimaal

squat
opwarmen, 2x10x40
10x70
10x80
10x80
10x80

Leg extensions
10x40
10x45
10x50
10x40

Seated calfs
20x40
15x45
12x50
12x50

Extraatje MP
6x10x40

Buik
crunches, 4x15xBW+5 kg

Heel weinig energie vandaag... Vanaaf feestje, eerst bowlen notabene, hoe verzin je het :D Maarja, no alcohol voor mij vanaaf (A) Kom maar op met die spa. Duurder dan bier bij ons, ongelooflijk. Hoezo we willen alcoholgebruik stimuleren :P

Als je last van je onderrug hebt ga je nog even 4 setjes MP draaien ??? niet echt handig imo, of gaat het echt veel beter nu?

Als je last van je onderrug hebt ga je nog even 4 setjes MP draaien ??? niet echt handig imo, of gaat het echt veel beter nu?
Zoals ik al zei, het was niet heel erg. Bij MP span ik mijn buikspieren altijd zodanig aan dat rug recht is. Moet eerlijk bekennen dat ik er niet bij heb stilgestaan dat die MP misschien geen goed idee was :rolleyes: ik ga me binnenkort maar es inlezen in de theorie van de deload, wordt tijd...

Zoals ik al zei, het was niet heel erg. Bij MP span ik mijn buikspieren altijd zodanig aan dat rug recht is. Moet eerlijk bekennen dat ik er niet bij heb stilgestaan dat die MP misschien geen goed idee was :rolleyes: ik ga me binnenkort maar es inlezen in de theorie van de deload, wordt tijd...

kleine pijntjes kunnen uiteindelijk ook die spreekwoordelijke druppel worden die de emmer doet overlopen ;)

ik kan niet zeggen dat het niet zo is :D Als je in mn log kijkt zie je wat blessures kunnen doen met je fysiek :roflol: laat dat een waarschuwing voor je zijn..
ja idd... Ik heb de rugfoto's gezien, rechts rooke het beest en links een onbekende witte somalier :P

Een MP zet bij mij altijd een flinke belasting op mijn onderrug, zelfs meer dan bij een squat.

Fijn weekend kerel.

Borst vandaag, OVervolle sportzaal, niet leuk meer... Wachtrij voor bankjes, de bench, gaaap. Zelfs voor dumbbells

Incline dumbbell press
opwarmen, 2x15x16 kilo
10x20
10x22
10x24
8x26
6x28
4x30

dumbbell press
10x16
10x20
10x24
6x26

incline flyes (armen helemaal gestrekt, trage beweging)
10x12
10x12
10x14

Dipstation ook bezet, dus maar op dat laffe apparaat met contragewicht

chestdips 15xBW - 5k

Dipstation vrij

Chestdips
6xBW
8xBW

Laffe vorm vandaag. IIg nog wat fatsoenlijke setjes met de incline press neergezet. Morgenochtend een zeer belangrijk gesprek met een niet nader te noemen hooggeplaatste manager van TNO corporate over de mogelijkheid van mijn afstudeerscriptie (masterthesis). Wilde niet gaan trainen maar toch ff gedaan, afleiding + ontspanning, altijd nice.

Maandag , superdudeday ;) bij ons was het rustig gelukkig :D

Die flyes zul je morgen voelen! Je bent al lekker op weg met die 30's op de incline bro:thumb:

Maandag , superdudeday ;) bij ons was het rustig gelukkig :D

Die flyes zul je morgen voelen! Je bent al lekker op weg met die 30's op de incline bro:thumb:
Allemaal van die knurftjes die 14 kilo incline pressen, 1 reppers op de deadlift op 90k staan te doen, gigantisch scheve barbell curls op 30 kilo en erbij schreeuwen, pisnichten. Wordt er moe van :P

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Wel vet: Powerlifter bij ons, gigantische grote beer, jacob heettie volgens mij; had een shirt aan, met de tekst erop "I SEE WEAK PEOPLE :eek:" ::D:D:D:D:D

dan train je duidelijk in een verkeerde gym bro :D ;)

goeie btw :D witte Somaliër :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven