HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Binnenkort ff doen idd. Ik trainde vandaag alleen en had geen spotter. Kwam nog een kerel op me af, praatje maken. Die was vroeger best groot, nu is alleen zijn mond nog groot. Hij begon te vertellen dat hij aan wedstrijden had gedaan, dus dat ik maar naar hem moest luisterenGa je niet op de squat een max zetten? Met een juiste opbouw zou jij toch wel 120kg moeten kunnen.
Ook beweerde hij dat hij de grootste benen van de sportschool had. anyway, hij raadde me aan, squatten, 10 setjes op 10 herhalingen per keer. Omdat ik niet meer aankwam en rond 80k blijf steken, mijn cals uppen naar, ja echt, 10.000
. Toen ik vroeg aan welke wedstrijden hij had meegedaan, viel hij al terug op 'ja ik bedoelde dat ik eerst wedstrijdambities had'
Anyway, al weer 10 kostbare minuten verloren omdat die lul maar bleef praten, dacht dat die kerel me misschien nog wat nuttigs kon medelen, maar viel vies tegen. Hij zei dat een splitschema van 5 keer trainen/week hoe dan ook teveel was, maar had er geen argumentatie achter. Verspilde moeite---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------
Thanks man

)