XXL Nutrition

Lightweight buddy!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ga je niet op de squat een max zetten? Met een juiste opbouw zou jij toch wel 120kg moeten kunnen.
Binnenkort ff doen idd. Ik trainde vandaag alleen en had geen spotter. Kwam nog een kerel op me af, praatje maken. Die was vroeger best groot, nu is alleen zijn mond nog groot. Hij begon te vertellen dat hij aan wedstrijden had gedaan, dus dat ik maar naar hem moest luisteren :P Ook beweerde hij dat hij de grootste benen van de sportschool had. anyway, hij raadde me aan, squatten, 10 setjes op 10 herhalingen per keer. Omdat ik niet meer aankwam en rond 80k blijf steken, mijn cals uppen naar, ja echt, 10.000 :D. Toen ik vroeg aan welke wedstrijden hij had meegedaan, viel hij al terug op 'ja ik bedoelde dat ik eerst wedstrijdambities had' :rolleyes: Anyway, al weer 10 kostbare minuten verloren omdat die lul maar bleef praten, dacht dat die kerel me misschien nog wat nuttigs kon medelen, maar viel vies tegen. Hij zei dat een splitschema van 5 keer trainen/week hoe dan ook teveel was, maar had er geen argumentatie achter. Verspilde moeite

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Thanks man :)

Tussen het leren door nog een training... Borst vandaag

Nog ff gepraat met iemand over schema's e.d, en de essensie blijft gewoon elke spiergroep een keer per week helemaal afmaken, zo werd mij verteld. Ik zit een beetje te twisten waar de grens ligt tussen teveel volume en te weinig, de gulden middenweg... Maar voor nu ga ik het volume opvoeren, elke training. Eens kijken of dat werkt voor mij. Minder focus op hoge gewichten, meer op herhalingen

Bench Press
opwarmen, 2x10x40
10x60
10x62,5
10x65
10x67,5
7x70
10x60
10x50

Incline dumbbell presses
10x22
8x24
6x26
10x20
10x20
10x20

Dips
3x10xBW
3x7xBW

Incline flyes
2x10x12
2x10x14

Cable flyes
10x17,5
10x20
10x20
15x15

Aardig vermoeid.. Voelt goed aan, stevige pomp, uiteraard door hoge herhalingen en aantal setjes (ik tel er 27). Mijn kracht ging laatste tijd wel omhoog, maar massa stond stil. Nu whey shakie, zoo ff bordje spaghetti, kom maar op met die kilo's :D

Vandaag rug getraind. Tentamens zitten er weer op, tijd om weer de focus te herpakken. Planning was om de 170 kg deadlift vandaag voor het eerst neer te zetten

Deadlift
10x40
10x40
6x80
3x100
3x120
2x140
1x150
0x170 (Fail) Kreeg hem wel van de grond, maar uitstrekken ging niet. Ff rust, nog een poging
0x170 Weer fail. Dan maar setjes
10x100
10x100
10x100 (hijgen puffen schreeuwen :D)
10x80

Wide grip pull ups
8xBW
8xBW
6xBW

Bor Bor pak ik normaal nooit, altijd t-bar of dumbbell row, gewichten dus niet geweldig hoog
10x40
10x50
10x50
10x60

One arm dumbbell row
10x28
10x32

Helemaal naar de t*ring, sta te trillen op mijn benen. Beetje balen van die fail op de 170, maar het zat er niet in vandaag. Ga normaal smiddags trainen ipv savonds, misschien dat ik hem de volgende keer wel pak als ik weer smiddags ga (las laatst iets dat lichaam zich aanpast qua kracht optimums aan het moment van de dag waar je normaal op traint). Iig flink volume op de deadlift neergezet, lekker, dat zal branden morgen :D

Je gaat goed op de deads. Probeer alleen niet te vaak te maxen, gewoon weer even een tijdje volume draaien en daarna trek je die 170kg easy.

Je gaat goed op de deads. Probeer alleen niet te vaak te maxen, gewoon weer even een tijdje volume draaien en daarna trek je die 170kg easy.
Precies.. Wilde mijn max opzoeken, die ligt nu dus op 160k. Aantal weken ff 10-reppers neerzetten, ergens op 110-120 kg hoop ik... En dan over tijdje maar weer es proberen. Als ik de 200kg aantik, bakt een maatje van me een taart voor me, daar ga ik dus voor :lol:

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Vandaag was gym trouwens leeg, er zat zo'n instructeur die al een beetje popi-jopi probeert te doen bij ons en vriendjes wil worden. Mooi gebruik van gemaakt om hem es ff wat andere muziek te laten opzetten dan normaal. Het is hier eerlijk waar zelfs jan smit af en toe, nederlandse mee-bler nummers, of wat zachte trance.. Iig metal of hardrock hadden ze niet, maar wel een hele zooi linkin park, toch al een stuk lekkerder

Jammer van die fail, maar daarna wel een paar lekkere setjes gedraaid op 100.
Waar blijft die vrijdagtraining bro?

dit is de vrijdagtraining Loo ;)

@harm je begint ziekelijk dicht mijn 1RM's te benaderen :mad: :jk:

Jammer van die fail, maar daarna wel een paar lekkere setjes gedraaid op 100.
Waar blijft die vrijdagtraining bro?
J a precies. Mindset was ook niet goed, normaal zie ik mezelf altijd in gedachten die barbell de lucht in gooien, vandaag wou zelfs dat niet lukken. Die 10 reppers ernaar zijn waren wel lekker idd, push it to the limit

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

ZIt nu ff aan 300 gram steak + 300 gram aardappelen en 500 ml melk, smullen

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Uhhh volgens mij is hij je 1rm voorbij.
Hehe. Heb je zo weer ingehaald Rooke ;)

Uhhh volgens mij is hij je 1rm voorbij.
Klopt , nog even mn boekwerken erbij gepakt..155 staat mijn 1RM is.
J a precies. Mindset was ook niet goed, normaal zie ik mezelf altijd in gedachten die barbell de lucht in gooien, vandaag wou zelfs dat niet lukken. Die 10 reppers ernaar zijn waren wel lekker idd, push it to the limit

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

ZIt nu ff aan 300 gram steak + 300 gram aardappelen en 500 ml melk, smullen

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Hehe. Heb je zo weer ingehaald Rooke ;)

competitie zoals eerst ja.

dat het je zolang heeft gekost bedoel je ?:D
Ik ben het enige lid van dbb dat juist minder kilo's in zijn log zet dan hij daadwerkelijk kan, wil je niet ontmoedigen met je comeback :D

Stiekem had ik die 170k wel gepakt, heb er daarna trouwens nog een paar setjes MP mee geknalt ;)

DBB's finest :D nice bro

Kwark in de b**kes, geniale aaf achter de kiezen... Testo boost like no other :D

Heb van de week nog een schoudertraining gedraaid, geen zin om gewichten te posten. Met laatste deadlift training onderrug enigszins overbelast, toen ik er 7 dagen later nog last van had kwam ik tot de conclusie dat ik qua squats/deadlifts maar even weekje off moet nemen. Jammer maar helaas. Zo maar even een dagje biceps-triceps-onderarmen.. :sd:

Vandaag combi biceps-triceps-onderarmen en wat buik gedaan. In tegenstelling tot voorgaande dagen geen last van de rug, dus misschien morgen toch ff een rustige squat sessie inpassen.

Barbell curls
opwarmen, 15x10, 15x20
10x30
10x32,5
10x35
8x37,5
6x40
10x30

hammer curls
staand, 2x10x12
zittend, 10x10 strict

concentration curls
3x10x10

CGBP in Smith
Opwarmen, 15x15, 15x35
10x40
10x42,5
10x45
8x47,5
6x50

Tricep pushdown
10x40
10x42,5
10x45

Tricep pushdown reverse grip (ofzo ???)
2x10x35

Tricep extension
10x8 en gelijk 10x 6, voor elke arm 2 setjes

Wrist curls
10x20
10x30

kabel oprollen
2 setjes gedaan

weighted crunches
2x15xBW+10k
2x12xBW + 10k

Niet superfit, t*ring drukke weken achter de rug opp de uni, dus voeding/training is er enigszins bij in geschoten. Plus dat gezeik met die rug, vanaf nu iig weer scherper, rijst + 300gr tilapia staat klaar om de pan in te gaan, gemarineerd :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven